Filters

9

Fijn en prettig geholpen

Mooie zaak fijn personeel goed advies met een lekker bakje koffie .

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van mijn bestelling.

Mijn tafel is, mooi en stevig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vlotte service, snelle levering, prima product! Love it!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte bezorg service

Keurig op tijd en netjes bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne winkel en vriendelijk personeel

Wat een fijne winkel! We kregen alle tijd om rustig rond te kijken zonder dat er direct een verkoper op je duikt bij binnenkomst. Vragen konden we stellen en werden netjes beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top winkel

Heb al 3 verschillende sets gekocht dus zeer tevreden anders kom niet terug toch vriendelijk personeel duidelijke afspraken mooi op tijd leveren kortom perfect .

  • Aanbevelen? Ja
10

Een plezierige manier van shoppen

Ruime keuze, die je in alle rust kunt bekijken en wanneer je keuze gemaakt is, wordt de koop soepel afgehandeld en gratis thuisbezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prettig geholpen. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Rustgevend in ruime sfeervolle omgeving

Leuk en super geholpen Fijne verkoper met heeeel veeel ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Tuinstoelen

Mooie en duidelijke foto's in de webshop. Afmetingen stonden erbij waardoor we de goede maat stoel makkelijk konden bestellen. Alles snel, netjes en volgens afspraak geleverd. Chauffeurs waren ook erg netjes en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service zoals je die overal zou willen

Hartelijk ontvangst, met koffie, en alle tijd om ons te adviseren. De levering ging voorspoedig, en toen een stoel een kleine beschadiging had werd deze zonder verdere vragen vervangen. Gewoonweg TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed deskundig advies

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en degelijkheid

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen door uw 73 jarige verkoopadviseur op uw locatie te Sliedrecht. Prachtige zaak. Prima advies, eerlijke prijzen en wij hebben direct een mooie Hartman tuinset gekocht! De aflevering was al na enkele dagen en ging ook prima en betaling per pin verliep vlekkeloos. Hulde voor uw sympathieke verkopers!

  • Aanbevelen? Ja
9

Content

Keurig geholpen in de winkel, en op de daaraan gekoppelde tijd geleverd helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Op 1 klein dingetje na

Vriendelijke bezorgers….en binnen de afgesproken tijd. Belde netjes. Zijn heel tevreden, mooi degelijk robuust wat we wilde. Het is makkelijk de tafel(San Francisco)in elkaar te zetten. Het ene dingetje is dat t merkplaatje verkeerd op de onderste aluminium leg gemonteerd is, waardoor de middelste poot niet juist zat. Nadat we het onderstel nogmaals los hebben gehaald zit dan wel het merkplaatje op zn kop……maar is dat erg….nee hoor. Hele fijne tafel. Loungeset ed prima, blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele mooie set

Goed geholpen in de winkel. Alleen jammer dat je alles zelf in elkaar moet zetten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk personeel en uitgebreide collectie betaalbare tuinmeubelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs kwaliteit verhouding

Aardige verkoper, goed advies en levering

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte levering, goede lounge bank

Vlotte levering en loungebank zoals op foto’s. Staat erg mooi onder m’n veranda

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product

De aflevering is correct gegaan het product voldoet aan de vewachting. Jammer dat in de verpakking geen onderhoudsaanbeveling is bijgesloten en wat te doen als bescherming tegen vuil en regen. Mogelijk kan ik dat op de website vinden?

  • Aanbevelen? Ja
9

Super veel keus voor een mooie prijs

Hebben de showroom bezocht . Heel veel keus. Thuis nog even online gekeken en besteld wat we hadden bekeken in de showroom.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prachtig set gekocht

Twee prachtige sets gekocht, een lounge set en een eethoek voor in onze serre. En verlichting. Werd keurig achterom afgeleverd door twee vriendelijke jonge mannen. Dus er stonden me toch een dozen ( grote) in mijn serre! Zo mevrouw, ff pinnen en dan gaan we weer… Huh?!?! Ik heb voor ruim €7000,00 euro aan meubels gekocht en dit wordt niet uitgepakt en netjes in elkaar gezet?? Dit is een heel groot min punt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Heel goed geholpen. Vriendelijke service. Goede uitleg en gratis thuisbezorging is ook super. De mannen van de vrachtauto waren ook vriendelijk. Kortom . SUPER

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen gewoon wat ze zeggen.

Perfect, alles klopt. Kwaliteit ,service, levering.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

37 Groeneveldselaan A

Veenendaal 3902 HA

0318 555 575

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.