Duidelijk en goede correspondentie

Goede product

Goede product en goede service en snel in huis gekregen

Makkelijk bestellen en snelle afhandeling, bezorging op de afgesproken dag en tijd

Uitgebreid assortiment.

Prima leverancier

Snel, correct en goede prijs.

Snelle levering uitstekend product

Snel gevonden Snel geleverd Snel gemonteerd Super product

Bedankt voor je super review :) Groet, Maurice - Quofi

Zeer slechte nazorg

Een mooie tooltrolley besteld, direct betaald maar na ontvangst bleek pakket beschadigd. Na contact een retourbon opgestuurd gekregen en direct een nieuwe besteld en betaald, er was nog voorraad. Na een week contact opgenomen waar de levering bleef maar er was geen voorraad maar dat zou er snel aankomen en do of vr geleverd worden. Oude trolley hadden ze reeds terug ontvangen en zou binnen 5 dagen gecrediteerd worden. Na het weekend nog niets ontvangen en ook geen terugbetaling. Maar weer gebeld en het was weer een foutje bij het magazijn en de creditering lag er ook nog steeds. Nu 3 weken later nog steeds geen terugbetaling. De trolley werd na het laatste telefonisch contact direkt de volde dag bezorgd.

Dit heeft inderdaad te lang geduurd en het staat niet gelijk aan het service niveau dat we willen bieden aan onze klanten. Excuses hiervoor. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal wel goed opgelost. Groet, Maurice - Quofi

Duidelijke foto van het product, waardoor ik bijna zeker wist dat ik het juiste product kocht.

Prima winkel goede prijzen

Ik geef ze een 10 omdat de prijzen redelijk zijn en snelle verzending met een email wanneer het geleverd wordt.

prima sevice

artikel moeilijk verkrijgbaar elders. bij Quofi geen probleem direct geholpen

Makita Afkortzaag besteld via Quofi omdat ze de scherpste prijs hadden. De volgende dag, vrijdag, werd de zaag al geleverd. Helaas was ik niet thuis en had ik geen verzendbevestiging ontvangen. Anders had ik er voor gezorgd dat ik binnen een time frame thuis was geweest. Op maandag ging om 07:30 onverwachts vroeg de bel; het transportbedrijf met een grote vrachtwagen voor de deur met de zaag. Al met al snelle levering en een top zaag tegen een scherpe prijs. Tip wel om de verzending beter te communiceren.

Tevreden over de aankoop

Na de bestelling bevestiging per mail van de aankoop met factuur .Snelle levering met track en trace nummer om de bestelling te volgen en informatie daarna welke dag en uur het pakket zal aankomen Zeer tevreden hierover Draag de schoenen met veel plezier

Net wat ik zocht en niet duur :-)

Ik zocht nieuwe blokjes voor mijn scharnieren in de keukenkast. Heel het internet afgeschuimd en uiteindelijk bij Quofi gevonden. Zeer tevreden van het product en de ultrasnelle levering.

Fijn dat je bij ons hebt kunnen vinden wat je zocht! Groet, Maurice - Quofi

Makkelijk bestellen, snelle levering

Product werkt naar behoren

Vriendelijk en snel geleverd voor een goede prijs op

Over het aangekochte producten kan ik niets vermelden daar ik deze nog niet heb gebruikt.

Pakket ontvangen zonder produkt

Pakket is na 3 weken aangekomen, zonder produkt erin. Inmiddels ergens anders bouwmaterialen gekocht

Helaas hebben we niet de volledige controle over wat er gebeurt tijdens het vervoer van pakketjes. Maak er altijd melding van bij onze klantenservice, dan lossen we het voor je op. Dan worden we hopelijk beoordeeld op de kwaliteit van onze klantenservice en niet op een verkeerde levering. Groet, Maurice - Quofi

Netjes en vlug geleverd

Retour ook netjes geregeld

wel een dag later bezorgd dan beloofd maar alla

Zeer snelle levering, prima kwaliteit

Quofi doet wat het belooft

Heel tevreden over communicatie van de producten die later zouden komen. De andere producten werden heel snel bezorgd waardoor mijn klus kon worden afgerond. Dank!

Weken gewacht op mijn sleutels en mijn geld

Ik bestelde 5 sleutels maar na meer dan een week ontving ik het bericht dat deze niet op voorraad waren. Ik had geen bloedspoed dus heb het even afgewacht. Even later zouden ze wel worden geleverd. Dat gebeurde echter niet want DHL zou mijn adres niet hebben kunnen vinden? De sleutels gingen retour en het heeft mij vele mails, weken en geduld gekost voordat ik mijn geld terug had. Ik zou moeten wachten tot de sleutels terug waren. Eerst kwamen 2 sleutels terug en daar kon ik wel mijn geld van terug krijgen, maar ik moest wachten tot de andere sleutels ook terug waren. "Bijzonder" op zijn zachtst gezegd. Nu Quofi niet had geleverd, had ik meteen mijn geld terug moeten hebben. Ik kan er niets aan doen dat zij voor DHL kiezen. Uiteindelijk moest ik nog meerder mails eraan wagen voordat ik het restantbedrag terug had. De medewerkers bleven overigens vriendelijk, daar heb ik geen klachten over. Maar gewoon meedenken en de klant gewoon terugbetalen als deze daar recht op heeft, zou fijn zijn.

Dit mag in de toekomst niet meer gebeuren. Excuses voor alle vertraging en de frustratie die daarbij hoort. Groet, Maurice - Quofi

Keurig als nog geleverd

Deurstopjes zijn netjes verzonden maar bij DHL ging het fout. Kan gebeuren. Gebeld met het bedrijf en zij hebben dit opgepakt en een paar dagen later kreeg ik ze alsnog netjes geleverd

Supersnelle levering

Supersnel en goed geleverd reageert snel en accuraat op vragen. Erg tevreden

Top, Dank jullie wel.

Snelle levering.

Doen wat ze beloven.

Overzichtelijk en een snelle levering.

Laurent Janssensstraat 101 5048 AR Tilburg-noord

(013) 465 33 55

Over Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag