Zeer klantvriendelijk

Konden kleed meenemen om thuis uit te proberen. Niet goed gewoon terugbrengen. Mooi staaltje klantvriendelijkheid

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Een prachtig vloerkleed met goede service

Wij ontvingen van Vloerkledenwinkel een prachtig product, zij het met enige vertraging. Een goede service is dan extra belangrijk, en die kregen we.

Super vlekkenmiddel

Starterset voor vlekken besteld, voor een week oude koffievlek op het vloerkleed, ik had daarvoor al nog dingen geprobeerd zonder succes. Bij James vlekkenwonder was die na 12 h intrekken verdwenen.De vrouw blij en ik kan weer knoeien. Online besteld en snel geleverd in België.

Topkwaliteit en service

Een vloerkleed kopen doe je niet iedere week. Je doet er jaren mee, en daarom wil je een vloerkleed kopen dat 'past'. Dan zit je bij Vloerkledenwinkel goed: ze hebben, naast een uitgebreide collectie, een formule waarmee je in staat gesteld wordt om in je thuissituatie het vloerkleed te kunnen beoordelen. We waren blij verrast met deze service, en we waren daarnaast zeer tevreden over de ervaren en kundige mensen, die ons adviseerden. Top!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede voorlichting en prima service

We hebben ons ion de winkel uitvoerig laten voorlichten en werden met alle aandacht ontvangen. Super dat je de mogelijkheid hebt om een paar kleden thuis te laten bezorgen om uit te proberen, dat helpt enorm bij de aankoop. Zeer tevreden over de gehele aankoopproces.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Het kleed voldoet helemaal niet aan de verwachting.

Het bestelde kleed voldoet niet aan de verwachting, binnen maand slijtplek, uiteinden krullen op zodat je struikelt. Gebeld en wel nieuw onderkleed gehad na aandringen maar dat is niet de juist maat. Moet ik er dan weer achteraan?

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Wij kopen een kleed, worden geholpen bij de keuze, doen een aanbetaling, kleed wordt geleverd en wij betalen de restant, prima. Met vr.groet G.A.P. Six

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

gelukkig nog verkrijgbaar !!

correct, snel en vriendelijk

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooie kleden helaas klopt voorraad niet

Op de website staat als je het artikel bestelt dat het binnen 5-7 werkdagen wordt verzonden. De dag erna kregen we een telefoontje dat van de 2 kleden en 2 kussens niks op voorraad was. De levertijd was 6 tot 8 weken. We hebben onze bestelling rigoureus moeten aanpassen. Dat geeft toch een nare bijsmaak en tempert meteen het enthousiasme waarmee je de spullen hebt gekocht!

uitstekend

De opzicht service thuis is heel fijn. Vervolgens met de stylist die het de zichtservice uitvoerde tot een totaal andere keuze gekomen, waar we bijzonder blij mee zijn! Standaardafmetingen van het kleed kwamen niet uit bij levering. Zonder problemen werd het kleed teruggenomen en vervolgens een maat kleed gemaakt en bezorgd. Zeer tevreden.

Goed advies & service

Echt een specialist voor vloeren en bijbehorende producten / accessoires. Snelle levering.

Prima winkel

We mochten het kleed thuis uit proberen. Helaas viel de kleur ons een beetje tegen en werd het kleed gelijk door de bezorger mee teruggenomen. We werden zeer goed geholpen in de winkel en er werd met ons meegedacht. Jammer dat het deze keer niet lukte.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prachtig kleed, goede service!

Heel fijn dat je de vloerkleden in verschillende kleuren en maten thuis kan neerleggen om de juiste keuze te kunnen maken. Dat is een groot pluspunt. Hierdoor zagen we ook dat een groter kleed dan we eerst dacht echt veel mooier stond. En de kleur in daglicht bij jouw eigen meubels maakt meteen duidelijk welke kleur goed is, terwijldat in de winkel moeilijk te zien is. Jammer genoeg was het kleed niet meteen leverbaar ondanks dat dit gezegd werd en moesten we 7 weken wachten en bij de uiteindelijke levering zat het onderkleed er niet bij, maar dit werd netjes en snel opgelost. Al met al een goede service en het kleed staat erg mooi. Blij mee!

heel tevreden

ruime originele keuze . prima service zowel telefonisch als in de praktijk. communicatie plezierig.

Goed geholpen

Ik was op zoek naar een vervangend tapijt. De keuze was ruim de medewerker was zeer behulpzaam. Uiteindelijk een mooi tapijt gevonden.

Meer dan goed.

Wij zijn reuze blij met ons prachtige gekleurde vloerleed. Mooie winkel, overzichtelijk en wat een keuze en kwaliteit. De vriendelijke heren hebben verstand van zaken . Heel goed advies, wil je vierkant ,rond of wat voor vorm. Alles is mogelijk. En er kan thuis gepast worden. Medewerkers komen geheel vrijblijvend met 3 kleden bij je thuis om te kijken wat het beste past in de huiskamer.

zoal het hoort

adequaat geholpen. Zowel via mail als in de winkel. Geweldige service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zeer prettig geholpen en voortreffelijke klantenservice.

Zie boven.

Super bekwame verkoper

We zijn heel fijn geholpen in de winkel in Hilversum. De verkoper kon heel goed te begrijpen/aanvoelen waar wij naar op zoek waren. We gingen voor een bepaalde kleed en hij wist ons ook hele mooie alternatieven te laten zien. Het aanbod van kleden is groot.

Kwaliteit

Na lang zoeken een prachtig kleed gevonden, prijs technisch een hele mooie aanbieding op en top kwaliteit. Fijne service en bezorging een absolute aanrader

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Fijn bij jullie te zijn geweest en konden slagen voor ons vloerkleed.

De winkel heeft een prettige uitstraling met een grote keuze mogelijkheid en werden wij op een bijzonder prettige manier geholpen! Fam. Kruger.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Heb het ervaren als een warm bad, prachtige tapijten, heb bij anderen meerdere vloerkleden gekocht, maar altijd een teleurstelling, mooie plaatjes, maar viel altijd tegen, ik dacht laat ik de vloerkleden Hilversum eens proberen, wat een verassing, mooie spullen, en voor zeer redelijke prijs, ben helemaal om, ben trots op de nieuwe kleden

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prima geholpen, mooi kleed!

Ik ben prima geholpen door de verkoper. Dacht dat ik het juiste kleed gekocht had maar bij thuiskomst viel het me tegen. Zonder moeite mocht hij terug en een andere uitgezocht! Nu zeer tevreden!

redelijk

op de foto zag het er mooier uit

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Eerst stalen ontvangen, dat erg snel verzonden werd en afspraak gemaakt voor kleden op zicht. Werd supersnel een afspraak ingepland en kleden meegenomen en neergelegd! Vond de service wat dit betreft helemaal fantastisch! Ook geslaagd voor een kleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Over Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice