Filters

10

Fijn geholpen in de winkel, vlotte levering

Goed geholpen in de winkel, zeer vriendelijk personeel dat ons zelf rustig liet kijken maar wel klaar stond om vragen te beantwoorden. Duidelijke communicatie over de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede klantvriendelijkheid. Glas van tafel was beschadigd bij levering maar een korting ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goede verkoper meedenkend en geven van goede advies.

  • Aanbevelen? Ja
6

De levering ging vlot.

De doos waarin de tuinstoel zat, was open. Dat vond ik vreemd. Er zat 1 klein krasje op de stoel. Ik had de stoel nodig ivm een rugoperatie. Aanbevolen werd een verstelbare tuinstoel. Daaraan voldoet hij. Achteraf gezien zou ik deze stoel niet gekocht hebben omdat de leuningen en de rest zo koud aanvoelen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Mooi afgewerkt product en stipt op tijd geleverd.

Mooi afgewerkt product en stipt op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot geleverd

Gemakkelijk te bestellen via de webshop, aflevering zeer snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte deal en afhandeling!

Fijne behandeling, mensen met inzicht, luisteren naar de wens en laten deze dan ook zien in de showroom en uitkomen. Dan de levering op de afgesproken datum en tijd! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supermooi en goed

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens mijn verwachting goed geregeld

Mijn verwachting is waargemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Kwalitatief top... En de service was geweldig! Bezorgers waren zeer vriendelijk & behulpzaam Achteraf kwamen we erachter dat we een loungestoel teveel hadden, retour naar Tuinmeubelshop was geen enkel probleem. Personeel in de winkel(Almelo) was ook zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

duidelijke informatie over de produkten en stipt op tijd volgens afspraak

Keurig op tijd volgens email info en netjes verpakt en in mijn achtertuin gezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf met veel service en producten

Al jaren kopen wij bij uw bedrijf. Goede kwaliteit en redelijke prijzen. Fijne verkopers en bezorgdienst. Zondags gesloten ook heel fijn. Wij komen zeker terug. Alleen wonen we nu in Burgh Haamstede graag deze kant op komen met een winkel. Weinig goede concurenten. Succes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen en erg blij met het meubel. Moet wel mooi weer worden

Super geholpen en erg blij met ons meubel. Moet alleen nog wel mooi weer worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel met topkwaliteit tuin meubels.

Prima geholpen in de winkel en volgens afspraak keurig thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne verkoper en mooie producten

Wij zijn prima geholpen door een ervaren verkoper die goed met ons meedacht. Ook bij ons 2e bezoek absoluut geen haast of ook maar enige dwang om te beslissen. Tijd om rustig te beslissen. Heel fijn dat je een half uur voor de bezorging nog een keer wordt gebeld zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te blijven. Bezorging verliep ook prima en de koffie en het blikje cola was verdiend en werd door de jongens gewaardeerd. Dat noemen we fijne samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige tuinmeubels en snel geleverd

Mooie tuinstoelen. Zeer degelijk en dikke kussens erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Je hoeft niet verder te zoeken!

Ruim assortiment, betrouwbaar, klantvriendelijk en een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel, goed advies en snelle levering

Op een druilige ochtend op weg naar een tuincentrum. Zullen we wel , niet, wel, niet naar de tuinmeubelshop. Och welja zal wel niks voor ons zijn. We liepen de winkel in en werden begroet door een alleraardigste verkoper. Wij hielden de boot een beetje af. Maar wat schetst onze verbazing we kregen een kopje koffie en een gemoedelijk praatje en goed advies. We waren verkocht en gingen heel tevreden naar huis met een bestelling voor een mooie tuinset. Nog voor de afgesproken leverdatum werd de tuinset bezorgd. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen en meedenkend

Tafel was eerst niet tijdig te leveren werd aangeboden om tijdelijk een tafel te leen te krijgen uiteindelij, bleek het niet nodig te zijn maar het aanbod was zeer gewaardeerd ivm feestje dat weekend prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke bediening

Fijne medewerkers goed behandeld en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige meubels geleverd, verwachtingen waar gemaakt.

Goed geholpen in de winkel, met een kopje koffie. Snelle levering op een zelfgekozen moment wat erg fijn is voor de werkenden onder ons. Mooie kwaliteit/prijsverhouding. Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De loungeset werd netjes afgeleverd. De loungeset is qua prijs kwaliteit verhouding erg luxe.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen en keurig op tijd bezorgd!

Was een aangenaam bezoek aan de showroom in Sliedrecht. Goed geïnformeerd en zeer aangenaam geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuk setje en tafel

Alleen het zonnetje ontbreekt Mooi lounche setje Mooie tafel Staan mooi in onze tuin

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Keurig geholpen in de winkel. Ook nette service aan huis om een onderdeel van een eerdere aankoop te vervangen. Beleefde bezorgers.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

37 Groeneveldselaan A

Veenendaal 3902 HA

0318 555 575

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.