Laden reviews...
Laden reviews...
109 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Le recensioni evidenziano spesso una consegna rapida e una buona qualità dei prodotti. Il processo d'acquisto è semplice e il servizio clienti è disponibile. L'imballaggio è curato e le spedizioni arrivano puntuali. In generale l'esperienza è positiva e i clienti raccomandano il negozio.
2 hoedjes besteld. 1 perfect, ander eigenlijk ook behalve het materiaal( zelf niet goed gekeken). Retour zenden makkelijk en geld ook snel terug. Met een gerust hart bestel ik hier opnieuw.
Beveelt aan
24 June 2026
Vera
NOORDWIJK ZH
Helemaal naar wens!
Beveelt aan
23 June 2026
Michiel Brunt
Veldhoven
Het is een mooie pet zit lekker prijs kwaliteit goed
Beveelt aan
22 June 2026
Bertus
Vroomshoop
Prima verpakt product en snelle levering. Kwaliteit van hoed is uitstekend
Beveelt aan
20 June 2026
Ad
Sint-Oedenrode
Krijgt waar voor je geld goede kwaliteit
Beveelt aan
17 June 2026
Ard
Roosendaal
Geachte klant,
Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging bij het transport.
Doorgaans worden de bestellingen wel op tijd bezorgd. Mocht u vragen hebben over uw retourzending, neem da a.u.b. even contact op per email met onze [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Het duurde langer dan 5 werkdagen voordat ik de hoed binnenkreeg. De toegestuurde hoed was bovendien veel groter dan mijn gemeten hoofdomtrek. Dus kon de hoed weer terug naar het bedrijf in de hoop dat ze mij nu wel de goede maat toesturen. En dat gaat weer erg ang duren.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Jacob PAM
NEER
Geachte klant,
Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging bij het transport.
Doorgaans worden de bestellingen wel op tijd bezorgd. Mocht u vragen hebben over uw retourzending, neem da a.u.b. even contact op per email met onze [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Een levertermijn van <> 3 weken is niet normaal. Bij mij bestelling was gesteld met enkele dagen en daar dus op te vertrouwen. Echter door de extreem te late levering heb ik gedurende onze vakantie geen gebruik kunnen maken van de hoed. Een product kan goed zijn maar als de levertijd zo lang is gaat de lol er wel af. Ik heb zelfs contact gehad met uw klantservice. Ik raad Hoedshop aan om de mails te lezen en hier lering uit te trekken. Mvg Wim K.
Beveelt niet aan
14 June 2026
wim
Hellevoetsluis
Geachte klant,
Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging bij beantwoorden van de Emails en het transport.
We zien, dat het pakket inmiddels is bezorgd.
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Er waren wat problemen met de bezorgdienst en deze zijn keurig door de hoedshop opgelost, ik voelde mijn klacht als serieus genomen. De hoed draag ik tot volle tevredenheid.
Beveelt aan
13 June 2026
Roel
Oost- Souburg
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Hoed was met zorg verpakt. De hoed zat in een stevige kartonnen doos. Nadat ik mijn bestelling had gedaan, werd de hoed snel geleverd.
Beveelt aan
11 June 2026
Catharina
Capelle aan den IJssel
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Had al eerder een bestelling gedaan via hoedshop. Nu weer een mooie hoed besteld. Zeer tevreden met correspondentie en afhandeling en bezorging aan huis. Zeer tevreden met kwaliteit van mijn hoed. Zag er nog beter uit bij levering dan op webshopfoto. Ga zo door!
Beveelt aan
9 June 2026
Frank
Weert
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Snel en juist geleverd! Uitstekend service!
Beveelt aan
9 June 2026
EJWM Essenberg
Hilversum
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Keuze voldoende maar maat M of L altijd iets te klein of te groot.
Beveelt aan
8 June 2026
Tim
Roosendaal
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Ik heb al een paar keer een hoed besteld bij Hoedshop.nl en dit verliep altijd naar wens. Ook 1x een hoed geruild en dit verliep ook allemaal soepel.
Beveelt aan
8 June 2026
Hendrik
Alteveer
Gevonden , fotos bekeken , bij ontvangst zoals beschreven en afgebeeld. Geen gedoe , geleverd zoals omschreven, hoed in prijs en kwaliteit 100% tevreden.
Beveelt aan
7 June 2026
Guido
Nijmegen
Prima kwaliteit, gedegen service, prijzig, maar ja, je wil keuze en kwaliteit of niet.
Beveelt aan
5 June 2026
Mary Jane
Groningen
Good packaging. Always as on time as possible. and when there is an issue you get immediate response most of the time.
Beveelt aan
4 June 2026
Bart schraepen
Zonhoven
Veel keuze en bestellen ging prima . levering duurt wat langer dan gewend. Verder alles prima verlopen , volgende hoed bestel ik ook hier.
Beveelt aan
3 June 2026
Nelly
BURGH-HAAMSTEDE
Goed en netjes ontvangen, mooie cap’s
Beveelt aan
30 May 2026
Eric
Zierikzee
wel vaker het een en ander aan hoeden gekocht bij Hoedshop.nl ik ben helemaal tevreden over de geleverde spullen ook mooi dat het binnen enkele werkdagen bezorgd wordt !
Beveelt aan
28 May 2026
A van Splunter
DEN HELDER
Leuke cap precies als afgebeeld en snelle levering.
Beveelt aan
25 May 2026
Maria
maassluis
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Heerlijke petten.drie kleuren die ik overal bij kan dragen.mooi ingepakt en op tij geleverd. Ik ga er veel plezier van hebben omdat de klep mij beschermt voor de felle zon.
Beveelt aan
20 May 2026
Sophia
Amersfoort
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Goede winkel Netjes op tijd en goede communicatie.
Beveelt aan
17 May 2026
ANNETTE
Alkmaar
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Snelle levering en het bestelde artikel voldoet aan mijn verwachtingen. Alleen de volgende keer duidelijker de maat vermelden bij mijn bestelling. De maat L (58/59) welke ontving was 59 en mijn maat is 58. Voor de rest geweldig product
Beveelt aan
16 May 2026
Marc
Knegsel
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Wat je besteld is van goede kwaliteit.
Beveelt aan
15 May 2026
Dré
Driebergen-Rijsenburg
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Ik heb al verschillende kleuren in gebruik. Ik zet ze steeds op als de zon schijnt, zowel bij het wandelen als fietsen. De knoop achteraan is zeer nuttig. Heb ik pet niet meer nodig dan knoop ik ze vast aan de rugzak/handtas. Tijdens het fietsen en er is wind dan maak ik een staart en maak onder de staart de knoop vast zodat ze niet afwaait!
Beveelt aan
15 May 2026
Mieke
Bouwel België
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling.
We wensen u veel plezier met de aanwinst!
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Uw Hoedshopteam.
Willy-Brandt-Weg 36
48155 Münster
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Lingerie, Underwear
Overige bedrijven