Laden reviews...
Laden reviews...
9 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken een grote keuze en snelle leveringen met zorgvuldige verpakking. Klanten melden regelmatig dat producten overeenkomen met de beschrijving en netjes zijn verpakt. De algehele ervaring laat betrouwbaarheid en aandacht voor presentatie zien. Samengevat worden aanbod, snelheid en verpakking steeds positief genoemd.
Genoeg keus, leuke keuzes, en een onwijs sneller levering!
Beveelt aan
24 May 2026
Romy
Winterswijk
Oeps ik was vergeten dat we ook op de opvang moeten trakteren.. super fijn dat ik de traktaties kan-en-klaar kon bestellen. Super veel keuze en ook nog eens een snelle levering. Perfect!
Beveelt aan
26 April 2026
Kirsten
Zevenbergen
Fantastische! Al veel hier besteld en altijd netjes en snel geleverd!
Beveelt aan
26 April 2026
Romy
Winterswijk
Wat ik nou zo ontzettend leuk vind aan dit soort webshops, dat ze het persoonlijk maken :) Een leuk kaartje erbij met m'n naam erop en een klein presentje voor m'n dochter waar ik de spulletjes voor besteld heb. Dat zie je maar weinig meer! Spullen waren goed en leuk verpakt en de artikelen die ik besteld heb waren zoals op de website vermeld. Leuke thema's! Voor mij dus zeker voor herhaling vatbaar!
Beveelt aan
3 March 2026
Kim
Harmelen
Heel bij met de traktatie voor mijn zoontje. Super snel verzonden en het ziet er heel leuk uit! Het was zelfs een cadeautje om uit te pakken. Zeker aan te raden!
Beveelt aan
23 February 2026
Simone
Voorschoten
Voor iedereen die het zich kan veroorloven, raad ik het aan. Er zijn meerdere aanbieders, maar ik vind deze de beste qua aanbod, prijs/kwaliteit. Snelle levering en het wordt altijd netjes en leuk verpakt wat ik zeer kan waarderen.
Beveelt aan
9 December 2025
My
Amsterdam
Heel leuk en verzorgd verpakt. Mooie traktaties om te geven!
Beveelt aan
12 September 2025
Karlien
Rucphen
Snel geleverd en naar verwachting.
Beveelt aan
5 September 2025
Anita
Amersfoort
Netjes en snel geleverd en een klein cadeautje toegevoegd. Helemaal tevreden.
Beveelt aan
8 August 2025
Laura
Alphen aan den Rijn
Bestelling ging makkelijk en de uitdeel cadeautjes waren netjes ingepakt. Voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
21 May 2025
Aldina
Barendrecht
items zoals omschreven, mooi verpakt en snel geleverd. Helemaal tevreden. I ga weer van i-presents bestellen in de toekomst.
Beveelt aan
13 May 2025
Katerina
Nieuwerkerk a/d IJssel
Wij gingen voor een pokemon traktatie. En hij is super leuk geworden. Het was makkelijk in elkaar te zetten. Onze zoon is er heel erg blij mee!
Beveelt aan
5 May 2025
Jeanine
Dinteloord
Snel geleverd en een super leuke traktatie..
Beveelt aan
3 May 2025
Palmyre
Hulst
Snel ontvangen en het voelde als een cadeautje om open te maken
Beveelt aan
27 April 2025
Anna
Berkhout
Hele fijne ervaring! Mij bestelling was heel snel al in huis en werd goed op de hoogte gehouden per mail! Eenmaal mijn bestelling ontvangen was het echt een feestje om uit te pakken! Heel leuk gedaan er was echt te zien dat er energie in is gestoken! Bedankt!
Beveelt aan
11 April 2025
Suus
Heerhugowaard
Volgende dag al alles geleverd. Super snel en goede artikelen. Bedankt
Beveelt aan
11 March 2025
K
Hengelo
Lekker makkelijk en helemaal leuk
Beveelt aan
7 March 2025
Maaike
Rijswijk
Ontzettend leuke/verzorgde Nijntje traktaties voor mijn zoontje dat 2 wordt. Ziet er super netjes uit en werd heel snel geleverd. Blij mee!
Beveelt aan
17 February 2025
Claudia
Velserbroek
Voor de 4e keer een traktatie besteld en kant en klaar laten afleveren. Het is wederom weer een plaatje om uit te delen. Wij zijn er heel blij mee! Dankjewel voor alle goede service
Beveelt aan
12 February 2025
Arie
Krimpen aan de Lek
Ik vindt de prijsverhouding iets tegenvallen. Ik had te laat niet goed gelezen. Onderaan de tekst Dat er iets niet bijzat wat wel op de foto stond, zoals ook stond onderaan dat de traktatie niet wordt ingepakt. Ook hier had ik in eerste instantie op gerekend. Aanbevelen. Tussenin. Nu moet je een keuze maken.
Beveelt niet aan
5 February 2025
Pauline
Breda
Wat ontzettend jammer dat je zo’n negatieve beoordeling achterlaat. Ik ben van mening dat deze trakatie juist heel duidelijk en zo volledig mogelijk omschreven is op de website, er staat precies omschreven wat je wel en niet kunt verwachten. Als je dat niet goed gelezen hebt, kun je dat mij niet aanrekenen. Er staat duidelijk bij dat het een zelf-maak traktatie betreft en dat het Oreo koekje er zelf bij gevoegd moet worden (of eventueel iets anders).
Om heel eerlijk te zijn krijgen we juist van deze pokemon traktatie altijd hele positieve feedback, dus daarom vind ik dit erg jammer. Zeker ook voor jou, omdat het blijkbaar niet naar wens is geweest.
Ik hoop dat je er toch een leuke traktatie van hebt kunnen maken en dat alles netjes op tijd bij je is bezorgd.
Bestelling was compleet geleverd en op tijd, er zat ook nog een presentje voor mijn zoontje. Had bestelling geplaats voor zijn verjaardag l, super lief! Dank. Ga zeker nog bestellen!
Beveelt aan
26 January 2025
N
Den Haag
Erg mooi en compleet pakket, erg leuke boekjes en ziet er echt leuk uit!
Beveelt aan
24 January 2025
Yara
Leerdam
Leuke traktaties, en mijn dochter (6) en ik waren snel klaar met het in elkaar zetten. Het wordt vlot verstuurd en ziet er goed uit. Ik ben fan!
Beveelt aan
20 January 2025
Kathelijne
Gouda
Hele snelle levering en ontzettend leuke traktaties.
Beveelt aan
18 January 2025
Lieke
Papendrecht
Netjes verpakt, snel verstuurd en veel traktatie keuzes. Deze webshop is goed voor ouders die geen idee meer hebben of moielijk hebben wat ze gaan op school trakteren.
Beveelt aan
15 January 2025
Leonor
Gouda
Molenwerf 1
2941 TD Lekkerkerk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops