Zeer snelle levering

Heb op vrijdagavond een product van Makita online besteld. De verwachting was dat ik dit na het weekend wel eens zou ontvangen. Niets was minder waar, ik kreeg al vrij snel een bericht dat het de volgende dag al bezorgd zou worden, en dat klopte!

Snel…

Levering de volgende dag, knappe logistiek!

Alles zoals verwacht

Bestelling geplaatst voor ventilatie toebehoren. Volgende dag geleverd zoals aangegeven. Item zat los in de doos, maar was ook niet breekbaar.

Makkelijk, snel en leveren wat ze beloven

Super makkelijk te bestellen, Super snelle levering en voldoen aan alle verwachtingen en beloften.

Prima webshop

Eenvoudig het juiste product te vinden. Eenvoudige bestelprocedure. Prima kwaliteit / prijsverhouding.

Goedemiddag Chris, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot de volgende keer! Groet, Sharon - Quofi

Spullen snel binnen

Snel geleverd had nog vraag vriendelijke klantenservice

Goed geregeld

Na bestelling de volgende dag al in huis top.

Fijn bedrijf komt afspraken na en levert correct

Deurdranger nodig gevonden bij Quofi.nl besteld en correct geleverd

Top bedrijf!

Goede sortering, prima prijzen, snelle, goede en vriendelijke communicatie en ook nog eens supersnelle levering. Dat is toch precies waar je als klant blij van wordt. Kortom: Top bedrijf!

Makkelijk bestellen, snelle levering. Beter zou zijn als de factuur als een apart bestand ( pdf) wordt meegestuurd.

Goede prijs kwaliteit

Mooie brievenbus

Eenvoudig te bevestigen brievenbus.

snel levering en goede prijs/kwaliteiten

dictator avond ervoor besteld next day delivery gemonteerd en getest even wennen maar functioneert perfect

Exact het artikel dat ik zocht en zoals aangegeven de volgende dag al in huis.

Goed product

Ik had het product besteld maar was benieuwd of de scharnier afstand paste product gemonteerd alles paste prima en gelijk een tweede besteld

Mooi product, snel geleverd

De tekening bij de briefplaat bleek niet helemaal conform de werkelijkheid, maar wel met wat handigheid uitvoerbaar. Dit besproken.

Super geregeld

Makkelijk bestellen. Zelfde voor veel minder geld. Dat klust toch fijner :-)

Uitstekende aflevering

Product werd snel geleverd. Er ontbrak een onderdeel. Dit werd met de meeste spoed geregeld. Zeer vriendelijk en enthousiaste medewerkers. Hulde

alles goed kunnen vinden en perfecte service

alles goed kunnen vinden en perfecte service

wederom prima levering.

snelle levering van artikel wat los moeilijk verkrijgbaar is. Deze firma heeft het wel op voorraad, al eerder besteld, maar mijn eigen voorraad was nu op. dus weer besteld

Mijn bestelde uijzeren blik ontvetter van 5 liter was beschadigd toegkomen en lekte , heb direct een ferund gekregen

Snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd, paste precies, fantastisch, ik ben tevreden

eenvoudig en snel

de bestelling van mijn deurslot was heel eenvoudig via de website te regelen en enkele dagen later ontving ik een goed verpakt deurslot. Eenvoudig en snel

snelle levering en goed product

snelle levering en goed product

Laurent Janssensstraat 101 5048 AR Tilburg-noord

(013) 465 33 55

Over Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag