voldoet volledig aan wat je mag verwachten

Prima, zonder gedoe, in 1 x goed

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

De afspraken werden heel goed nagekomen. De medewerker had kennis van zaken, was vriendelijk en behulpzaam. Alles zeer correct afgehandeld. Kleuren inschatten blijft via internet wel een lastige zaak. Voor nu: zeer tevreden

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Voldeed volledig aan de verwachting

Prachtig kleed, kleuren komen goed overeen met de foto’s. Heldere duidelijke communicatie en goed bereikbare klantenservice.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ruime keus met uitstekende service

De Vloerkledenwinkel heeft ons actief geholpen om een passend vloerkleed te vinden. Wat we bijzonder gewaardeerd hebben is dat een medewerker met verschillende kleden naar ons toe is gekomen om verschillende kleden thuis te zien, qua grootte en dessin. We zijn bijzonder tevreden met de service en het resultaat.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prima kwaliteit voor n redelijke prijs

Redelijk snelle levering. Goed product, prima verpakt. Lastig om de leveringspapieren uit het plastic te vissen, zat helemaal vastgekleefd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan!

Het tijd van aankomst bericht kwam in de spam box! Dit werd door ons niet opgemerkt daardoor hebben we moeten bellen hoe laat de levering zou zijn. Dit kan misschien bij de correspondentie aangegeven worden!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Toppy

super goed advies van Arjan in de winkel gehad.Het vloerkleed is van top kwaliteit,echt een aanrader. als je van plan bent een carpet,of vloerkleed te kopen,ga rustig langs bij vloerkledenwinkel in Hilversum.Top.wij hebben een Paulo Brinker vloerkleed.erg mooi.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Ruime keuze en levering en plaatsing waren perfect

Advisering en levering van het op maat gemaakte kleed vonden wij goed.

Heel fijn

Een heel fijn bedrijf met een goede service. De juiste keuze was zo gemaakt en binnen 2 dagen lag ons nieuwe kleed al in de woonkamer. Zo fijn dat je gewoon verschillende kleden thuis mag uitproberen om te kijken welke het mooiste ligt. Dank jullie wel zijn er blij mee Nico en Corinne Roest

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Top service, kan geen Ikea tegenop!

Online via pinterest bij deze vloerkleden winkel terecht gekomen. Best een gok om van een foto een kleed te bestellen. Eerst maar even gebeld. Kreeg een vriendelijke medewerker aan de telefoon en tot mijn verbazing vertelde hij dat de chauffeur hem persoonlijk neer komt leggen en als ik hem niet mooi vond staan, ik alleen maar 10 euro voor rijkosten hoefde te betalen. Hoefde ook geen aanbetaling te doen, gewoon bestellen daarna een telefoontje voor afspr bezorgen! Echt wat een top service en dat in deze tijd. Fijn, menselijk contact. Jullie krijgen van mij een dikke chapeau en 10!

Uitstekend!

Prima geholpen. Men neemt alle tijdn. Het kleed dat ik wilde was eigenlijk uit de collectie maar kon alsnog worden geleverd. Alle lof

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Geweldige winkel, medewerkers en service

Ik was op zoek naar een vloerkleed en keam toevallig de vloerkledenwinkel tegen op Internet. Ze gaven aan dat ze een thuisservice hebben en dat leek me erg fijn. Tijdens ons bezoek aan de winkel werden we geholpen door een zeer vriendelijke en deskundige medewerker. We hebben vijf kleden uitgezocht en die werden netjes bij ons thuis uitgelegd en konden we zien wat het beste uitkwam bij de rest van ons interieur. De uitkomst was verrassend.

Uitstekend!

Product overeenkomstig de foto's, prettige communicatie, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanbevelenswaardig bedrijf, dus!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Tijd genomen en goed advies

Wij wisten welk kleed we wilden. Bleek toch tegen te vallen en samen gezocht naar een kleed dat ons aansprak. Diverse kleden bekeken en besproken en de juiste gevonden. Zijn er zeer tevreden mee.

Top service!

Wat een verademing deze winkel! Groot aanbod en met de zichtservice kan je het kleed eerst in je huis bekijken. Echt super, ook dat we het gekozen kleed meteen konden laten liggen en er nog een nachtje over mochten slapen. Zijn er erg blij mee!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede service, fijne winkel, groot aanbod!

Sneller dan verwacht mijn prachtige kleed gekregen, goede service, dus nee, niks geen negatieve klanken mijner zijde… ik mocht ook een staaltje meenemen, wat natuurlijk hartstikke fijn is i.v.m.bijpassende meubels die je misschien ook nog wil aanschaffen!!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Op zoek naar een nieuw vloerkleed hebben we er een in deze winkel gevonden. In de winkel hebben we veel informatie gekregen. Het gekozen kleed werd uit het magazijn gehaald. Helaas was het door ons gekozen formaat niet in de hoofdvestiging aanwezig en moest uit een ander deel van Nederland komen. Maar een week later werd het kleed voor een aantrekkelijke prijs thuis bezorgd. Al met al een goede service.

Fijne winkelervaring

Goed product, heldere communicatie en meedenkende medewerkers

Netjes maar star

De bezorging en afronding thuis was keurig en professioneel.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Wij zijn erg tevreden met het mooie vloerkleed.

Prima service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Vriendelijke mensen die zich aan hun afspraken houden

Vriendelijke mensen die zich aan hun afspraken houden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prettige winkel en heel veel keus

Op internet kwam ik Vloerkledenwinkel tegen maar gelukkig zijn er ook 2 showrooms (Hilversum o.a.). Enorme keus en goed geadviseerd. Betalen bij aflevering. Bezorging ging ook prima. Wel moest ik even achter een track en trace mail aanbellen, maar werd direct goed afgehandeld. Ben erg tevreden over mijn aankoop en de winkel. Aanrader.

Murphy2 en een prachtig vloerkleed

Wat er allemaal mis kan gaan (in het kwadraat) bij het kopen van een vloerkleed: Een aantal keer afspraken willen verzetten, vijf kleden thuis kunnen bekijken en maar twee zien (plus stalen die we zelf al hadden gezien), het meest gewenste kleed was er niet bij, op de valreep alsnog vermelden dat er antislip ondertapijt nodig was, bezorgkosten in rekening brengen bij een vloerkleed van meer dan € 1.800, niet weten bij wie de order thuishoort (bij Vloerkledenwinkel zelf of via de winkel waar zij een verkoopruimte horen), geen bevestiging van de order ontvangen, de order op een verkeerde naam bestellen, verkeerde maat bestellen, zeggen dat de levertijd zeker zes weken is, maar het kleed was toch op voorraad, verkeerde maat leveren, geen antislip ondertapijt aanwezig, vloerkleed op ons vorig adres bezorgen (van drie jaar geleden), een excuusboeket bloemen sturen naar het verkeerde adres. Ja, de bloemen zijn uiteindelijk goed terechtgekomen en in dan aanvaard. De excuses ook. En uiteindelijk ligt het vloerkleed er prachtig bij. Vloerkledenwinkel krijgt nul sterren voor alles wat er misging (geen aanbeveling) en vijf sterren voor het kleed (aanbeveling). Gemiddeld dus tweeëneenhalve ster. Ze moeten het ermee doen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Duidelijk, accuraat en klantvriendelijk

Zie bovengenoemd. Ideaal dat thuis kleden bekeken kunnen worden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Grote sortering, prima begeleiding.

In alle rust kunnen winkelen terwijl de adviseur op de achtergrond aanwezig was.

Over Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice