Quofi doet wat het belooft

Heel tevreden over communicatie van de producten die later zouden komen. De andere producten werden heel snel bezorgd waardoor mijn klus kon worden afgerond. Dank!

Weken gewacht op mijn sleutels en mijn geld

Ik bestelde 5 sleutels maar na meer dan een week ontving ik het bericht dat deze niet op voorraad waren. Ik had geen bloedspoed dus heb het even afgewacht. Even later zouden ze wel worden geleverd. Dat gebeurde echter niet want DHL zou mijn adres niet hebben kunnen vinden? De sleutels gingen retour en het heeft mij vele mails, weken en geduld gekost voordat ik mijn geld terug had. Ik zou moeten wachten tot de sleutels terug waren. Eerst kwamen 2 sleutels terug en daar kon ik wel mijn geld van terug krijgen, maar ik moest wachten tot de andere sleutels ook terug waren. "Bijzonder" op zijn zachtst gezegd. Nu Quofi niet had geleverd, had ik meteen mijn geld terug moeten hebben. Ik kan er niets aan doen dat zij voor DHL kiezen. Uiteindelijk moest ik nog meerder mails eraan wagen voordat ik het restantbedrag terug had. De medewerkers bleven overigens vriendelijk, daar heb ik geen klachten over. Maar gewoon meedenken en de klant gewoon terugbetalen als deze daar recht op heeft, zou fijn zijn.

Dit mag in de toekomst niet meer gebeuren. Excuses voor alle vertraging en de frustratie die daarbij hoort. Groet, Maurice - Quofi

Keurig als nog geleverd

Deurstopjes zijn netjes verzonden maar bij DHL ging het fout. Kan gebeuren. Gebeld met het bedrijf en zij hebben dit opgepakt en een paar dagen later kreeg ik ze alsnog netjes geleverd

Supersnelle levering

Supersnel en goed geleverd reageert snel en accuraat op vragen. Erg tevreden

Top, Dank jullie wel.

Snelle levering.

Doen wat ze beloven.

Overzichtelijk en een snelle levering.

snelle levering. Duidelijk

Snelle levering,

het was me niet duidelijk of er nu wel of geen sleutel bij werd geleverd !

Topservice

Probleem met pakket via dhl, heeft Quofi heel mooi opgelost. Erg blij mee, bedankt.

product zoals verwacht, verpakking goed. verzending duurde wat langer , meer dan 5 dagen , daar zou nog wat verbetering haalbaar zijn

Hier vond ik wat een ander niet had

2 producten helaas moeten terug sturen. Kwamen niet overeen met bestaande sloten.

DRAMA

Men levert vloeibaar rubber in enkelwandige dozen ZONDER enige bescherming. Emmers gaan vanzelfsprekend kapot in de verzenddoos. De koerier ziet niet dat onderkant doos kapot is en besmeert heel onze zaak vol met vloeibaar rubber. Schade: 2000 euro! Men houd ons eerst 4 maanden aan het lijntje betreft de schade. Na 5x een reminder, een belafspraak. Mnr Bijnen begint met ''weet je hoeveel emmertjes verf ik moet verkopen met 6 euro marge om jullie schade terug te verdienen?''. Daarna enkele opmerkingen als dat we van plan zouden zijn de eventuele vergoeding in eigen zak te steken, op een minachtende toon. Een duidelijke onderbouwing met facturen aangeleverd van hetgeen dat onherstelbaar beschadigd is, wordt direct van tafel geveegd. Daarna nog enkele opmerkingen als ''ik ben echt niet van plan dat te vergoeden''. Al met al denkt Quofi/Destil nog niet een klein beetje mee met een klant waarbij 2000 euro aan schade is veroorzaakt. Succes met de verkoop van je emmertjes! Blijf besparen op de verzendverpakking, anders verdien je nóg minder.

Het is oprecht een hele vervelende situatie. We willen het nog steeds graag samen oplossen en blijven hiervoor bereikbaar om het gesprek te hervatten. Groet, Maurice - Quofi

Niks ontvangen

Bestelling geplaatst, pakbon gekregen via de mail. Maar nog geen spullen, dhl heeft volgens de track and trace ook nog niks ontvangen en van de klantenservice krijg ik ook geen reactie

Helaas is jou zending ergens in het verzendproces kwijt geraakt. Ik hoop dat je er tevreden mee bent dat we alles opnieuw gaan leveren. Groet, Maurice - Quofi

Top materiaal

Snelle levering in was ook snel gemaakt

slecht

Pakket na 8 dagen nog niet ontvangen .Blijkbaar blijft het hangen bij de vervoerder DHL. Ze beloven bij Quofi een oplossing te zoeken, maar dat blijft ook uit En intussen blijven we hele dagen thuis om toch een eventuele levering niet te missen Niet te doen

Ik heb de klacht bekeken en we zijn blij dat het pakket uiteindelijk toch is afgeleverd. Helaas hebben wij vaak enkele dagen nodig om samen met de vervoerder uit te zoeken waar een pakket is. Hopelijk is hier begrip voor. Groet, Maurice - Quofi

Producten van topkwaliteit

Snel levering, makkelijk kopen, goed service!

Goed product

De producten werden op tijd en netjes verpakt geleverd. Mooie kwaliteit & makkelijk te installeren. Een productfoto op de productpagina zou fijn zijn.

Snelle verzending

Producten snel ontvangen. Ik had wat stootrubbertjes besteld voor kastdeurtjes. Alles prima. Het enige minpuntje is dat ik de verzkosten erg veel vond.

Snel goed en voordelig

Binnen 34 uur bestelling geleverd. Goed geprijsd en duidelijke beschrijving.

Stipte levering

Voordelig, snelle levering. Antwoorden ook op vragen vooraf!

Zeer goede service

Zeer goede service

Retour proces functioneert niet

Bestelling werd snel verwerkt. Product retour sturen blijkt niet mogelijk, ondanks melding per e-mail en telefonisch contact, verder geen reactie van Quofi.

Matig

Bij het produkt zouden bevestigingsmaterialen zijn , die zijn (nog ) niet geleverd ondanks contact hierover

Snelle levering van goed product

Snel geleverd scherpe prijs en goede kwaliteit

Alles goed geregeld

De plaatjes pasten perfect. Snel geleverd en voor een nette prijs

Laurent Janssensstraat 101

5048 AR Tilburg-noord

(013) 465 33 55

Over Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag