Alles vlot verlopen!

Nergens te krijgen, gelukkig wel bij quofi.

Had onderdelen nodig om een aantal draai/val ramen te repareren en het vinden van de onderdelen was geen probleem. Helaas bleek het leveren aan particulieren wel een probleem. Frustrerend. Tot ik aan Quofi dacht, waar ik al eerder wat bouw materiaal had besteld. En waarempel.. Quofi had ook deze onderdelen in het assortiment! Quofi leveren de benodigde spullen zeer snel. Maar de track/trace correspondentie over de zending ontbrak in mijn geval zodat ik pas na bellen met Quofi wist waar mijn pakketje was. E.e.a. aan de pakketdienst te wijten maar zou beter zijn zodra de levering bij Quofi bekend is, zij dit ook melden aan de klant, of zichtbaar maken in het klant account.

Bedankt voor je review. We kijken even goed wat er mis is gegaan met jou Track & Trace voor deze bestelling. Fijn dat je verder kon met je klus, door ons ruime assortiment! Groeten, Maurice - Quofi.nl

Goed alles volgens afspraak

Duidelijke website met link maar technische tekeningen in pdf formaat. Verder nette bezorging en reacties per mail betreffende de voortgang van je bestelling.

Bedankt voor je review. Wat kunnen we volgende keer nog beter doen? Groeten, Maurice - Quofi.nl

Snel geleverd, en goedkoopste onder aanbieders

We zijn heel blij dat we naar tevredenheid hebben kunnen leveren! Groeten, Maurice - Quofi.nl

Zeer snelle levering

Zo zien we het graag! Groeten, Maurice - Quofi.nl

Prettige ervaring met deze website

Via internet zocht ik gereedschap, gevonden bij Quofi, voor mij een nieuwe website. Besteld een de volgende dag in huis. Komt belofte na !

Bedankt! Hopelijk zien we je vaker terug op onze webshop. Groeten, Maurice - Quofi.nl

Snelle levering en goede kwaliteit plinten

We hadden gelakte vochtbestendig mdf plinten. Goede kwaliteit en ook fijn dat we de polymeerkit er gratis bij kregen

Goed product, en binnen 24 uur in huis.

Raamschaar voor valraam. Simpel systeem eenvoudig te monteren.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen met je klus! Groet, Maurice van Quofi.nl

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak.

Goed spul, duidelijke handleiding, snel geleverd.

Dat horen we graag! Hopelijk kunnen we je in de toekomst opnieuw helpen bij jou klus. Groeten, Maurice van Quofi.nl

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en prima kwaliteit

Hier zijn we trost op. Bedankt voor je review. Groeten, Maurice van Quofi.nl

snel, betrouwbaar, mooie balans prijs/kwaliteit

heerlijk een leverancier te hebben die helder is en snel levert!

Top! En hopelijk tot snel :) Groeten, Maurice van Quofi.nl

Ik ben heel erg tevreden met het geleverde product

Super snelle levering en heb het product meteen geprobeerd en dat is erg goed gegaan. Super. Bedankt Quofi

Geen dank! :) Groeten, Maurice van Quofi.nl

Slecht het bestelde artikel is nog steeds niet geleverd

Slecht

Hi Chris, Volgens onze vervoerder is jouw pakket op 14 november afgeleverd. Heb je contact opgenomen met onze klantenservice als je het pakket nog niet hebt ontvangen? Zij helpen je graag verder. Groeten, Maurice van Quofi.nl

Fantastische service

Door problemen met de bezorging heeft Quofi het boven verwachting goed opgelost. Super service!

Fijn dat ook onze klantenservice goed wordt beoordeeld! Groeten, Maurice van Quofi.nl

Goeie service.

Na mijn telefoontje waar mijn bestelling was. Netjes terug gebeld en uitgezocht. Dankjewel klantenservice.

Onze klantenservice staat voor je klaar. Gelukkig naar tevredenheid! Groeten, Maurice van Quofi.nl

Zit heerlijk

Gebruik ze elke dag voor mijn werk. Zitten goed en verkleuren niet

Fijn en hopelijk tot snel op Quofi.nl! Groeten, Maurice van Quofi

Gewoon goed

Het bestellen ging makkelijk. Had een vraag nadat ik de bestelling had geplaatst, werd keurig en snel op geantwoord.

Mooie review voor onze klantenservice. Bedankt! Groeten, Tom Quofi.nl

Goed en voordelig product, snelle levering

Ik kocht 2 RVS deurvastzetters. Ik vond exact dezelfde deurvastzetters nergens voordeliger. Goede kwaliteit, snelle levering, deugedelijk verpakt.

Bedankt voor deze mooie review! Groeten, Tom Quofi.nl

Ik had een brievenbus besteld van Decayeux die snel werd geleverd, er zat helaas een productiefout in waardoor ik hem niet kon gebruiken. Uiteraard kon ik die terugsturen en werd mijn geld vrijwel direct weer teruggestort. Inmiddels heb ik ook de 2e binnen die wel goed is. Mijn complimenten over de snelle en correcte afhandeling van de bestellingen en retour!

Niet alles gaat altijd in 1 keer goed. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Groeten, Tom Quofi.nl

Goede service via de telefoon in de zoektocht naar het juist artikel

Hele fijne service!

Goed om te horen dat onze service is bevallen. Wat zouden we volgende keer nog beter kunnen doen? Groeten Tom Quofi.nl

Prima, vlotte levering en goed produkt.

Geen ervaring te melden , produkt is door een ander aangebracht en die was er wel tevreden over.

Fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw klus! Groeten, Maurice van Quofi.nl

Goed materiaal en mooi op tijd geleverd

Fijne webshop, heldere voorwaarden. Snelle verzending en dus mooi op tijd binnen. Daar kom ik voor terug...

Bedankt en hopelijk tot snel op Quofi! Groeten, Maurice van Quofi.nl

profiel is precies wat we zochten

Het uitzoeken, bestellen en de levering ging zeer voorspoedig. En het belangrijkste: het profiel is helemaal goed.

Top! Wat kunnen we de volgende keer nog beter doen? Groeten, Maurice van Quofi.nl

Goed en snel geleverd

Hi Barry, Bedankt! Wat kunnen we doen om de volgende keer een 10 te krijgen? Groeten, Maurice van Quofi.nl

Beroerd

De belofte van snelle levering werd helaas geheel niet waar gemaakt.

Beste Ferdinand, Vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan. Heb je inmiddels contact gezocht met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Vincent Quofi.nl

Over Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 34.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 50,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag