Supersnel

Goede kwaliteit

Super vriendelijk en snelle service

Mooi maar niet kwaliteitvol

De linten zijn exact zoals ik ze heb ontworpen, maar voor deze kwaliteit vind ik ze te prijzig. Er komt telkens een los stukje touw bij het knippen die er voor zorgt dat de lint ontvouwt, jammer!

Snelle goeie service!

Snel geleverd! Ziet er top uit!

Vrijdag besteld en dinsdag al thuis. Mooie kwaliteit ook.

super product en service

Heel adequaat, snel en service gericht. Binnen 2 dagen mijn gedrukte lint al. nog nooit meegemaakt :)

Netjes afgewerkt en snel geleverd

uitstekend

Quality and good service.

Quality and good service.

Goede, snelle levering, mooie kwaliteit

Goede, snelle levering, mooie kwaliteit

Makkelijk en snel!

Je ziet precies het voorbeeld, ik had een sjerp, het is heel makkelijk in te voeren of te veranderen en heel snel geleverd.

Goede kwaliteit met snelle verzending

Al meerdere malen bij deze firma besteld, steeds tevreden van het resultaat, communicatie en het blijft me verbazen hoe snel men levert.

Geweldig !!!!

Prachtig lint en zeer goed van prijs

Altijd goed

Makkelijk bij te bestellen, snel bezorgd.

Snel contact, maatwerk en meedenken

Uitstekende service van Raymond, heel erg behulpzaam en meedenkend

Geweldigggggggg

Na een eerdere positieve ervaring met printjelint, Weer contact op genomen. Is ook bereid mee tedenken hoe ze een donatie kunnen doen, door bv mijn bestelling te verdubbelen. Goede service, snelle levering, goede kwaliteit.

Binnen een paar dagen een netjes geprinte sjerp

Gewoon keurig. Eenvoudige overzichtelijke website en een paar dagen later de spullen in huis. Nu 2 keer gebruikt en beide keren goed verlopen.

Fijne snelle service, goed resultaat

Prettige en snelle hulp bij het opmaken van de tekst. Levering al de volgende dag. Sympathiek is dat je ook al vanaf 25 meter kunt bestellen.

Snel geleverd, mooie kwaliteit! Waren er heel blij mee!

Veel service snel en mooie kwaliteit

Dit bedrijf weet als geen ander wat dienstverlening inhoudt ! Echt zo vriendelijk en service gericht ! Ze zijn snel en ook de online site is zeer gebruiksvriendelijk!

heel mooi afgewerkt lint

goeie samenwerking

Snelle levering en duurzame kwaliteit

Bestellen en ontwerpen ging vlot. Het is duidelijk wat je gaat krijgen. Wel had ik nog wel iets meer mogelijkheden in kleur en lettertypes gehad.

Goeie stevige kwaliteit

Goeie kwaliteit, dikke lint.

mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Mooi lint en snelle levering .