Fijne winkel, heel prettige medewerkers

Mooi ook dat je met behulp van de visualiser kunt bekijken hoe een kleed bij jou thuis staat

Vriendelijk en volgens afspraak

Ik werd een aantal dagen gebeld voor levering we konden samen de beste tijd afspreken en kleed werd ook op die tijd geleverd Tevreden klant dus

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Duurzame keuze met prachtig resultaat

We hebben een handgeweven kleed gekocht gemaakt van gerecyclede petflessen. De fabrikant uit India was toevallig in de winkel en vertelde over de grondstoffen en het maakproces. We zijn heel blij met onze keuze en ik wil zeker vermelden dat het kleed heerlijk comfortabel en zacht is.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

vanaf eerste contact geweldig. persoonijk advies aan huis en ook de na service geweldig. in een woord : TOP

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Mooi assortiment, heldere communicatie en snelle levering

Fijne website om te doorzoeken, zeker voor herhaling vatbaar

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Wij hadden een kleed besteld waar wij achteraf toch over twijfelde. Voor de levering van dat kleed hadden wij toch nog een 2e kleed besteld/op zicht. Deze is het uiteindelijk geworden. Alles was geen probleem voor ze. Het bestelde kleed werd weer meegenomen. Een prima service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Uitgebreide keuze in meerdere prijsklassen en je krijgt fijn en goed advies.

Bij onze zoektocht naar een mooi kleed kwamen we terecht bij vloerkleden.nl. online en kleed uitzoeken is niet prettig, dus zijn we naar de winkel in Hilversum gegaan. Een mooie winkel met heel veel keuze en goede service. We zijn geslaagd in onze zoektocht en konden het kleed direct meenemen. We zijn er super blij mee!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goed advies en gelijk geslaagd !

We hebben een uitstekend advies gehad! We hebben een aantal tapijten uitgezocht om thuis uit te proberen. Ook dat is plezierig verlopen en uiteindelijk hebben we een weloverwogen keuze kunnen maken.

Goede prijs-kwaliteit

Kleed gekocht in de sale, super mooie kwaliteit voor een relatief lage prijs. Levertijd was ongeveer een week maar na 2 of 3 dagen al neer kunnen leggen, ik ben super tevreden!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Wat een keuze en goede service

Wat een enorme keuze uit vloerkleden. Maar onze vonden we vrijwel direct. Een proefstukje mee naar huis en toen toch nog wat veranderd. Bestelling van ons vierkante kleed verliep ook vlekkeloos. Eerder bezorgd dan vooraf aangegeven en de bezorger bracht het kleed precies op tijd. Wij blij want het kleed staat prachtig

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Service heel goed. Vriendelijke en meedenkend

Goede service en erg vriendelijk. Kleur vloerkleed paste niet helemaal bij ons maar zij stuurden eerst gevraagd te hebben een mail met alternatieven..Zeer meedenkend.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Besteld maar konden het niet leveren, wel kosten aan gehad.

Besteld, 4 keer gebeld, de bestelling stond klaar werd genoemd. Echter, het kleed was helemaal niet meer op voorraad. Twee andere kleden kosteloos ontvangen. Deze pasten niet bij de inrichting. Retour gezonden. Uiteindelijk geen kleed, wel verzendkosten van 14 euro. Niet voor herhaling vatbaar.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prima kleed, attente bediening in de winkel en een uitstekende bezorging!

We werden in Hilversum goed ontvangen. Deskundig advies en duidelijke voorwaarden voor levering etc. Afgesproken termijn werd ruimschoots gehaald. Gisteren is het kleed bezorgd door een vriendelijke ennattente bezorger. Niets dan lof!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Heel mooi kleed, uitstekende service. Een los draadje dat in winkel werd ontdekt is thuis vakkundig gerepareerd door toprepararateur Ali. Enige puntje is dat kleed niet wil vliegen. Mooi niet waar die 1001 verhalen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prachtige collectie, fijn personeel

Op zoek naar twee nieuwe kleden zijn we bijzonder goed op weg geholpen bij Vloerkledenwinkel. Prachtige grove wollen tapijten en schitterende Afghaanse tapijten, kiezen is haast onmogelijk. We zijn enorm fijn geholpen in de winkel, alle tijd en vooral alle hulp om tot onder op de stapel de kleden weg te slaan. Nu geslaagd met het eerste tapijt, maar we komen terug voor het tweede kleed!

Super Vloerkleed

Echt een heel mooi en origineel kleed van mooie kwalitatieve materialen. De service en communicatie is erg goed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

grote keuze en bekwame verkopers

De vloerkleden winkel is volgens mij enig in zijn soort. Er zijn naast vele op kleur gesorteerde stalen ook grote kleden te bekijken. Vaak moet je het doen met een kleine staal. Bij de vloerkledenwinkel kun je, een vaak kostbaar kleed, op een redelijke grootte bekijken en zo dus een betere keuze maken. Verder zijn de verkopers niet opdringerig en laten de klant rustig een keuze maken. Zonder moeite dragen ze het kleed naar het raam om het zo bij daglicht te kunnen bekijken

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Geweldig assortiment en uitstekend begeleiding en service.

Voor in onze nieuwe seniorenwoning hebben wij wat nieuwe meubelen aangeschaft waarbij ook een nieuw vloerkleed wel op zijn plaats zou zijn. Het aanbod bij "Vloerkledenwinkel " is overweldigend voor zowel de wat kleinere als ruimere beurs. Bijzonder vriendelijk te woord gestaan en dezelfde middag zijn wij geslaagd. Wij konden een prima afspraak maken voor levering op afroep. Volgens afspraak keurig op tijd bezorgd en bij aflevering was de betreffende persoon zeer behulpzaam met het leggen inclusief het ondertapijt. Samengevat : Prima prijs/ kwaliteitsverhouding en een tevreden klant achterlatend.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Uitstekende service en snelle levering

Via de website een prachtig vloerkleed uitgezocht. Vervolgens werd er een staal opgestuurd zodat we de kleuren goed konden beoordelen. Na onze bestelling zou het 6 tot 8 weken levertijd zijn. Na ongeveer een week werden we al gebeld om een bezorg afspraak te maken. Zo snel hadden we niet verwacht. Vanmiddag werd ons nieuwe kleed bezorgd, uitgepakt en op de juiste plaats neergelegd. We zijn heel erg tevreden!!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Goed geholpen

Wij hadden een kleed besteld via Fonq. Toen het qua afmeting en materiaal niet helemaal was wat wij ervan hadden verwacht, kreeg ik een uiterst vriendelijke en meedenkende medewerker aan de telefoon. Hij heeft mij geholpen met hoe ik het kleed moest retourneren en mij uitgelegd hoe ik via de visualizer (of in de winkel) op zoek kan naar een ander kleed. Heel fijn!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Deskundig, vriendelijk, uitstekend advies, dus een prachtig kleed.

De medewerker dacht mee met mijn wens. Verschillende vloerkleden gezien. Maar ook geadviseerd wek tapijt wel en niet bij mijn interieur past. Kortom, ik was zeer tevreden, het kleed ligt prachtig. Ik krijg inmiddels complimenten.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Mooi kleed voor goede prijs

Ik ben blij met mijn kleed, maar wat jammer en ook vervelend is, is dat de hoeken niet plat op de grond blijven liggen(struikel gevaar)

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

communicatie uitstekend, dat wat beloofd wordt wordt professioneel uitgevoerd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Fijne en vakkundige verkoper

Prachtig vloerkleed gekocht in de winkel. Vakkundig advies en goede koffie! Keuze is enorm maar door het juiste advies konden wij snel onze keuze maken uit de diverse prachtige tapijten. Een echte aanrader. Wij hadden dit adres gekregen van een collega! Het was even rijden maar zeker de moeite waard.

Geweldig!!!!

Met behulp van zichtservice tot een uitstekende keuze gekomen. Ook gebruik gemaakt van de stalenservice! Echt een aanrader.... en advies gekregen van een styliste. Bovendien werd het kleed bezorgd door Hector en collega zodat we samen konden bekijken of de maat goed was. Prima geregeld....

Vreelandseweg 40 C

1216CH Hilversum

035 - 30 30 009

Over Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice