Heel tevreden!

Zoals bij mijn vorige bestellingen was ik uitermate tevreden met de lintjes. Ook de administratieve aanpassing die ik gevraagd had werd heel snel aangepast.

Snelle levering top producten

Met enorm veel gemak kunnen bestellen! Prijs & kwaliteit zijn uitstekend

Goede kwaliteit, snelle levering.

Al meerdere keren linten laten bedrukken. Fijn dat het ontwerpen van het lint makkelijk gaat, er een duidelijk voorbeeld is en de linten snel worden geleverd. Ik ben positief onder de indruk.

Mooi en snel geleverd

3de keer dat we bestellen en telkens in orde. Goede kwaliteit, mooie druk en snel in huis

Opnieuw heel tevreden!

Mijn lintje was perfect zoals ik het op de site ontworpen had. Ook heel leuk dat je ook in kleine lengtes kan bestellen! (ik had slechts 25m nodig) Snel geleverd en goed verpakt.

Uitstekend!

Snelle levering en hele goede kwaliteit.

Prima service!

Overzichtelijke site. Snelle levering. Product naar tevredenheid!

Snelle levering!

Snelle levering en leuk product!

steeds heel tevreden

linten accuraat en heel snelle leveringen

Wat is het lint mooi geworden. Ik verheug mij erop het cadeau te geven.

Kwaliteit FANTASTISCH en supersnel geleverd

Al vaker besteld en gaat altijd TOP. Het lint werd de dag na mijn bestelling al geleverd, supersnel dus. Hele mooie kwaliteit en de print ook prachtig op het lint. Echt een aanrader.

mooi en supersnel!

Lint besteld om mijn interieurplannen leuk te verpakken, duidelijke site en boven verwachting snel geleverd!

Een aanrader

Het bestellen ging heel eenvoudig De levering was snel Het lint was van goede kwaliteit

Goede kwaliteit, lage prijs en vooral snel geleverd!

We hadden voor een evenement een lint nodig om te knopen (nadat we het hadden geknipt ;-) ) maar het was erg kort dag. Toch maar geprobeerd en het kwam zelfs een dag eerder aan dan aangegeven. Even wennen aan het definiëren omdat we een logo er in hadden maar daarna alles prima dus ook de kwaliteit van het lint en het drukken.

Prachtige service

Mijn extra vragen zijn allemaal netjes volbracht

Het lint was donderdag besteld en zou maandag komen maar werd zelfs al vrijdag geleverd. En de kwaliteit van het lint is ook goed.

Steeds uitstekend en snelle service!

Altijd tevreden geweest! Houden rekening met je wensen en leveren ook nog eens super snel! Top bedrijf!

Correct en snel geleverd

Mooi product

Super snel en goed

Volgende dag in huis en goede kwaliteit! Echt perfect!

Geweldig, wat een service en kwaliteit!

Voor onze opdrachtgevers is alleen het allerbeste goed genoeg en dat kregen wij bij PrintJeLint.nl. Onze vragen zijn snel en vakkundig beantwoord, de proeven die gemaakt zijn werden kundige gefotografeerd zodat het uiteindelijke resultaat voldeed aan onze verwachtingen. Tot slot is het lint snel en netjes volgens afspraak geleverd. Kortom, een volgende keer doen wij zeker weer zaken met de fijne mensen van PrintJeLint.nl. Bedankt!

Brilliant service. Quick, easy and reliable.

Brilliant service. Quick, easy and reliable. Thankyou!

Makkelijk te maken, snel geleverd.

Heel snelle en correcte levering. Door terug te gaan via return knop was een foute tekst teruggezet op de bestelling. Toen ik dit zag na het bestellen werd dit nog rechtgezet zonder moeite! Het geleverde lint was ook van goede kwaliteit.

Mijn lint ziet er prachtig uit!

Fijne, meedenkende medewerkers met mooi resultaat!

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had werd er zeer snel contact met me opgenomen over de drukmogelijkheden van mijn upload waar zijzelf niet tevreden over waren. Super fijn dat er meegedacht werd. Ik ben enorm tevreden met het resultaat dat snel daarna geleverd werd.

Jarmuiden 71 1046 AE Amsterdam