Zeer vriendelijke, professionele verkopers.

Wij zijn zowel in Hilversum als in Baarn zeer vriendelijk en professioneel geadviseerd. Toen wij na zicht en levering toch niet geheel tevreden waren is ons kleed zonder op of aanmerkingen omgeruild. Wij zijn bijzonder tevreden met de geboden hulpvaardigheid.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Door zeer vakkundig advies door adviseuse in Baarn tot een geslaagde aankoop gekomen.

Gistermiddag bij Nijhof in Baarn uitermate vakkundig en plezierig geadviseerd door een verkoopmedewerkster van de Vloerkledenwinkel. Met behulp van foto's van de thuissituatie een kleed op zicht meegekregen. We zijn helemaal tevreden met het resultaat! Met dank aan Linda Sijtsma.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Op zoek naar een kleed hebben wij via de website enkele kleden bekeken. We konden geen beslissing nemen en zijn naar de winkel in Hilversum gegaan. We zijn daar bijzonder vriendelijk en plezierig geholpen en hebben daar een mooi handgeknoopte moderne Ziegler gekocht. Terug thuis keken wij toevallig nogmaals op de website en toen bleek een identiek kleed (handgeknoopt kan altijd een beetje verschillen) in dezelfde afmeting met 20% korting aangeboden te worden. Als we dat hadden geweten, had we dat wel gekocht..... Gebeld naar de winkel en na wat uitzoekwerk bleek er ergens een foutje in het systeem zat. Zonder probleem kregen wij 20% korting op ons kleed. Het verschil werd min of meer prompt overgemaakt.

Fijne relaxen winkel

Ruime opstelling van de producten, begeleid door vakkundige verkoper.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Bestelde kleden waren sneller beschikbaar dan vooraf opgegeven

Wij hebben drie vloerkleden bij Vloerkledenwinkel besteld. Ondanks het feit dat de vloerkleden (helaas) niet op voorraad waren in de door ons gewenste maten zijn deze, achteraf gezien, toch nog vrij snel geleverd. Sterker nog, ze zijn uiteindelijk sneller geleverd dan vooraf opgegeven. Het assortiment en de beschikbaarheid van goede stalen heeft in ons geval de doorslag gegeven. Wij zijn helemaal happy met de Louis de Poortere vloerkleden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede, vriendelijk, nette en behulpzame service

Bedankt voor de goede service en ook dat we een nieuw kleed hebben gekregen. Had geprobeerd een vlek eruit te halen met bijgeleverde producten, wat niet gelukt is. En dit werd meteen opgepakt en is netjes opgelost. Ook de omruiling ging heel netjes en we werden goed geholpen door de chauffeur dmv het kleed op de juiste plek leggen, het antislip kleed eronder en op maat knippen en een heel gesjouw met de bank. Willen jullie als bedrijf zo een compliment geven en ook aan de chauffeur Steven. Positieve dingen moeten vernoemd worden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goed gevoel gedurende het aankoop proces

Nieuwe klant , warm aanbevolen door bestaande klant/ kennis . Grote keus en goed advies. Opgegeven lever tijd langer dan werkelijke leveringsdatum, goede opvolging klantenservice en nette levering. Enig punt van verbetering is de “hoge” aanbetaling van 50% die wordt gevraagd. Begrijp niet waarom dit nodig is zonder dat er werkelijk een levering is geschied.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Na de bestelling werd contact opgenomen over de levering tijd dat dit ongeveer 6 weken kon duren en of dit een probleem was. Heel attent om dit even terug te koppelen. De levering was uiteindelijk toch sneller dan verwacht. Het kleed voldeed helemaal aan onze verwachting en was in het echt nog mooier dan op de site.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Precies zoals ik het kleed wilde!

Ik ben erg blij met dit vloerkleed, het past prachtig in mijn interieur. Precies de kleuren, zoals ik me had voorgesteld. Lekker zacht aan mijn voeten! Wel lang laten luchten, want ik kan goed ruiken, dat het van schapenwol gemaakt is.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prachtige wollen gewoven kleden, blikvangers in huis

Wij hebben twee prachtige wollen vloerkleden van de vloerkledenwinkel in onze living. Ze zijn mooi afgewerkt en aan beide zijden bruikbaar. Het design is tijdloos.

Vriendelijke adequate service.

Showroom geopend voor ons in Corona tijd. Ruim de tijd genomen om ons te helpen een goede keuze te maken. Levertje was sneller dan beloofd!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prachtig vloerkleed. Goed advies bij Nijhof. Snelle levering conform afspraak. Erg tevreden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Perfecte service en after sale aan huis!

Nieuw vloerkleed gekocht, maar snel daarna ontdekten we vreemde vlekken die we zelf niet durfden aan te pakken. Na melding kwam binnen een paar dagen een medewerker van de Vloerkledenwinkel bij ons thuis langs voor inspectie. Niets aan de hand, want de ‘vlekken’ werden door de vleug van het vloerkleed veroorzaakt. Kregen zomaar een schoonmaakset kado voor als er echt een keer vlekken zouden ontstaan. Dat is nog eens service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Erg lange levertijd en patroon wijkt af van de foto.

De levertijd was extreem lang. Maar tussentijds is er wel netjes contact met ons opgenomen of we de bestelling eventueel wilde annuleren. Kleed ziet er goed uit maar wijkt wel af van de foto. Desondanks wel blij mee.

Zeer positief

Prettige klantvriendelijke afhandeling van mijn bestelling. Een dikke 10 (en een zoen van de “juf”. Toke Leussink.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Uitstekende en snelle levering. Goede bezorgafspraken. Kleden staan heel mooi!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Super service, aardige, klantvriendelijke medewerkers.

Zeer goed. Komen afspraken stipt na. Kleed thuisbezorgd door eigen chauffeur en geholpen met neerleggen. Helemaal goed!

Zeer slechte service!

Komen keer op keer hun afspraken niet na! Levering duurt extreem lang en heeft al meerdere keren om allerlei redenen vertraging opgelopen. In plaats van netjes de klant op de hoogte te stellen hoor je helemaal niks. Veel van het spul hebben ze niet eens op voorraad en duurt een eeuwigheid voordat ze het binnen hebben van hun leverancier. Bizar dat je op deze manier een onderneming kunt runnen anno 2021. Kijk, fouten worden gemaakt. Maar als je structureel niet je telefoontjes, e-mails en verkooporders opvolgt is het iets heel erg goed mis binnen je organisatie!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ronduit waardeloos, komen beloften niet na

Geven korting maar kunnen bestelling niet leveren. Kleed besteld met 10% korting, maar het kleed bleek niet op voorraad. Afgesproken dat het kleed over 2 weken geleverd zou worden. Na 2 weken track en trace via Red mijn pakketje gekregen. Levering werd geannuleerd omdat pakketje nooit meegegeven was. Geen bericht van vloerkledenwinkel. Daarna 2x de toezegging dat kleed diezelfde avond verstuurd zou worden. Uiteindelijk niets verstuurd en niets ontvangen. Slechte en onbetrouwbare klantenservice. Lijken hun best te doen maar leveren onvoldoende service. Als klant moest ik steeds bellen en mailen. Ik ben erg teleurgesteld en heb mijn geld teruggevraagd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Komen afspraken na en vriendelijk personneel

Vloerkleed besteld en even later was het door BlackFriday 25% goedkoper. Na telefonisch contact met vriendelijke medewerkers is de prijs aangepast!! Correcte levering en wederom vriendelijk personeel. Heel blij met het kleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Een bedrijf dat beloofd wat het zegt!

Op een avond wilden wij, mijn vrouw en ik, informatie over een vloerkleed. Ik stuurde een berichtje en er werd direct gereageerd en kreeg antwoord op al mijn vragen. De volgende dag gebeld om te bestellen en Monique maakte de bestelling, met de blackfriday korting, rond. Het vloerkleed werd 16-12-2020 bezorgd en Jim heeft het kleed prima gelegd. Wat een goede service!!!!!!!!!!!!! Wij zullen Vloerkleden winkel aanraden bij vrienden en iedereen die een vloerkleed wil aanschaffen. Chiel en Els Fondse Vlissingen

Zeer goed!

De adviseurs Marco en Erjan namen ons mee in het verkennen van de mogelijkheden. We hadden thuis op basis van hun softwareprogramma al een eerste keus gemaakt. De sfeer was prima. Het advies was van een goed nivo. De koffie lekker. De zichtservice met bijbehorend advies ter plekke was geweldig. Niets was hen teveel. Uiteindelijk bleek de eerste keus toch de beste, het vloerkleed Yara van Brink en Campman. Vloerkledenwinkel.nl is voor ons een echte aanrader!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zeer goed geholpen, groot asssortiment in de winkel.

Wij waren in Hilversum, groot aanbod wat je direct kunt zien. Zeer prettig geholpen. Na aankoop bleek dat er Black Friday korting was, korting is alsnog (voor levering kleed) verleend. Super service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

prima adviseur met verstand van kleden en daarom een mooi resultaat

wij zijn prima geholpen al was het traject wel lang 4 maanden de communicatie is een verbeterpunt

Zeer slecht

Ik heb ruim twee maanden geleden een vloerkleed met één tot enkele dagen levertijd besteld. Vervolgens werd ik gebeld met de mededeling dat het vloerkleed niet op voorraad was en werd mij gevraagd of dat ik het goed vond of dat het kleed begin September geleverd zou kunnen worden. Alhoewel dit voor mij niet echt praktisch was, vond ik dit nog wel te overzien. Vervolgens niets meer van de winkel gehoord. Toen zelf maar het initiatief genomen om begin September nog een keer te bellen. Mij werd toen door de winkel medegedeeld dat het opnieuw nog een maand ging duren en dat het kleed dus pas begin Oktober geleverd kon worden, hierbij geen garantie dat dit ook écht zou gebeuren. Naar mijn mening erg vreemd dat de winkel de klant niets laat weten als een bestelling opnieuw een maand vertraagd is. Je kunt als klant zelf achter je bestelling aan. Maar goed, Ik heb toen gevraagd om het volledige bedrag terug te storten. Prima, zeiden ze. Echter, toen ik na een aantal weken wederom niets had gehoord heb ik nog maar eens gebeld. Volgens de winkel was het dit keer blijven liggen omdat het niet mogelijk bleek om het bedrag via Paypal terug te storten. Opnieuw, geen idee waarom ze de klant dan zelf niet even bellen om te vragen hoe het geld dan wel teruggestort kan worden, maar goed nadat ik ze voor de weet-ik-hoeveelste keer had gebeld werd mij beloofd dat het bedrag naar mijn rekening teruggestort zou worden. Inmiddels is het 6 Oktober (!) en heb ik nog steeds geen vloerkleed en geen geld. Ik heb dus ruim één maand gewacht op een vloerkleed dat ik nog niet heb, en nadat ik dat had opgegeven ben ik tot op heden al ruim een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. In al die tijd nul initiatief van de winkel, zelf er steeds achteraan kunnen bellen. Lang verhaal kort: niet mee in zee gaan. Misschien dat je als klant geluk hebt als je gewenste product wel op voorraad is, maar zodra er iets aan de hand is ben jij als degene die er steeds achteraan kan. Nul klantgerichtheid.

Over Vloerkledenwinkel.nl

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 3 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 3 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis stylingadvies door interieurstylist - Gratis stalenservice - Gratis verzenden en retour, 30 dagen bedenktijd