eenvoudig en snel

de bestelling van mijn deurslot was heel eenvoudig via de website te regelen en enkele dagen later ontving ik een goed verpakt deurslot. Eenvoudig en snel

snelle levering en goed product

snelle levering en goed product

Snelle en keurig verpakte verzending van het bestelde

Prettige site en nog een prima prijs ook. Dus prima bedrijf.

Voetjes voor een Altrex ladder gekocht

Goede ervaring

Goede overzichtelijke site, makkelijk bestellen en een lekker snelle levering

Wat als nieuw werd aangekocht zag er onverwacht anders uit !!

Ik kocht een Makita 18V cirkelzaag .Na ontvangst deed ik de volgende mail: Volgens mij klopt de toestand van het aangeleverde niet met wat je van nieuw moet verwachten!! Een M-box, die blijkbaar de toer van het magazijn heeft gedaan: abnormaal gekrast! Niet van het transport, de kartondoos rond de M-box was intact . Een cirkelzaag met vette vingers! Een handleiding waarin aanduidingen zijn gedaan met een zwarte alcoholstift! Het antwoord van Quofi op mijn mail was het volgende: Het is erg vervelend inderdaad. Dit hoort niet op deze manier verzonden te worden. Excuses hiervoor. Graag ontvangen we het apparaat retour zodat we u het aankoopbedrag terug kunnen betalen. Dan maken we een retour/breuk aan en zodra het apparaat hierbinnen is wordt deze verwerkt. Hun probleem moet dus door de klant opgelost worden. Ik heb Quofi geprobeerd ,maar ga dat zeker nooit meer doen!! Nieuw is daar niet altijd nieuw !!!!!!!!!!!!

bad service

i could not find the option to enter my company details first time i contacted the customer support i was told they can change the invoice soon as they see it but the second time i was told it is not possible any more, emails were sent 2 days apart

Prima spullen, prima prijs en prima service.

Goed bereikbaar en bellen ook terug als zij dat toezeggen. Goed gereedschap voor een relatief lage prijs.

Gewoon goed

Netjes en super snel geleverd Een prima zaag machine

Snel geleverd en prima kwaliteit!

Binnen de kortste keren was mijn bestelling binnen. Het was prima verpakt en gelukkig exact wat ik besteld had! Erg fijn dit!

Niet aan beginnen

Verkeerd artikel geleverd. Mail gestuurd,mail terug dat ze het zouden oplossen en nakijken. Nu ruim 10 dagen verder en nog geen reactie. Slechte zaak.

Hele snelle service.

Mijn bestelling (telescopische deuruitzettter) werd binnen 24 uur thuisbezorgd. Perfecte geleverd.

I bought a screwdriver Milwaukee

Nice price, fast delivery! Very nice!

Goe product en snel geleverd, geen problemen

Ik had dorpel hoekijzers nodig voor versteviging en dat is inmiddels prima gelukt.

Artikel nog steeds niet geleverd...

Artikel besteld op 9 feb. Daarna netjes orderbevestiging ontvangen met boodschap dat ik bericht zou krijgen zodra order verzonden werd. Dat bericht is nooit gekomen. Bij navraag blijft het met een ander bedrijf dan DHL te zijn verstuurd. Echter geen mail, telefoontje oid ontvangen dus ze stonden aan de deur toen wij niet thuis waren en hebben het weer meegenomen. Daar na ook geen mail ontvangen. Inmiddels al 3 keer gebeld om navraag te.doen. de heren zijn aan de telefoon allemaal uitermate vriendelijk maar telkens wordt beloofd dat ik teruggebeld wordt voor een nieuwe afspraak maar dat is nog steeds niet gebeurd. Teleurstellend want nu moet ik wederom contact opnemen en zijn we bijna 20 dagen verder

Goed bedrijf goede service

Waterpas 180cm gekocht alleen kwam deze krom en met beschadigingen aan maar gemaild met de klantenservice en deze vroeg mij om het retour te sturen en zou er een credit gemaakt worden, zelf moest ik een nieuw bestellen, hopen dat deze wel heel aankomt, dus wat mij betreft goed opgelost, goede service.

Op de gok had ik eerst 1 paar onderdelen gekocht, omdat het beslag van mijn laden van de geba keuken kapot gegaan waren. En zowaar, het paste. Toen nog drie sets gekocht voor de resterende laden. Jaren met kapotte ophang systeem gezeten. Maar nu is alles weer spik en span.

Het bestelde artikel is precies wat ik zocht.

Vandaag besteld en morgen in huis, dat is fijn!

Past perfect

Was op zoek naar een gelijke deurklink en deze hier gevonden. Snel bezorgd en makkelijk te installeren.

Binnen 1 dag na bestelling via webshop is het bezorgd. Chapeau!

prima koffiemelk en suiker

Nooit gedacht dat ik koffiemelk en suiker kon kopen bij een zaak voor o.a. gereedschap

op tijd geleverd en netjes geholpen.

alles was naar wens

goede ervaring, gekregen wat ik wilde hebben

Snel geleverd en niet duur

Over Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag