Nette prijs en snelle levering.

Tevreden!

Snel geleverd en degelijke deurklinken voor goedkoop

Alles volgens verwachting geleverd!

Alles volgens verwachting geleverd. Produkten in goede kwaliteit

mijn bestelling is uitstekend behandeld, ontvangst was snel en correct en het artikel was goed van kwaliteit en vakkundig verpakt.

Vlotte service en goede communicatie

Bestelling werd vlot verzonden maar door DHL helaas op het verkeerde adres bezorgd. De medewerker van Quofi ging er meteen achteraan

Goede service!

Onderdeel van raamuitzetter bleek los van elkaar besteld te moeten worden. Goed opgelost door Quofi door dit onderdeel alsnog kostenloos op te sturen. 5 sterren voor de goede service en snelle reactie!

Goede site met duidelijke uitleg ,bestellen en levering verliep soepel. Een aanrader voor oa klussers.

Supersnel én goed

De bestelde artikelen werden uitstekend verpakt en de dag na bestelling al geleverd!

zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering

Gewoon goed, maar kan beter

Gewoon goed, maar klantenservice kan wel een stukje beter/vriendelijker.

Keurig geleverd wat ik bestelde.

En nog goed product ook.

Nette snelle levering

Goede prijs en snelle levering. Kan het niet beter wensen.

Kwaliteit is erg goed.

Ik heb laatst iets besteld en het werkt perfect!

Snel geleverd, goede prijs!

Binnen een dag geleverd. Slot was beste prijs die ik internet kon vinde !

Product zoals beschreven

Commande bien reçue, mais ...

Commande bien reçue très rapide malgré le weekend, manque du suivi du colis, mais réponse rapide au email donc satisfait

Scherpe prijzen, snelle levering

Prima service!

Fantastic

We bought a De Walt Tafelzaag+ onderstelt . It arrived well but we had a problem when turning on. The next day I called Quofi, they did everything to help me, came to pick it and ordered a new one, when realizing that they don’t have a new one in stock and it might take time until they have one, they surprised us and we got a new one with in 3 days, great service! Kind people! Helpful! Wonderful tafel zaak!

Heel tevreden over Quofi

Keurig verpakte zending en netjes op tijd bezorgd. Daarnaast ook nog eens goed geprijsd. Een tevreden klant rijker.

Waardeloze communicatie

Liefst geen enkele ster gegeven, maar dat wordt niet door het systeem geaccepteerd.. Aantal sloten besteld. Bevestiging kwam snel. De levering bleef echter uit hoewel 1 soort slot op voorraad was , het andere slot soort had 2 - 5 werkdagen levertijd. Geen vervolgemail met verwachte leverijd ontvangen. Na 10 dagen gebeld en toen wist Quofi de status nog niet .. De opdracht gelijk geannuleerd. Voor mij geen Quofi meer.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

Na het bestelling was een dag en tijd aangegeven wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen en het is een waardering want alles klopte precies

Mooie prijs en snel Verzonden

Goeie winkel met mooie aanbiedingen en snel Verzonden

Goed!

Ik belde voor korting op verzendkosten ivm vergissing , dit was niet mogelijk zei men.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR