Laden reviews...
Laden reviews...
9 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken een grote keuze en snelle leveringen met zorgvuldige verpakking. Klanten melden regelmatig dat producten overeenkomen met de beschrijving en netjes zijn verpakt. De algehele ervaring laat betrouwbaarheid en aandacht voor presentatie zien. Samengevat worden aanbod, snelheid en verpakking steeds positief genoemd.
spulletjes besteld voor mij zoon zijn traktaties en deze zijn snel verzonden. Alles zat keurig netjes ingepakt. Kom regelmatig hier terug en altijd dik tevreden
Beveelt aan
24 December 2024
Wendy
Terneuzen
Pokemon lolly's besteld. Ze leken groter op de foto, maar kleinzoon is tevreden. Hij gaat op school trakteren. Ook een pokemon slinger besteld. Lekker stevig papier.
Beveelt aan
28 November 2024
Eveline
Zaandam
Voor de 8-jarige verjaardag van mijn dochter heb ik uitdeelzakjes met inhoud besteld. Deze werden direct de volgende dag bezorgd. Alles in een gezellige doos netjes geordend verpakt. Heel blij mee.
Beveelt aan
23 November 2024
San
Den Haag
Erg leuke traktaties die makkelijk in elkaar te zetten zijn. Ik geef een ruim voldoende. Helaas wel een aantal lolly's te weinig gekregen, anders kwam er nog een ster bij.
Beveelt aan
19 November 2024
Mariëlle
Hoorn
Binnen 1 dag hadden wij 16 traktaties in huis, die snel en makkelijk zelf samen te stellen waren. Voor een relatief klein bedrag had onze dochter iets leuk en kleurrijks uit om te geven op de peuterspeelzaal.
Beveelt aan
27 September 2024
Hubert Mertens
Bentveld
Blotte levering en bij het openen van de doos was het als ik ook een cadeautje kreeg. Het zag er mooi en verzorgd uit. Alles is op aantal afgepast dus hou je niets over, heel fijn. Zelf de pakketjes klaar gemaakt, prima te doen! Zelf heb ik er nog een ptinsessenring asn toegevoegd, wellicht een leuk idee.
Beveelt aan
24 September 2024
Gonnie
Zaandam
Product zoals omschreven, met zorg ingepakt en snel geleverd!
Beveelt aan
19 September 2024
Lisette
Amsterdam
Super goeie service en ontzettend leuk ingepakt
Beveelt aan
12 September 2024
Jamie
Arnhem
Op Google traktatie jongen ingetypt en zo bij i-presents uitgekomen. Leuke traktatie ideeën en betaalbaar. Het pakketje vandaag ontvangen. Een leuke doos met de spulletjes netjes erin verpakt Ik ben hier erg blij mee, bestel volgende keer zeker weer. Erg gemakkelijk zo en toch origineel!
Beveelt aan
6 September 2024
Fleur
Kampen
Een feestje om deze traktaties in elkaar te zetten. Je ziet dat het met veel zorgvuldigheid is verpakt en verzameld. Helaas door PostNL er langer op moeten wachten, maar gelukkig nog op tijd.
Beveelt aan
29 August 2024
mariska
Den haag
Overzichtelijke site met leuke traktaties en uitdeelcadeautjes. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Super!
Beveelt aan
28 July 2024
Marjolein
Dordrecht
Snelle levering met een lief extra cadeautje voor mijn dochter. Ze was erg blij met de stickers! Voor een leuke prijs gaat ze morgen lekker trakteren. Erg bedankt!
Beveelt aan
21 July 2024
Tina
Breda
Weer de verjaardag uitdeelcadotjes van ons zoontje besteld bij jullie weer snel in huis en mooi verpakt dankjulliewel .
Beveelt aan
19 July 2024
Jennifer
Maastricht
Supersnelle levering. Alles compleet! Mn zoontje kreeg een klein caddeautje erbij, top!! Had wel verwacht dat de traktaties af waren. Moest het nog inpakken. Hoefde niet de winkels in om van alles uit te zoeken. Zeker aan te raden bedankt!
Beveelt aan
17 July 2024
Jearell
Zoetermeer
Ik heb een kleine dochter. Het was haar laatste dag in de kinderopvang omdat we gingen verhuizen. Ik wilde iets voor de kinderen meenemen naar de kinderopvang, maar ik wist niet wat in Nederland gebruikelijk is. Gelukkig heb ik deze webshop gevonden en traktaties voor de kinderen besteld. Het was heel makkelijk, goedkoper dan alles zelf kopen en super snel. Dank u wel, Ina, voor jouw service.
Beveelt aan
9 July 2024
Anastasiia
Amsterdam
Super snelle levering en ook heel leuk verpakt met een leuke folie en afplak sticker. Producten zijn zoals afgebeeld op de website. Producten worden apart geleverd dus thuis nog even te traktatie gezellig met mijn zoon verpakken met de leuke linten en stickers. Bij leveren zat er een persoonlijk bedank-kaartje bij als dank voor je bestelling en zelfs de factuur zat in een super leuk envelopje. Altijd leuk. Ik hou ervan. Er wordt met liefde aandacht aan besteedt om klachten tevreden te stellen.
Beveelt aan
4 July 2024
Nadine
Zwartemeer
Wat een goeie keus. Helemaal blij met de traktatie. Leuke spullen en makkelijk in elkaar te zetten. Alleen jammer dat TNT nu langer mag doen om pakketjes te bezorgen. Maar pakketje kwam gelukkig nog net op tijd binnen.
Beveelt aan
30 June 2024
Sandy
Rotterdam
Traktaties besteld voor mijn zoontje, er was veel keus en de prijzen zijn heel schappelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending en ziet dat dit met veel aandacht gedaan is! Mooi en stevig ingepakt. Wij zijn er heel blij mee :)
Beveelt aan
27 June 2024
Anouk
Gouda
Snelle levering, altijd weer een feest om uit te pakken, perfect!
Beveelt aan
26 June 2024
Sanne
Valkenburg
Qua afmetingen dacht ik bij het openen, dit is wel echt klein. Ik had dan liever grote zakjes gekocht ipv middel. Ook de uitdeeboekjes had ik groter verwacht. Qua prijs wel waar voor je geld hoor, dus ik maak er een leuke traktatie van!
Beveelt aan
23 June 2024
Sanne
Zwolle
Ik dacht alleen dat er ook een inhoud in zat. Heb het via de telefoon besteld en ik zag op de pakbon wel zonder inhoud staan, dus waarschijnlijk stond het wel ergens, maar in de haast misschien wel niet goed gelezen
Beveelt aan
19 June 2024
Esther
zwolle
Traktatie gevonden waar mijn zoon heel blij van werd, snel ontvangen. En veel plezier gehad van het maken
Beveelt aan
12 June 2024
Margo
Urk
De website is heel duidelijk. De levering snel, mooi en met zorg verpakt. Heel blij met mijn aankoop, bedankt!
Beveelt aan
11 June 2024
Karolien Arendse
Wognum
Ik heb nu meerdere keren besteld, altijd super snel geleverd en nog nooit iets fout gegaan. Sterker nog, ik had zelf iets fout gedaan, ze denken graag mee om het op te lossen!
Beveelt aan
3 June 2024
Britney
Sint-Lenaarts
Top service!! Goed kwaliteit van alle uitdeelcadeautjes. Ik moest zelfs iets bijbestellen en mijn pakketje was nog niet opgestuurd. Gelukkig is het gelukt om nog dat extra dingetje bij de bestelling toe te voegen. De eigenaresse is heel lief en klantvriendelijk !! Echte aanrader!!!
Beveelt aan
2 June 2024
Joanna
Den Haag
Molenwerf 1
2941 TD Lekkerkerk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops