Prettig contact, goede bezorging en superkwaliteit vloerkleed.

Zowel in de winkel als via telefoon prettig te woord gestaan. Goede bevestiging en communicatie per mail tussen bestelling met hoge aanbetaling en levering in. Dat gaf vertrouwen dat de berber ook idd geleverd zou worden. Levering ook prima. En de kwaliteit van het kleed is supercomfortabel. Dik, zacht, mooi, stevig.

prima service en uitleg

netjes en vlot geholpen en aflevering was ook correct

Fijn kleed

Ik ben in de winkel verrast door het aanbod en de uitstekende hulp en deskundigheid. De service is ook uitstekend.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Deskundige advisering, vriendelijke mensen, stipte levering

Vloerkledenwinkel geeft stevig advies, ook als dat advies niet voordeliger is voor Vloerkledenwinkel. Enthousiaste, deskundige en vriendelijke medewerkers.

Excellente service !

Makkelijk uitzoeken op de website en heel erg vlot geleverd. De leverancier wilde zelfs nog helpen met uitpakken en neerleggen. Uitstekende service !!

Mooi kleed.

Alleen zo de dat het gevouwen werd bezorgd. Deze vouwen verdwijnen niet so snel

Prima bedrijf.

Goed en vriendelijk geholpen (chat). Bij vragen via de mail direct antwoord. Aflevering volgens afspraak, keurig op tijd.

Fantastisch!

Prachtig vloerkleed, goede service. Zijn super tevreden!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prima bedrijf, grote collectie, deskundig personeel.

Prachtig bedrijf met een zeer uitgebreide collectie vloerkleden. Eindelijk weer personeel dat oog voor de cliënt heeft!! Alle tijd voor kleed uit te zoeken, niks was teveel gevraagd. Kopje koffie was op z’n plaats en wij voelden ons meteen thuis. Wij gingen naar huis met een top tapijt! Blij dat wij hier naar toe zijn gereden.

Prachtig vloerkleed!

Super service en advies, bezoek aan huis met verschillende kleden, zodat je zeker bent van je keuze.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Was snel geleverd Nog niet uit gerold omdat ik het kleed ken en het nu nog niet nodig heb . Ik heb dit kleed later wel ergens anders gezien zonder verzendkosten met dezelfde aanbieding.

Mooi kleed

Mooi kleed alleen de kleur is wat anders dan op de foto daar lijkt het stuk lichter

Klantvriendelijk

Goed ontvangen, en ze dachten mee. Top.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Geven foutieve voorlichting en laten je zitten

Wat een slechte service! Advies ingewonnen over een anti allergisch kleed en daarna besteld. Toen mijn vriend toch allergisch bleek wilden ze het kleed niet terug nemen, omdat het maatwerk is. Ze wilden het wel voor me proberen te verkopen. Dat is nu 2 jaar geleden, ik hoor nooit wat en moet er steeds zelf achteraan. Sta met mijn rug tegen de muur. Het kleed terugnemen kan niet in verband met de allergie. Hele slechte service dus denk goed na voordat je hier iets bestelt!

Mooi vloerkleed!

Blij met het kleed en ook met de geweldige korting! Kleuren wel iets zachter dan op de foto maar dat vind ik eigenlijk juist wel mooi. Blij mee.

Vriendelijke medewerkers.

Ik had al in een ander review gelezen over de klantvriendelijkheid. Dit klopt als een bus.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

ruimte keuze en op zicht thuis

In drie stappen kochten wij een kleed. Eerst de uitgebreide collectie in Hilversum bekeken, daarna zijn we teruggekomen om de vier favoriete kleden uit te zoeken. Die kleden werden bij ons thuis gebracht om te zien welke het beste paste. En dat gebeurde op een zaterdag, en in onze woonkamer werd duidelijk welk kleed het beste paste. En dat alles met deskundig advies erbij.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Ik beveel deze winkel aan

Je wordt goed geholpen en zijn daar zeer Attent

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zoals ik al aangaf: prima service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Wij zijn heel goed geholpen. Goede adviezen gekregen. En we hebben nu een prachtig kleed liggen!

Goede service en adviezen

Keurig tel. op de hoogte gehouden van latere levering, aflevering geheel volgens afspraak.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goed advies en zeer klantgerichte behandeling

Wij zijn uitstekend begeleid bij de aankoop van ons nieuwe vloerkleed. Kundig advies, tactisch meedenken, thuis kunnen kijken met een voorbeeld uit de winkel. Er werd zelfs gebeld dat het kleed een paar dagen later dan gepland zou worden afgeleverd. Met complimenten voor Jim, de verkoper.

Goede prijs/kwaliteit

In de showroom was er flink wat te kiezen en dus na deskundig advies was onze keus vrij snel gemaakt. Zou binnen enkele weken worden geleverd, maar duurder iets langer. Ter plekke netjes neergelegd en papier en plastic weer meegenomen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Kleed is netjes en op tijd bezorgd.

Ook de 'nazorg', vragen over het stofzuigen van het kleed zijn netjes en snel via WhatsApp beantwoord. Enige opmerkingen die ik nog heb is dat we verwachtten dat de bezorger van het kleed ook ons zou helpen bij het neerleggen van het kleed, maar hij was heel gehaast en er moest vrij rap afgerekend worden. Dat voelde niet echt prettig. Ook bleek dat het kleed via andere sites met korting (20-25%) aangeboden werd, maar ja dat is dan pech voor ons...

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prima, alles correct volgens afspraak.

Zicht service werkt uitstekend, er is genoeg tijd om te beslissen en er wordt goed geadviseerd.

Vreelandseweg 40 1216CH Hilversum

035 - 30 30 009

Over Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice