prima adviseur met verstand van kleden en daarom een mooi resultaat

wij zijn prima geholpen al was het traject wel lang 4 maanden de communicatie is een verbeterpunt

Zeer slecht

Ik heb ruim twee maanden geleden een vloerkleed met één tot enkele dagen levertijd besteld. Vervolgens werd ik gebeld met de mededeling dat het vloerkleed niet op voorraad was en werd mij gevraagd of dat ik het goed vond of dat het kleed begin September geleverd zou kunnen worden. Alhoewel dit voor mij niet echt praktisch was, vond ik dit nog wel te overzien. Vervolgens niets meer van de winkel gehoord. Toen zelf maar het initiatief genomen om begin September nog een keer te bellen. Mij werd toen door de winkel medegedeeld dat het opnieuw nog een maand ging duren en dat het kleed dus pas begin Oktober geleverd kon worden, hierbij geen garantie dat dit ook écht zou gebeuren. Naar mijn mening erg vreemd dat de winkel de klant niets laat weten als een bestelling opnieuw een maand vertraagd is. Je kunt als klant zelf achter je bestelling aan. Maar goed, Ik heb toen gevraagd om het volledige bedrag terug te storten. Prima, zeiden ze. Echter, toen ik na een aantal weken wederom niets had gehoord heb ik nog maar eens gebeld. Volgens de winkel was het dit keer blijven liggen omdat het niet mogelijk bleek om het bedrag via Paypal terug te storten. Opnieuw, geen idee waarom ze de klant dan zelf niet even bellen om te vragen hoe het geld dan wel teruggestort kan worden, maar goed nadat ik ze voor de weet-ik-hoeveelste keer had gebeld werd mij beloofd dat het bedrag naar mijn rekening teruggestort zou worden. Inmiddels is het 6 Oktober (!) en heb ik nog steeds geen vloerkleed en geen geld. Ik heb dus ruim één maand gewacht op een vloerkleed dat ik nog niet heb, en nadat ik dat had opgegeven ben ik tot op heden al ruim een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. In al die tijd nul initiatief van de winkel, zelf er steeds achteraan kunnen bellen. Lang verhaal kort: niet mee in zee gaan. Misschien dat je als klant geluk hebt als je gewenste product wel op voorraad is, maar zodra er iets aan de hand is ben jij als degene die er steeds achteraan kan. Nul klantgerichtheid.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

zeer slecht nooit mee in zee gaan

kleed besteld met de belofte binnen 4 dagen geleverd, dat bleek direct na betaling, 1,5 maand te zijn. vloerkleed geannuleerd en al 16 dagen wacht ik op mijn geld. elke dag de belofte dat het is terug gestort!!!

Goede service!

Maandag werd ons vloerkleed thuis afgeleverd. Omdat het op maat gemaakt moest worden, moesten we een aantal maanden wachten. Het was het wachten meer dan waard!. Helemaal naar ons zin!

Super service!

Ik had een klacht over een artikel en de leverancier wilde dit niet oplossen. Vloerkledenwinkel heeft dit zelf voor mij opgelost en een nieuw kleed bezorgd. Echt super service!

zoals het hoort

Nieuwe parket vloer gelegd. Een vloerkleed zou de kamer nog meer verfraaien. Vloerkleed besteld ( 940 euro ) bij de Vloerkledenwinkel. Direct betaald . Vloerkleed 30 dagen op proef. Volgens afspraak op tijd geleverd. Na een week wisten we het. Het mooie vloerkleed paste toch niet in ons interieur. Vloerkledenwinkel gebeld. 2 dagen later werd het kleed door Vloerkledenwinkel bij ons opgehaald. 4 dagen later stond het aankoopbedrag van 940 euro weer op onze rekening. Conclusie: Een uiterst correct bedrijf en men maakt waar wat men belooft. Wat ons betreft: EEN AANRADER.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Jammer dat het restaurant dicht is.

Ik kocht een artikel bij Nijhof en ik was er toch dus even rond kijken. Lag daar een rond kleed afgeprijsd voor de helft. De verkoopster was er snel bij om te helpen. Snelle actie en een tevreden klant.

Goede advisering en service

Erg tevreden over hoe wij geholpen zijn bij het uitzoeken van een mooi kleed. Zoveel soorten , schitterende kleuren en mooie kwaliteit. Fijn dat het mogelijk was om kleden op zicht mee te nemen. We zijn zeer gelukkig met de uiteindelijke keuze!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Helaas geen tevreden gevoel over gehouden na een vorige aankoop

Wij hebben in 2015 bij de Vloerkleden winkel in Hilversum een kleed gekocht van Brink en Campman van € 1400,-. Helaas vonden wij na 4,5 jaar de kwaliteit hiervan een stuk minder geworden. Dit was na blijkt nu te wijten aan het niet draaien van het kleed. Toch besloten wij om een nieuw kleed te kopen bij de Vloerkleden winkel omdat wij dit keer door Linda wel erg goed geholpen werden. Na contact door Linda met het hoofdfiliaal kregen wij ter compensatie €45,- korting op het kleed. In mijn beleving had de Vloerkleden winkel bij ons het kleed moeten opvragen en voor onderzoek en of garantie naar Brink en Campman moeten sturen. Dat zou in mijn beleving service zijn geweest.

Bijzonder goed advies

Heel fijn kleed op zicht, in één klap goed, door goed advies

Kleed kopen? Ga naar de Vloerkledenwinkel in Nijhof Baarn

Advies: super Service: super Klantvriendelijkheid: super Werden geholpen door een hele vriendelijke dame. Konden moeilijk keuze maken tapijt mee op zicht zonder borg te hoeven betalen Veel geleerd over verschillende materialen en technieken en .....heel blij met ons nieuwe wollen tapijt.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

vriendelijke benadering door Rien, prettig om kleden op zicht mee te hebben kunnen nemen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Betrouwbare ,goede service, dienstverlening en kwaliteit

In het algemeen goed Vriendelijk personeel met goede aftersales en informatie voorziening Verbeterpunt : Belevering duurde twee weken, toch rekening gehouden met de uitzonderlijke tijd waarin we leven had belebering moment in mijn beleving toch beter gekund

Meedenkende medewerkster.

Zeer behulpzaam en inventing.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Geweldige winkel, wat een keuze!

Naar aanleiding. Aan een advertentie in de Gooi- en eembode de winkel bezocht. Heel vriendelijk geholpen. Op maandag 3 kleden uitgeZocht en deze op dinsdag al op zicht gekregen. Een geweldig kleed uitgezocht.

Heel fijn advies

Prettig advies, erg behulpzaam

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prima, goed geholpen. Handig dat je het zo mee kan nemen

Goed advies gekregen van de verkoopsters, dacht goed mee. Leuke contact

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Persoonlijk contact, uitstekende service, zeer betrouwbaar. Nijhof Baarn, verkoper Linda

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goede ervaring; leuk om kleed mee naar huis te nemen

Grote collectie. Je kunt een kleed thuis uit proberen. Makkelijke betaling. Helaas wel even wachten tot de verkoopmedewerker beschikbaar was.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

De weg er naar toe was hobbelig maar het resultaat prima

Helaas is er heel veel fout gegaan met de bestelling die ik online plaatste. De levering met de in mijn ogen waardeloze partner DPD was enorm verlaat en werd niet juist gecommuniceerd. Uiteraard is dit vanwege de corona-situatie niet gemakkelijker geworden, waarvoor ik alle begrip heb. Echter was ook de communicatie hieromtrent niet optimaal. Uiteindelijk ben ik hartstikke blij met een in goede staat geleverd tapijt wat prachtig is. Uiteindelijk verzonden door een andere transportpartner. Al met al werd wachten beloond.. een mooi tapijt in onze woonkamer.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zeer klantvriendelijk, komt afspraken goed na.

Een van de adressen om te onthouden, komen zeker weer terug. Fijn om hier iets te kopen, Zeer tevreden met onze aankopen.

Hele fijne koopervaring

Goede en snelle aankoop. Uitstekende verkoopster.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goede service en goed advies gekregen!

Goed geholpen en goede service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Zeer vlotte service, direct bereikbare klantendienst, tapijt is precies wat ik wilde. Levering in België stipt.

Vriendelijk en servicegericht

De verkoper was uiterst behulpzaam en vriendelijk en had gevoel voor ruimte laten voor bedenktijd of meedenken om onzekerheden weg te halen.