Goed advies, ruime keuze en prima service!

Na het bezoek aan beide filialen (Nijhof en Hilversum), waar wij overigens zeer vriendelijk werden geholpen, hebben wij 3 kleden op zicht laten komen. Alles werd zeer relaxed geregeld. Ook de tool om kleden online te "proberen" in een foto van je interieur, heeft ons geholpen een gerichte keuze te maken. Het kleed dat ons in de winkel werd geadviseerd, bleek inderdaad de beste keuze van de 3 te zijn, en mocht meteen in de kamer blijven liggen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Omdat we twijfelde kregen we een vloerkleed mee op zicht. Even later in de kinderkamer paste het kleed precies en kwamen de kleuren super uit. De volgende dag gebeld en kregen we een “betalinglink” opgestuurd. Kijk, dat is nou eens een prettige service!

Nice carpets, quick service

We purchased our new carpet from a web shop working together with vloerkleedwinkel. Everything was super clear and went smoothly. We received all delivery details and updates with our carpet arriving only a few days after. We are very happy and would buy again.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar via whatsapp. Niks was teveel gevraagd.

Nette en snelle levering

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. Product is ook goed en ziet er uit zoals op de plaatjes. Gewoon tevreden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooi kleed, keurig geleverd en goed service.

Erg fijn dat er nog werd nagebeld om te vragen of alles naar wens was!

Prima afgehandeld

Na verkeerd product geleverd te hebben, direct en service gericht gehandeld. Goede product is binnen. Fijn!

Prima kleed

Snel geleverd, gebruik van dpd als postservice is wat jammer, daar heb ik geen goede ervaringen mee (tweemaal vanuit breda naar hun vestiging in roosendaal moeten rijden omdat ze op werkdagen probeerden te bezorgen)

Perfecte service

Voor het eerst een vloerkleed besteld via Vloerkledenwinkel.nl Naast het snelle schakelen een hele goede service. Bij deze kan ik het iedereen aanbevelen!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ik had 2 kleden besteld, de een kwam wat later dan de andere, wat op zich geen probleem was. Alleen jammer dat ik geen mailtjes van dtp ontving over het tijdstip van levering. Verder alles in orde.

Aanrader!

Zeer vriendelijk personeel, vlot bereikbaar, goede service zelfs online!

Prettige verkoopster

goede voorraad en fijn personeel

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Vriendelijke service waarbij goed meegedacht werd door de verkoopster.

Vriendelijke service waarbij goed meegedacht werd door de verkoopster.

Goede communicatie

Ondanks omstandigheden zeer goed omgegaan met vertragingen. Prima vloerkleed qua prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en mooi kleed

Goed en mooi kleed, goede service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Persoonlijke service, zelfs via de webshop en achteraf

Groot assortiment vloerkleden, voor ieder wat wils. Ik ben zojuist persoonlijk gebeld door vloerkledenwinkel.nl of mijn nieuwe vloedkleed naar wens was. Zulke service zie je niet vaak meer. Top!

Super tevreden

Levering was vertraagd, hierover kregen we direct heldere communicatie. Kleed ziet er super uit.

Uitmuntend

Verkoopster Linda heeft ons vloerkleden geadviseerd en chauffeur was in onze buurt en we konden de kleden uitproberen. Top geregeld en hartelijk dank. Definitieve keuze zal binnenkort rond komen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Snelle bezorging, product goed verpakt

Vriendelijke verkoopster!!

Wat een gezellige dame!

Uitstekend geholpen bij vestiging Nijhof in Baarn.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prachtig kleed wat snel en fijn geleverd is.

Vloerkleed besteld met een leverdatum van 5 werkdagen. Op de beloofde dag bezorgd door een vriendelijke meneer. Het kleed zelf is van goede kwaliteit en ziet er prachtig uit.

Uitstekend!

Snelle nette levering. Het vloerkleed ziet er mooi uit, voldoet aan onze verwachtingen.

Goed en vriendelijk geholpen

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Fijn dat we de kleden meteen mee konden nemen Behulpzaam personeel Goede prijs/ kwaliteit