Fijne, meedenkende medewerkers met mooi resultaat!

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had werd er zeer snel contact met me opgenomen over de drukmogelijkheden van mijn upload waar zijzelf niet tevreden over waren. Super fijn dat er meegedacht werd. Ik ben enorm tevreden met het resultaat dat snel daarna geleverd werd.

Fantastisch!!

Super snel geleverd !!

Mensen die meedenken! Creatief en leuk!

Ik had lint besteld voor ons kantoor en op de website kun je dat zelf vormgeven. Na mijn bestelling nam printjelint.nl contact met mij op dat ze een andere manier van ontwerp mooier vonden. En dat was ook zo! Wat fijn dit soort initiatieven. Blij mee!

Snel besteld, snel geleverd. De polsbandjes bevatten de tekst naar wens. Jammer echter dat ik geen afbeelding zag van het bandje met sluiting. Het is anders dan ik dacht dat het zou zijn. En het icoontje staat wel heel dicht gedrukt op de tekst… een paar spaties er tussen had mooier beoogt.

Prima drukwerk

Alleen het materiaal om vast te maken is matig

Vooral snelle levering en topresultaat!

Mooi lint en verrassend snelle levering!

Super mooie sjerp

Fijn de keus voor lettertypen en een zichtbaar voorbeeld. In het echt nog mooier dan verwacht.

Super klantvriendelijk!!!

Per abuis het verkeerde besteld en kreeg alsnog juiste bestelling. Echt super service. Dank hiervoor.

Prachtig

De sjerp is helemaal zoals ik het in gedachten had!

Al meerdere malen een bestelling geplaatst en altijd goede service, snelle levering en kwalitatief goed product.

Simpel en snel besteld

Simpel en snel besteld en een mooie kwaliteit van lint,tekst was precies hoe ik het heb besteld..en super snel geleverd

Makkelijk, snel en goed

Fijne online editor om je lint te ontwerpen. De bestelling wordt vervolgens snel geleverd en de kwaliteit is goed. Aanrader dus.

Veel keuze, snel binnen

Keuze uit veel kleuren en maten, vervolgens ook nog snel binnen!

Snelle levering en een mooi product. Erg tevreden!

Snelle levering en een mooi product. Erg tevreden!

Geweldig wat een service

Ik belde op het laatste moment en na een 30 min van mijn bestelling was deze op de post super service

Super vriendelijk en top service!!!

Werd gebeld door Frank dat de bandjes op tijd klaar zouden zijn en verstuurd zouden worden maar omdat ik ze de volgende dag nodig had ze misschien dan door de bezorgservice niet op tijd zouden arriveren. Ik heb ze daar in Amsterdam opgehaald in de hele mooie zaak. Als dank dat ik ze daar kwam ophalen kreeg ik er extra sluitingen bij en een aantal extra bandjes!

Kwaliteit snel geleverd

Ik laat a jaren linten bedrukken bij dit bedrijf. Altijd tevreden met de kwaliteit en het bezorgtempo. Ook even het persoonlijk afstemmen gaat zeer klantvriendelijk. Ze denken altijd geweldig mee. Fijn bedrijf!

Goed, op een paar kleine dingen na

Heel mooi lint, mooi gedrukt alleen hebben we wel een aantal grote stukken gehad in het midden van het lint waar geen bedrukking opstond. Jammer. Voor de rest heel mooi en snelle service!

Mooi satijn lint met mooie tekst opdruk Zeer snel geleverd

Helemaal geweldig!

Ik ben laaiend enthousiast! Wat een prachtige lint bedrukt met mijn logo! Dan werd alles ook nog een enorm snel geregeld. Ik raad het iedereen aan!

Geweldig!!!!

Super service via e-mail.. online de bestelling geplaatst met mijn wensen en mijn pakketje was er mega snel!!! Het resultaat is waanzinnig mooi!!!!! Bedankt Raymond!!!

Alles ok

Mooie linten, snelle service, betaalbaar!

Ik heb zowel blanco als bedrukt lint besteld voor mezelf en voor een opdrachtgever. Ik ben enorm tevreden over de kwaliteit, maar ook de supersnelle levering, helemaal super!

Precies wat we gevraagd hebben

Levering was wel niet op vooropgestelde datum.

Super snel levering

Mooie lint, de dag daarna was ze al thuis, gemakkelijk te ontwerpen

Jarmuiden 71

1046 AE Amsterdam