Super snelle levering

Jammer dat er een essentieel onderdeel ontbrak

De bormal, die op de montage instructie als onderdeel van het pakket genoemd werd, miste in alle 3 de pakketten. Helaas bij een vraag hiernaar werd ik niet verder geholpen, anders dan deze mal zelf bij een bouwmarkt halen. Bouwmarkten hebben deze niet los en mijn inziens dienen de onderdelen ook compleet geleverd te worden. Wellicht zit dit probleem bij de leverancier (AXA in dit geval), maar dan zou het fijn zijn als jullie daar als tussen persoon tussen klant en leverancier meer inzet voor zouden leveren om hier achteraan te gaan. Zonder de bormal is het een oeverloos project om beide delen op precies de juiste hoogte te krijgen...

correct en snel geleverd

tevereden

Zeer goede en en snelle levering.

Materiaal was niet snel te vinden maar wel bij jullie..

Uitstelend

Snelle levering, mooie producten en beste prijs.

Een winkel waar je goed en goedkoop kan shoppen naar gereedschap e.d., meeste op voorraad en een zeer snelle levering ook als je rechtstreeks koopt of via Amazon verder vind ik de service uitmuntend.

snel en netjes

makkelijk te bestellen kwaliteit is goed op tijd geleverd

Prima levering goede kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen, alles klopte

snelle bezorging

goede voorwaarden

Snelle nette levering

1 ster minder omdat je moet vragen naar een factuur daar je deze niet automatisch toegezonden krijgt. Zeer hinderlijk als zakelijke besteller.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Erik, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad! We richten ons vooral op particulieren, maar het spijt me te horen dat het vragen naar een factuur als hinderlijk is ervaren. We waarderen je feedback en zullen dit meenemen om onze service te verbeteren. Groet, Sharon - Quofi

Goede webshop, snelle respons, veel keus.

Mijn ervaring met Quofi.nl is bijna uitmuntend. Veel keus, snelle respons en eenvoudige logische webshop. Omdat de verzending via GLS liep is dat voor mij het belangrijkste minpunt. GLS is in onze omgeving niet erg klantvriendelijk. Ik kon mijn pakket pas na meerdere dagen ophalen bij het afhaalpunt en dat is jammer.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent. Weet je dat wij niet met GLS maar met DHL leveren? Fijne dag. Groet, Sharon - Quofi

Goed spul ook heel snel afgeleverd

snel en correct

Super! Snel en correct en beste prijs.

Beste Guy, Fijn om te horen! Tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

Geweldig bedrijf met uitstekende producten en service!!

Makita grasmaaier gekocht, snel geleverd en geweldige after sale !!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Robert, Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

Afkortzaag hikoki besteld

Snelle levering van een hikoki afkortzaag. Super prijs en werkt helemaal naar behoren ( stel hem wel even goed in, ben je even zoet mee maar echt nodig). Doos ook netjes aangekomen , had niet heel veel meer kunnen wensen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ivar, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hopelijk tot snel. Groeten, Sharon - Quofi

Snelle levering en goed product

Lang gezocht naar artikel en hier gevonden

Deurdranger

Deurdranger besteld. De eerste levering was verkeerd doordat er verkeerde specificaties op de website staan. Dit gemeld en retour gestuurd. De productpagina is niet aangepast. Dus de volgende klant besteld het weer verkeerd. Tweede deurdranger besteld. De afmetingen waren goed maar deze deurdranger was al gebruikt. Doos was licht beschadigd en er miste van alles; geen kapje, schroeven en ook ander klein spul ontbreken. Ze gaan een nieuwe deurdranger toesturen. Inmiddels dus twee keer iets retour moeten sturen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Kees, Wat vervelend om te horen. Dit is niet hoe het hoort te gaan. Onze excuses voor het ongemak. Ik ga intern met de klantenservice na wat er mis is gegaan qua productinformatie en zorg dat dit aangepast gaat worden. Met vriendelijke groet, Sharon - Quofi

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd voor concurrerende prijs.

Alles zoals verwacht

Besteld, ontving wat ik verwachte en dat de volgende dag.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Edward, Fijn dat alles gegaan is zoals verwacht. Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen. Groet, Sharon - Quofi

Snel besteld op tijd geleverd en perfect produkt. En dat voor de laagste prijs!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste René, Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. Hopelijk tot snel weer. Groet, Sharon - Quofi

Product snel geleverd. Top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Diana, Wat fijn om te horen. Hopelijk zien we je snel terug. Groet, Sharon - Quofi

Teleurgesteld

Nadat ik mijn Makita grasmachine na 3 dagen mocht in ontvangst nemen en deze in elkaar wilde steken kwam ik al snel tot de conclusie dat er enkel een handleiding in het Arabisch was meegeleverd. Beide bevestiging beugels om het handvat te monteren waren ook niet aanwezig. Dit netjes gemeld en er kwam ook respons op. Ik moest dit hele pakket terug sturen en zou mijn geld terugkrijgen (ook de retourkosten) en dan zou ik het artikel terug moeten bestellen en zo hopen dat alles er dan wel inzit. Mijn voorstel om hen gewoon daar een doos te laten openen en de missende onderdelen op te sturen ipv deze hele rompslomp bleef onbeantwoord. Jammer, dan maar zelf 2 bouten ingestoken daar ik dit hele gedoe niet wil doen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dave, Wij betreuren dit te horen. Wel waarderen we de review. We gaan kijken hoe we onze procedures kunnen optimaliseren en dit intern bespreken. Met vriendelijke groet, Sharon - Quofi

Zeer snelle levering

Heb op vrijdagavond een product van Makita online besteld. De verwachting was dat ik dit na het weekend wel eens zou ontvangen. Niets was minder waar, ik kreeg al vrij snel een bericht dat het de volgende dag al bezorgd zou worden, en dat klopte!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Mike, Wat een meevaller! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Hopelijk tot snel weer. Groet, Sharon - Quofi

Snel…

Levering de volgende dag, knappe logistiek!

Alles zoals verwacht

Bestelling geplaatst voor ventilatie toebehoren. Volgende dag geleverd zoals aangegeven. Item zat los in de doos, maar was ook niet breekbaar.

Company details

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

[email protected]

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen