perfecte pet

waardeloze bezorging door dpd kreeg melding dat ik niet thuis was terwijl ik de hele dag heb zitten wachten

Super!!

Zeer snelle levering, goede communicatie en erg netjes ingepakt. Wij zijn erg tevreden.

Goede kwaliteit

Snelle levering en pet is van goede kwaliteit

Alles positief!

Niets op aan te merken, levering en product zoals beloofd.

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Snelle levering, vriendelijk en betrouwbaar

prima pet!

zit gegoten!

Snel geleverd en prima kwaliteit

Dit hoedje kun je echt gewoon pletten in je koffer, en bij aankomst even kort fatsoeneren en hij zit en staat weer top! Ik ben zo blij dat ik niet meer voorzichtig hoef te slepen met een hoedje in mijn handbagage!

Snelle levering goed verpakt en produkt van hoge kwaliteit

Zeer goede site met ruime keus

Zeer ruime keus, snelle levering en ook terugbetaling van het ene artikel wat ik terug gestuurd had verliep zeer vlot. Zal hier zeker weer een aankoop doen in de toekomst.

Kwaliteit!

Zeer fijne petten, de juiste maten en zeer duidelijk omschreven. Misschien niet de goedkoopste hoofddeksels, maar daar is de kwaliteit ook naar.

goede kwaliteit

goede service en goede kwaliteit

Vaker bestelt. Snel en eenvoudig super.

Zeer tevreden, goede service!

Klantenservice is behulpzaam, betrouwbaar en meedenkend. Precies wat je wenst als klant. Levering was snel en de kwaliteit hoog. Top!

goede levering en gemakkelijk ruilen

snelle levereing goede producten snel en gemakkelijk ruilen (verkeerd maat besteld)

Beste petjes alle maten

Kom hier altijd terug voor petjes voor mijn zoon. Geweldig assortiment voor een groot hoofd. Budgetvriendelijk rn kwalitatief goed.

past perfect

ik ga er zeker nog kopen snelle levering en goede prijs

geweldige pasvorm en kwaliteit

uitstekend

De pet beantwoordde helemaal aan mijn verwachtingen.

Het is een warme wollen pet met een hoog draagcomfort.

Op tijd

Keurig op tijd en netjes verpakt.

Good value and decent prices

I ordered a peaky binder like cap - size was not right but replacement was smooth sailing - good value

prima levering en ook de retour zending correct.

Positief

Goede website, veel keuzes, gemakkelijk, snelle en goede afhandeling. Ook het ruilen van een artikel werd snel en goed afgehandeld.

Prima levering

Prima product en goed afgeleverd

Goed product

Uitstekende afhandeling