Professioneel papierwerk en inpak materiaal prima

Hoedshop mag blijven

Voorbeeld voor anderen

Al vaker besteld bij Hoedshop.nl en nog nooit teleurgesteld. Bestellingen zijn keurig ingepakt. Zelf een vergissing gemaakt in de verkeerde maat en een hoed terug gestuurd, binnen een paar dagen de juiste maat in huis.

Goede kwaliteit/prijs verhouding erg prettige hoeden

Goede service en snelle verzending

Zoals al eens eerder een snelle levering en uitstekend verpakt

Snelle levering en ook het omruilen tegen een andere maat gaat makkelijk.

Product perfect, snel geleverd

Ruime sortering, snel geleverd

Hoed en Pet prachtig

Heel tevreden in alle opzichten

Geweldige pridukten. Prima verpakt.

Verbetersuggestie: Direct via het verzendformulier tijdens de betaling van het winkelmandje bij de kassa de keuze bieden voor zelf ophalen van de pakketjes via een goed bereikbaar afhaalpunt. Ipv “afgifte bij de buren”.

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. Uw aanbeveling: u kunt immers een extra afleveradres kiezen, als u daar het ophaalpunt met uw naam erbij aangeeft, kan dit zo. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Top service en topproducten

Topkwaliteit en service!

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Snelle levering Product komt overeen met de site (ook qua kleur)

perfecte pet

waardeloze bezorging door dpd kreeg melding dat ik niet thuis was terwijl ik de hele dag heb zitten wachten

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, het spijt ons, dat niet alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. U kunt hierover desgewenst uiteraard met onze [email protected] nog contact opnemen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Super!!

Zeer snelle levering, goede communicatie en erg netjes ingepakt. Wij zijn erg tevreden.

Goede kwaliteit

Snelle levering en pet is van goede kwaliteit

Alles positief!

Niets op aan te merken, levering en product zoals beloofd.

Snelle levering, vriendelijk en betrouwbaar

prima pet!

zit gegoten!

Snel geleverd en prima kwaliteit

Dit hoedje kun je echt gewoon pletten in je koffer, en bij aankomst even kort fatsoeneren en hij zit en staat weer top! Ik ben zo blij dat ik niet meer voorzichtig hoef te slepen met een hoedje in mijn handbagage!

Snelle levering goed verpakt en produkt van hoge kwaliteit

Zeer goede site met ruime keus

Zeer ruime keus, snelle levering en ook terugbetaling van het ene artikel wat ik terug gestuurd had verliep zeer vlot. Zal hier zeker weer een aankoop doen in de toekomst.

Kwaliteit!

Zeer fijne petten, de juiste maten en zeer duidelijk omschreven. Misschien niet de goedkoopste hoofddeksels, maar daar is de kwaliteit ook naar.

goede kwaliteit

goede service en goede kwaliteit

Vaker bestelt. Snel en eenvoudig super.

Zeer tevreden, goede service!

Klantenservice is behulpzaam, betrouwbaar en meedenkend. Precies wat je wenst als klant. Levering was snel en de kwaliteit hoog. Top!

goede levering en gemakkelijk ruilen

snelle levereing goede producten snel en gemakkelijk ruilen (verkeerd maat besteld)

Beste petjes alle maten

Kom hier altijd terug voor petjes voor mijn zoon. Geweldig assortiment voor een groot hoofd. Budgetvriendelijk rn kwalitatief goed.

Willy-Brandt-Weg 36

48155 Münster