Filters

10

Super service

Er was een beschadiging op de poten , toen we de stoel uit de verpakking haalde. Balen .....maar nog dezelfde dag gemaild en ook dezelfde dag een mail terug. Voor een afspraak, voor een omruiling. Niks geen gezeur....gewoon meteen regeld . In een woord SUPER !!! We zijn er blij mee ,dat het zo snel wordt opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles netjes geleverd

Alles goed verlopen, alleen hadden wij al betaald in de winkel en de chauffeur dacht van niet. ik heb zelfs de factuur laten zien waar op stond dat er al betaald was. maar hij moest toch eerst akkoord krijgen van zijn baas voordat hij wilde vertrekken. maar ook dat is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden en alle tijd voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet gelogen: zeer goed

Onovertroffen zou ik willen zeggen. Het parkeerterrein op een industrieterrein in Gouda kan absoluut beter. De showroom zelf eigenlijk ook wel, maar de keuze is reuze. Ik vond er wat ik wilde: een tuinset naar mijn smaak. Modern, simpel en strak. De verkopers kan je makkelijk aanspreken, ook op een druk moment. Nette bewoordingen zelf ook gebruiken en de service is perfect. Een offerte of bestelling is zo gemaakt. Een advies zou ik ook voor waarheid hebben aangenomen. Mijn aankoop is op het afgesproken thuisbezorgd. In een vervoermiddel met ook de naam Tuinmeubelshop erop, dat geeft extra vertrouwen. Ook de uitspraak dat ikzelf het tuinmeubelset (1 tafel en 6 stoelen) in elkaar kan zetten klopt. Dat is inderdaad makkelijk te doen, met bijgeleverd "gereedschap". De PIN betaling aan huis tenslotte verliep ook vlot.

  • Aanbevelen? Ja
6

Uiteindelijk tevreden met mijn nieuwe tuinset

Netjes geholpen in de winkel in Nunspeet, snelle levering. Aflevering binnen opgegeven tijdslot. Helaas zeer ontevreden over geleverde tuin set. Twee delen niet in originele verpakking, beschadigd en de kussen bevatte bruine vocht strepen. Bijzonder dat er uit een magazijn zaken geleverd worden , zonder controle op nieuw. Na interventie van de manager winkel Nunspeet, snel twee nieuwe delen en kussen set ontvangen. Heeft me veel onnodige tijd en ergernis gekost. Uiteindelijk tevreden met de tuinset.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima shop, zowel online als de showroom.

Zag een mooie loungeset online, qua maten was hij precies goed voor onze plek in de tuin. Toch nog even naar de showroom in Nunspeet gegaan waar we vriendelijk geholpen werden. Nog een rondje gemaakt aldaar en toch een andere uitgekozen. Práchtige witte set met lichte kussens. En nu staat ie al in onze tuin! Héél mooi!

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles zeer netjes geregeld en bezorgd!

Alles zeer netjes geregeld en bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Goed advies en snelle levering. De meubels worden vakkundig gemonteerd! Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie tuintafel, keurig afgeleverd

Zie korte omschrijving want die zegt alles

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig stoeltje net zo mooi als op website dikke 10

Duidelijke afspraak tijdsvak levering Setje schroefmateriaal in leuk zakje ;) Ben er heeel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
1

Spullen niet op tijd zijn geleverd zoals afgesproken

Spullen niet op tijd zijn geleverd zoals afgesproken En bij het uitpakken blijkt een van de tafel kapot. Bellen en mailen en foto sturen. Het antwoord is de tafel niet bij de leverancier leverbaar! Nu wil ik mijn geld terug en het hele bestelling terug of een passende oplossing. Ik heb zo’n grote order besteld om nu te gebruiken niet voor later Shoka uit houten

  • Aanbevelen? Nee
6

goede service echter datum van afleveren was nio

winkel uitstekend, foutje in de aflevertijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Heel prettig geholpen. En een prachtige tuinset ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering, prijsstelling en kwaliteit

Snelle levering, simpel te monteren, mooie uitstraling en goede kwaliteit. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies wat we zochten en binnen 'n week geleverd! Top.

Veel keuze in de showroom in Veldhoven. Goede uitleg gekregen over de gekozen loungeset. Nononsense verhaal. Levering binnen 'n week, dus voordat de 'echte' lente begint. Geen aanbetaling, betaling pas bij levering. Wel zo prettig. De levering was in 1x goed! Tegenwoordig is dat eerder uitzondering dan standaard. Minpuntje: De verpakking wordt niet mee teruggenomen. En dat zijn nogal grote dozen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie toonzalen en collectie

Deze ervaring is gebaseerd op bezoeken in filiaal Utrecht. Ze hebben een mooie grote collectie tuinmeubelen staan en wordt er prettig geholpen. Zeer tevreden over ons nieuwe teak tuinset!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Ben vriendelijk geholpen in de shop in Veenendaal en blij met mijn stoel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring met tuinmeubelshop

Goede uitleg over verschillende meubelsoorten gekregen. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en kwaliteitsvol

De bestelling online ging vlot, levering was snel, door heel vriendelijke mensen, en de loungeset is top. Laat die zon maar komen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Wederom super geholpen door Richard vd Garde. Complimenten

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk advies en perfecte service

Onze schuimrubberen zittingen waren doorgezakt. En we gingen voor nieuwe. De kussens waren niet versleten. In plaats van nieuwe te verkopen kregen we het advies om ze te laten vullen. De verkoper zag voordeel voor ons. Betekent wel dat wij voortaan daar gaan kopen of advies vragen. Inmiddels hebben we ook een prachtige parasol daar gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, mooie showroom en prettig personeel

X

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top keuze

Zeer onverwachts een tuinmeubelset gekocht bij Tuinmeubelshop. Maar uiterst tevreden over de klantvriendelijke verkoper en de bezorgers. Wij genieten van onze nieuwe tuinset en tuinstoelen wat een aanwinst is in onze tuin, nu nog de zon erbij.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en vriendelijke advisering

We werden heel vriendelijk en kundig geholpen in de winkel. Konden diverse stoelen en tafels vergelijken. Hierdoor hebben we een tuinset kunnen waar we tevreden mee zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend en vriendelijk

Uitstekend geholpen in de winkel, meedenkend Goed advies . Thuisbezorging keurig binnen de tijd . Netjes neergezet op de plek die ik wilde

  • Aanbevelen? Ja

Company details

37 Groeneveldselaan A

Veenendaal 3902 HA

0318 555 575

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.