kundig, snel en prettig

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Kleurenop site prima weergave vd werkelijkheid en snelle levering!

Prima kleed en prima service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede service en prachtig vloerkleed

Positief, erg behulpzaam

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Blij met vloerkleed, verzending en service

Duidelijk netjes

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Dit is zeker een aanrader

Ik was blij dat ik gebruik kon maken van het zichtservice - dit is echt een aanrader. Vloerkleed werd selfs eerder geleverd dan verwacht en ik ben er erg bij mee. Het is super zacht en dik en staat heel mooi. Ik ben meer dan tevreden met hun service en advies.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Snelle levering, goede prijs, top product

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Heel bijzonder en plezierig dat er nog even telefonisch contact plaatsvindt om te informeren of alles naar wens is, nadat het kleed is bezorgd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

prima service

Goede en snelle service, goed advies en correcte afhandeling

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ze komen afspraken na ook als ze op dat moment het vloerkleed niet op voorraad hebben ze nemen dan direct contact met je op.

Super kleed!

Het kleed was snel geleverd en zag er super uit. De prijs was daarnaast een stuk lager dan bij andere webwinkels, dus dat was heel plezierig.

Super goed!

Super snelle levering. Ze bellen voor een afspraak wanneer ze kunnen leveren. Nadat je het artikel hebt ontvangen bellen ze of alles naar wens is, super klantvriendelijk!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zeer snel en goede kwaliteit

Een onderkleed gekocht voor ons vloerkleed. We hadden gekozen voor de normale ipv de luxe uitvoering. Deze is kwalitatief erg goed. Mooie dikke vlies van zeer goede kwaliteit . Zeer snel geleverd

Prima winkel met uitstekende service!

In december heb ik in de winkel een maatwerkkleed besteld. Ik werd prettig en kundig geholpen en hoefde geen aanbetaling te doen. De levertijd klopte precies en nu het kleed in mijn kamer ligt, overtreft het mijn verwachtingen.

Prima zaak!

Mooi assortiment en goede service

Ontzettend klantvriendelijk

Zeer vriendelijke medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Er werd zelfs gebeld om te vragen of het vloerkleed goed was afgeleverd en of we tevreden waren. Ik ben onder de indruk.

Maken waar wat ze zeggen, keurige Follow-up

Goed op de hoogte gehouden van levering!

Super mooi kleed!

Tevreden over kleed en service!

Wij hadden via de chat op de website de hulp ingeschakeld van de vloerkledenwinkel om een kleed te vinden die wij in een winkel gezien hadden, maar daar niet konden kopen en online niet konden vinden. Monique heeft ons uitstekend geholpen en met een weekje hadden wij het kleed in huis. Kwaliteit oogt goed! Hopen er lang plezier van te mogen hebben.

Fijne service

Omdat de kleur van ons tapijt niet was zoals ik het me voorstelde wilde ik het omruilen voor een andere kleur. Dat ging makkelijk en goed, waarvoor dank. Ban nu erg tevreden.

zeer correct en klantvriendelijk

Persoonlijk geinformeerd over de levering en na aflevering ook nog eens gevraagd of alles in orde was! Top!

Snelle levering, fijn contact! Zelfs nog nagebeld of alles goed was en ik het kleed mooi vind! Super

Geweldige service

Ik had 3 kleden uitgezocht voor de zogeheten zichtservice. Dat betekent: een medewerker komt langs, rolt de kleden uit en jij beslist welke je het beste vindt. Dit kost niets - terwijl ik helemaal in Groningen woon. Ik had een jongen van begin 20 met nauwelijks kennis en ervaring verwacht die vooral gericht is op verkopen. Wat een verrassing dat er een medewerker kwam die écht verstand heeft van kleden en interieurinrichting. Hij nam alle tijd, was zeer vriendelijk en geïnteresseerd en heeft ons heel goed geholpen. Ik heb mijn keuze gemaakt en het kleed is bezorgd. Inmiddels ligt het er en het is echt prachtig. (Dit klinkt misschien te mooi om waar te zijn. Maar ik ben echt geen robot, word ook niet betaald om dit soort reviews te schrijven of zo.)

Ik schrijf eigenlijk nooit recensies omdat ik vind dat een product gewoon moet voldoen aan de gestelde eisen maar in dit geval voel ik me genoodzaakt mijn ervaringen te delen omdat de service bij vloerkledenwinkel.nl echt boven alle verwachtingen uitstijgt. Niet alleen de verkoper die bij je thuis komt ook de communicatie als er iets niet goed is, de after service is geweldig en snel. Wij hadden een vlek in ons kleed en er werd meteen gehandeld. We kregen een nieuw kleed, geen gedoe. Ook de producten en de kwaliteit prijs verhouding zijn zoals ze beloven: gewoon goed

Zeer goed geholpen en prima service!

Ik had een vloerkleed besteld maar dit was kleiner dan ik had verwacht. Het was wel een hele mooie vloerkleed dus toch maar besloten om een formaatje groter te bestellen. Via de chat heb ik gesproken met Monique, zeer vriendelijk en geen enkel probleem om dit vloerkleed om te wisselen. Prijsverschil berekent en per mail een betaallink gestuurd. Eenmaal bij betaling werd ik de volgende dag gebeld voor een afspraak om de vloerkleden om te wisselen. Nieuwe wordt geleverd en de oude vloerkleed nemen ze weer mee. Hier ben ik zeer tevreden over, nogmaals dank voor de goede service! Hier kunnen andere webshops nog van leren.

Erg goede service !

2 jaar geleden vloerkleed gekocht. Tot 3 keer schade aan kleed, iedere keer mooi gratis gerepareerd. Na 2 jaar, bij de 4e keer schade mocht ik een nieuw kleed uitzoeken met een vergoeding tot bijna 80%. Zeer goede service ook nog na 2 jaar en erg blij met nieuwe kleed !