Laden reviews...
Laden reviews...
1 178 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les avis sont majoritairement positifs. Les clients apprécient le personnel sympathique et compétent, les conseils clairs et la livraison rapide. Beaucoup soulignent la qualité des meubles et l'expérience d'achat fluide. Quelques retours évoquent des soucis mineurs de livraison ou des dommages, mais la satisfaction globale demeure élevée.
Pluspunten
Mooie overzichtelijke showroom met vriendelijk, deskundig personeel. Aflevering perfect. Er werd goed meegedacht waar de set te plaatsen.
VerbeterpuntenActief onderhoudstips meegeven.
Beveelt aan
29 April 2016
Ineke
's-Gravenzande
Beveelt aan
29 April 2016
trix
arnhem
Pluspunten
We hebben goed advies gekregen over de aanschaf van een loungeset voor in de tuin. Snelle levering, goede service en uitstekende kwaliteit!
Beveelt aan
28 April 2016
Marcel
Maassluis
Pluspunten
Correcte en vriendelijke behandeling door verkoopster, maar ook zeker vriendelijke chauffeurs, goede aflevering.
Beveelt aan
28 April 2016
Inez
Den Bosch
Pluspunten
supervriendelijk en kundig personeel
Beveelt aan
27 April 2016
Christine
Hagestein
Pluspunten
Wij werden heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Beveelt aan
27 April 2016
Cees
Ridderkerk
Pluspunten
Grote collectie, verkooppersoneel dat zich inspant om het juiste voor je te zoeken zonder dat ze zich aan je opdrukken.
VerbeterpuntenWe hebben een schade aan de geleverde tafel geconstateerd. De vervoerder die de meubels afleverde gaf aan dat zij zich uitsluitend met het afleveren bezig hielden en geen klacht in ontvangst kon nemen'. Hij heeft wel een aantekening op de nota gemaakt. We moesten ons melden in de winkel. Toen wij dat deden werd ons verteld dat zij zich uitsluitend bezig hielden met de verkoop en dat zij geen klacht in ontvangst konden. Dat moesten wij doen bij klantenservice. Dat heb ik inmiddels gedaan. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zodra de meubels verkocht zijn de winkel geen verantwoordelijk meer neemt en dat je het zelf maar moet oplossen. Ik vind dit een kwalijke zaak. Ik ben van mening dat de winkel de melding moet maken van (in dit geval) de schade en het niet leveren van de Lazy Susan. Ik stel het zéér op prijs als ik op deze klacht een reactie krijg van Van Der Garde
Beveelt aan
27 April 2016
Geert Loeffen
Rosmalen
Pluspunten
snelle levering,goede service
Beveelt aan
27 April 2016
anoniem
Pluspunten
Komt afspraken na, makkelijk te bereiken. Ondanks dat het een showmodel was toch gratis bezorgd, goede service.
VerbeterpuntenBezorgers hadden nogal haast. Vroegen echter wel of ik t goed vond als zij de set niet uit zouden pakken. Daar ben ik mee akkoord gegaan.
Beveelt aan
26 April 2016
Jamila
Andijk
Pluspunten
Duidelijke afspraken over de levering,aardig personeel
VerbeterpuntenSerieus en snel reageren op een klacht.
Beveelt aan
26 April 2016
Pieternel
Bladel
Pluspunten
Prima geholpen!
Beveelt aan
26 April 2016
Klaas
Ede
Pluspunten
snelle levering, goede service
Beveelt aan
26 April 2016
ab
dishoek
Pluspunten
- Behulpzame medewerkers - Veel vestigingen in de Betuwe
Verbeterpunten- Bezorgers van de aankopen onzorgvuldig en gaan ruw om met bezorgde meubelen - Wij kregen de verkeerde stoelen geleverd, dus blijkbaar zijn de verkopers niet heel erg precies
Beveelt niet aan
26 April 2016
Peter
Utrecht
Pluspunten
Ruime keuze , prima prijs/kwaliteit verhouding , prima advies en niet opdringerig .
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
26 April 2016
anoniem
Pluspunten
Geduldige en vriendelijke verkoopster, uitgebreide collectie, word ook alle tijd genomen om verschillende opstelling te maken.
Beveelt aan
26 April 2016
Chris
spijkenisse
Beveelt aan
26 April 2016
anoniem
Pluspunten
Geen opdringerige verkoper. We konden rustig kijken wat we wilden en vroeg dan of we nog vragen hadden en of we iets gezien hadden. Was voor moeder 80 jaar. We hebben enkele fotot's gemaakt. Alles werd genoteerd en konden thuis bespreken met haar en per mail bevestigen. Levering is ook goed verlopen en chauffeur heeft alles netjes ter plaatse gezet.
Beveelt aan
26 April 2016
Aert Marina/Broosus M.
Essen/België
Pluspunten
Mooi net bedrijf met vriendelijk personeel
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
26 April 2016
Francisca
Hoedekenskerke
Pluspunten
goede spullen voor goede prijs
Verbeterpuntenna een telefonische bestelling na 3 weken nog geen enkel contact gemaakt ivm de levering.(zelf 2x contact gemaakt)
Beveelt aan
26 April 2016
anoniem
Pluspunten
levering is snel na een foutje in de set is dit netjes opgepakt en hebben wij een ander beter set ontvangen
Verbeterpuntenop de juiste manier oppakken van klachten en slecht nieuws gesprekken met klanten. Interne communicatie
Beveelt aan
26 April 2016
Jetty
Capelle aan den IJssel
Pluspunten
Goede Service .ook bij eventueel retourneren is er geen probleem. Top dus.
Beveelt aan
26 April 2016
ton
etten-leur
Pluspunten
Goede showroom Perfect op tijd bezorging Nette bezorgers en zeer behulpzaam
Beveelt aan
26 April 2016
Frans
Baarn
Pluspunten
Het werd heel snel bezorgd.service was super.
Beveelt aan
26 April 2016
Roy
Gouda
Pluspunten
we zijn grandioos en zeer vriendelijk geholpen, ook de bezorgers waren vriendelijk, en hebben alles netjes afgeleverd. en ook alle karton e.d weer meegenomen . echt een aanbeveling, .
Beveelt aan
26 April 2016
Arie
Papendrecht
Pluspunten
we zijn grandioos en zeer vriendelijk geholpen, ook de bezorgers waren vriendelijk, en hebben alles netjes afgeleverd. en ook alle karton e.d weer meegenomen . echt een aanbeveling, .
Beveelt aan
26 April 2016
Arie
Papendrecht
Groeneveldselaan 37 A
3902 HA Veenendaal
Branch
Interior, Living
Specializations
Furniture, Home furnishing
Overige bedrijven