Filters

10

Goed geholpen in winkel en set is super!

Erg tevreden, goed geholpen in de winkel zelf. Medewerker heeft online bestelling geplaatst en set kon al de week erna thuis geleverd worden. Super set, mooi, zit top en is erg mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geadviseerd, snel geholpen. Daarnaast ook snel en netjes afgeleverd. Prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snelle levering En leuke tuin sets hebben ze Wij zijn er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg tevreden met de aankoop.

Prima levering van de tuinmeubelen. Vooraf een heel goed advies via de chat en snelle antwoorden. Jullie denken mee met de klant. Erg blij met de aangeschafte diningset.

  • Aanbevelen? Ja
9

afspraken keurig nagekomen, levering en tijdstip.

Afspraken keurig nagekomen, levering en tijdstip. Betalen bij levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele verkoper en kwaliteitsvolle tuinmeubelen !

Bij het kiezen van een tuinmeubelset werden wij zéér professioneel bijgestaan door de verkoper Dennis in de vestiging van Bergen op Zoom. Niets was hem te veel. Hij heeft kennis van zaken en weet waarover hij spreekt. De verkoop werd nadien afgesloten met een kopje koffie, waarvoor dankt. Het was de verre rit vanuit België dus de moeite waard ! Bedankt Dennis !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en een prachtig tuinmeubel!!

Nu heerlijk genieten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer mooie tuinmeubels goede kwaliteit en een voortreffelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel blij met de aankoop

In tuinmeubelshop den Bosch uitstekend geholpen. Door uitgebreide uitleg toch voor een andere loungebank gegaan. Er wordt de tijd genomen, goed advies, heel vriendelijk. Bezorgdag zelf kunnen kiezen. Keurig bezorgd, stevig verpakt. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt hier met een gerust hart kopen. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, vriendelijke mensen

Goede info over de aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bijzonder vriendelijke geholpen / goed meegedacht naar de mogelijkheden en kundig geadviseerd.

Bijzonder klantvriendelijk en altijd bereid om de klant vriendelijk en kundig te woord te staan . Zonder haast en de verkoper denkt graag mee in mogelijkheden. Zeer prettig ! Tevens is voldoende mogelijkheden om ook zelf de winkel te mogen bekijken. Wij hebben er al vaker een tuinset gekocht en vanwege de goede kwaliteit en ruime aanbod en klantvriendelijkheid zijn we wederom geslaagd en bevelen de winkel heel graag aan !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke tuinset

Van het bezoek in de winkel in Utrecht tot en met de levering alleen maar goede ervaringen. Nu nog beter weer en dan kunnen we het tuinset gaan gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig goed geholpen, niet opdringerig en maken hun woord waar!!! Super top!

Ik ben zeer tevreden, super geholpen in de winkel. Niet opdringerig "dat er meteen iemand in je nek loopt te hijgen om te verkopen". Spullen snel en keurig geleverd. Ook de bezorger super vriendelijk. Daarbij heb ik in de winkel al gezegd ,bij jullie de mooiste spullen van al mijn door mij bezochte winkels. Ik zeg het voort!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

goede service alleen ze namen niet de verpaking mee jammr

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen in de winkel en bij aflevering

Zie bovenstaande zin

  • Aanbevelen? Ja
8

Overzichtelijke winkel en prettig geholpen

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is als thuiskomen

Ongedwongen sfeer

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima bezorging en op tijd

Goed gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo zou elk bedrijf tegenover zijn klanten moeten staan.

Dit bedrijf komt zijn afspraken na. Het personeel is behulpzaam en niet opdringerig. Ook de levering liep zoals belooft

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig personeel en levering en montage volgens aspraak

Tuinstel van goede kwaliteit en uitstraling na deskundig advies gekocht bij de locatie Cruquius. Werd netjes volgens afspraak geleverd en door vriendelijke en beleefde monteurs gemonteerd. Monteurs melde een kleine lakschade aan 1 van de poten en deze werd na afspraak vervangen. Ik ben dus zeer tevreden over de kwaliteit en service van de Tuinmeubelshop. Zeer zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het hoort goed

Netjes geholpen,rustig rondgelopen en niet iemand achter je aanhobbelen. Als we iets wilden vragen dan iemand er bij halen , en een snelle bezorging. Alles zo als wij het prettig vinden , dank jullie wel. Ps het zou ook ook leuk zijn als jullie ook nog een warm zonnetje kunnen bezorgen, dan kunnen de stoelen uitgetest worden,nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi meubel eenvoudig in elkaar te zetten

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Ze bezorgden zelfs op de camping bij onze eigen caravan. Dus namen de moeite om zelfs de camping op te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Wij zijn goed geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan. Wij kunnen dit adres aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie tafel

De tafel is erg mooi alleen de bezorging was wel erg vroeg. Ze zouden tussen 6.10 en 8.10 uur de tafel bezorgen en kwamen inderdaad tegen 6.30 uur s’morgens .Ook was er niet vermeld dat ik de tafel zelf in elkaar moest zetten.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

37 Groeneveldselaan A

Veenendaal 3902 HA

0318 555 575

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.