Sleuvenschep snel geleverd

Prima sleuvenschep. Niet duur. Binnen twee werkdagen in huis.

Redelijk

Bestelling kwam beschadigd uit de doos

Een snelle levering

Jammer dat er geen bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd. Om beschadiging te voorkomen zouden de uitzetters per stuk verpakt moeten worden anders kunnen ze tegen elkaar aan schuren.

Goed en snel geleverd

Correct en snel afgehandeld

Beste Jan, Fijn om te horen. Tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

Snelle levering en de goedkoopste, alleen waardeloos dat je geen factuur krijgt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Mark, Helaas kunnen wij dit niet in ons systeem inregelen op dit moment maar daar wordt aan gewerkt. Wanneer een factuur gewenst is, kun je deze opvragen via [email protected]. Groet, Sharon - Quofi

Degelijke strip

Snel geleverd en goed verpakt. Mooie degelijke strip die zijn werk doet.

Optijd geleverd, product zoals verwacht.

We hebben twee raamsluitingen vervangen en twee telescoop armen. Levering ging snel en goed verpakt.

bestelling was incompleet, maar werd perfect opgepakt en missend artikel gelijk op gestuurd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Müller, Wat fijn dat we alles zo naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Hopelijk tot snel op Quofi.nl Groet, Sharon - Quofi

Dit is mijn 1e bestelling .Tevreden

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ferdinand, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gegaan. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

...

Snel

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste György, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

Goede leverancier

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie titel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Theo, Fijn om te horen! Hopelijk tot de volgende keer. Groet, Sharon - Quofi

Goed maar kan beter

Redelijke ervaring gehad. Maar toen ik iets vergeten was mee te bestellen was het onmogelijk om dit er nog bij te bestellen, nadat ik 5-min later dit aangegeven had. Daarnaast was het ook wel even een verassing dat de artikelen incompleet zijn, alles wordt per onderdeel verkocht en dus heb je als 'leek' op dit gebied niet genoeg aan bijvoorbeeld het AXA raamslot, hier moet je dan apart nog een bodemplaat bij bestellen. Misschien handig om dit erbij te vermelden. Nog zat te verbeteren dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Wouter, Hartelijk dank voor je reactie. Met betrekking tot het toevoegen aan de bestelling, dit is voor ons lastig te verwerken i.v.m. met de betaling en vermelden in het magazijn. Er gaan hier enorm veel pakketten door het magazijn waar vele verschillende handen aan te pas komen. Op deze manier is het heel lastig om één specifiek pakket te onderscheppen. Beide redenen maken het dus voor ons bijna onmogelijk om één product als uitzondering te behandelen. De tweede opmerking ga ik intern opnemen met mijn collega's. Groet, Sharon - Quofi

Prima levering voor een goede prijs.

Na bestelling goede informatie over levering en voortgang. Geleverd wat ik besteld had. Was verrast dat de onderdelen nog (na 30 jaar) nog geleverd konden worden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Quero, Fijn dat we kunnen helpen met het onderdeel. Hopelijk zien we je nog eens terug. Groet, Sharon - Quofi

Alles voldeed naar verwachting. Chapeau !!!!!!

De prijs, verzending, ontvangst en het artikel is 100 %

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste A. Molenhoek, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk tot snel weer op Quofi.nl Groet, Sharon - Quofi

Alles netjes geleverd.

Alles heel concreet.

Zeer goede aanbieding en snelle levering.

Gewoon goed

Netjes verzorgd en geleverd

Echt kwaliteit deurbeslag voor z,n lage prijs in de aanbieding alleen jammer dat de schroefjes er niet bij zittenn

Gewoon prima!

Voor zeer scherpe prijs een boormachine aangeschaft. Duurde wel wat langer dan aangegeven op de website.

Prima zaak en snelle levering

Heb axa raamuitzetters besteld. Die waren er de volgende dag. Waren alleen slecht verpakt. 5 stuks los in een doos. Gelukkig niet beschadigd maar wel verbeterpuntje.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste At, Dank je wel voor het laten weten. Ik ga dit intern doorgeven in het magazijn dat hier naar gekeken wordt. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug op Quofi. Groet, Sharon - Quofi

Fijn het gezochte onderdeel te vinden

Was snel in huis. En dat is fijn als het klusproject stilligt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste E J, Fijn om te horen! Hopelijk is dat klusproject net zo snel klaar ;) Groet, Sharon - Quofi

ik heb een medewerker aan de tefoon gehad

ik heb een medewerker aan de tefoon gehad deze medewerker heeft mij geholpen om een fout van mij te herstellen ik had te snel gedrukt op het foute artikel en het niet gecontroleerd met het afrekenen het betreft een slot met de verkeerde draairichting ik was gespits op losse of vaste cilinder bij dit voordeurslot ik heb toen een tweede besteld en de eerste retour getuurd met antwoord nummer

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bas, Fijn om te horen dat mijn collega's je goed hebben geholpen. Hopelijk zien we je snel weer terug. Groet, Sharon - Quofi

Ziet er goed uit snel geleverd

Zag er goed uit moet nog wel verwerkt worden

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen