Uitstekend geholpen

Hele fijne ervaring gehad met de Vloerkledenwinkel. Na een bezoek in de winkel komen ze vrijblijvend met een aantal vloerkleden aan huis. In je woonkamer kun je pas echt goed het effect van een kleed beoordelen. De adviseur nam alle tijd zonder enige vorm van druk en gaf een eerlijk advies. Het kleed wat ik wilde hebben was er niet in de juiste kleur. Hij heeft het, opnieuw vrijblijvend voor mij besteld, en dat was het juiste kleed. Niets anders dan lof voor de service en communicatie van dit bedrijf.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prettig advies en goede service

Kundige en meedenkende verkoopadviseurs, flexibel en uitstekende kwaliteit.

Zeer goede service.

Zeer goede service en klantvriendelijk. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aannemen.

Ruime keus

Prettig en vakkundig geholpen, waardoor het lukte een goede keus te maken en door de bomen het bos te zien. Tevreden met onze aanschaf.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Een goed luisterende verkoper en een mooi kleed

Er werd goed geluisterd en we kregen een mooi aanbod van verschillende kleden. Er waren veel opties qua uitproberen van de kleden. Gelukkig waren we in 1 keer tevreden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Uitstekende voorlichting bij bezoek toonkamer ,showen uitgezochte kleden en correcte bezorging kleed

Bij bezoek toonkamer veel kleden getoond en voorzien van duidelijk gegeven informatie. Geen enkel probleem voor voorlichter om veel kleden te showen ( omdraaien etc.) Bij bezoek thuis konden we de juiste keus maken in combinatie met onze inrichting o.a. door de duidelijke informatie van dezelfde voorlichter. Na afgesproken leveringstijd keurige aflevering op de afgesproken tijd van het vloerkleed

Fijne en professionele ervaring

Om tot een goed vloerkleed te komen hebben we de Vloerkledenwinkel bezocht. Professioneel geholpen en uitstekende service. Zeer behulpzaam bij het maken van de juiste keuze. Ook vloerkleden op zicht om tot de goede keuze te komen was top. Aflevering is correct verlopen conform alle afspraken. Een aanrader.

In een woord, geweldig!

Prachtig kleed, prettige winkelervaring en een snelle en goede levering....

Goed geslaagd !!

Mooi vloerkleed uitgezocht in Hilversum. Ondertussen geleverd en gemonteerd met ondertapijt. Prima service. Een aanrader als je plannen hebt voor een nieuw vloerkleed.

Volgens afspraak geleverd

Mooi vloerkleed besteld, wordt geïnformeerd wanneer die geleverd gaat worden, via telefoon en mail

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Boer Staphorts, Webshop

Mooi kleed gekocht

Fijn geholpen in de winkel. Een prachtig kleed gekocht voor een redelijke prijs.

fijn geholpen,

zeer goede service, mede door gratis zichtgebruik thuis en geen verplichting tot koop. Goed advies gekregen Vriendelijke groet Jan Verdonkschot

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goed advies, fijne mensen en goede levering

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Perfecte afspraak en levering van het vloerkleed

Vakkundige voorlichting van het product.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zeer prettige benadering bij het oplossen van een klacht

Ik had een probleem met mijn vloerkleed. Na een schriftelijke melding werd er zeer snel gereageerd en men kwam zonder problemen met een hele goede oplossing. Prima medewerkers met een prettige gastvrije ontvangst Cees Hoogeveen Huizen

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Vriendelijk, correct en deskundig personeel. Goede service (kleden thuis op zicht).

Zie boven

Top bedrijf

Prachtig kleed, super service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Van aankoop tot levering een fantastische ervaring.

Vriendelijke mensen, groot assortiment en behulpzaam bij de levering. Dus een fantastische ervaring.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Mooi kleed, communicatie na levering stroef

Nadat bleek dat mijn 1e keus niet op voorraad was, bleek 2e keus te groot te zijn om opgerold verstuurd te worden, ondanks meerdere telefoontjes en mails over dat ik het op zou halen in Hilversum, werd het OPGEVOUWEN verstuurd. Eenmaal ontvangen geen belletje of mailtje of alle vouwen waren verdwenen. Begon goed, met snelle communicatie over voorraad en alternatief, einde helaas minder. Onnodige vouwen nog zichtbaar.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Beautiful carpet, top customer service!

The quality of carpets is very good, but the best at this company are their people: the carpet I've ordered was unfortunately out of stock; they offered me a larger one (much more expensive) for the same price! Outstanding service, very rare nowadays! Thank you!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Grote keuze, vriendelijk en behulpzaam!

Hadden eerst al uitgebreid gezocht en gekeken op internet. Niet alleen bij deze winkel. Het fijne is dat je bij deze (web)shop de kleden al onder je tafel kunt schuiven op iPad en iPhone en een indruk krijgt. Toch naar de winkel om alles in het echt te zien en te voelen. Hier zijn we zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Bovendien, komen ze ook nog bij je thuis met een aantal kleden die je hebt uitgezocht om in het echt te zien of het past en of het is wat je zocht. Een minpuntje was, dat de vriendelijke medewerkster dacht dat de grote maat die wij nodig hadden 'ergens' in een filiaal wel op voorraad zou zijn. Wij zouden, als we dan tevreden waren, het kleed direct kunnen houden. Dit was echter niet zo. De 'zicht'maat was was te klein, waardoor we nog niet dé indruk kregen die we graag hadden gehad en moesten toen toch ook nog even wachten tot het kleed er was. Dit heeft echter niet lang geduurd en hier hebben ze ook echt hun best voor gedaan. Bovendien, waren we ook toen het kleine kleed werd neergelegd, helemaal zeker dat dit het was. Dus.....wij zijn zeer tevreden! Top!

Mooi kleed, fijne sevice

Na de zicht sessie, wat erg prettig is, een kleed laten liggen en kan het genieten beginnen, dachten we. Een uurtje later begonnen we te twijfelen over het formaat. Na overleg hebben we besloten om een formaat groter op zicht te laten komen. Uiteraard het kleed wat er lag direct opgerold en in een andere ruimte gelegd. Het kleed moest besteld worden, duurde maar een paar dagen. Het kleed werd gebracht en dat was de juiste maat. Vloerkledenwinkel heeft dus voor ons uitstekende service geleverd en gezorgd voor tevreden klanten, wij dus!!

bevalt ons zeer goed

zeer tevreden

Fijne winkel, vervolgens goede service aan huis om te kiezen en bezorging met leggen van de kleden heel prettig. Aardige mensen. Kortom: zeer tevreden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede Service die je niet verwacht

Ik werd netjes gebeld dat mijn kleed er al wat eerder was en wanneer het uitkwam dat het geleverd zou worden. Heel goed verpakt, prachtig kleed!

Vreelandseweg 40 1216CH Hilversum

035 - 30 30 009

Over Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice