Good value and decent prices

I ordered a peaky binder like cap - size was not right but replacement was smooth sailing - good value

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

prima levering en ook de retour zending correct.

Positief

Goede website, veel keuzes, gemakkelijk, snelle en goede afhandeling. Ook het ruilen van een artikel werd snel en goed afgehandeld.

Prima levering

Prima product en goed afgeleverd

Goed product

Uitstekende afhandeling

Zeer goede service

Goede kwaliteit

Hele prettige ervaring

Werd op corrie wijze op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Mijn ervaring is tot nu toe zeer goed.

Mijn ervaring met de hoedshop en zijn artikelen is tot nu toe prima. Aan te bevelen.

geweldige serves

hoed in goede staat afgeleverd en past perfect De hoed die ik in eerste instantie besteld had is door DPD niet bij ons bezorgd ,gebeld met de hoedshop en kreeg een nieuwe hoed toegestuurd geweldig.

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Perfect materiaal en correct verzonden

Heerlijk warme alpino, precies in de kleur die ik wenste…..

Vlekkeloos verlopen.

Mooi, overzichtelijk en uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Makkelijk te bestellen en betalen, een snelle bevestiging met daarna een snelle levering.

Super fijne shop

Het assortiment is reuze en de kwaliteit super. Prima service en snel geleverd.

Goed product

Netjes verpakt en snel geleverd.

Warme en prachtige muts.

Warme en prachtige muts. Snelle levering.

Mooie kwaliteit Prijs prima in verhouding Draagt fijn!

Prachtige uitvoering, prachtig verpakt verzonden, huid- en kindvriendelijk! Een 10+

Nog nooit tegen een teleurstelling aangelopen!

Nog nooit tegen een teleurstelling aangelopen!

Mooie en stijlvolle hoed, snel en vlot geleverd

Mooie kwaliteit pet, snel geleverd

Product nog steeds niet ontvangen

Product staat sinds 22-12-23 voor levering.

Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. Kennelijk is het hier verkeerd gegaan met het transport. We nemen nu meteen met u per mail contact op om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Betrouwbaar, makkelijk contact, TOP

Zeer snelle levering … TOP

Top pet

Ondanks de kerstdrukte werd de pet, wat een kerstcadeau was, op tijd bezorgd. Mijn man kan nergens slagen voor een pet omdat petten altijd te klein zijn voor hem. De bestelde pet zit hem uitstekend.

Zeer goede service

Pakketje was zoek gemaild met de hoedshop kreeg gelijk netjes antwoord terug en drie dagen later werd er een nieuwe geleverd echt top.

Top kwaliteit en levering

Top kwaliteit en levering

Eindelijk een hoed naar mijn zin...

Na heel lang zoeken kwam ik op de site van de "Hoedshop.nl" terecht. En gelukkig maar: eindelijk een hoed naar mijn zin gekocht: Hij past perfect en ziet er heel leuk uit. Ik krijg van iedereen complimenten! PETJE AF VOOR DE HOEDSHOP!!!!

Willy-Brandt-Weg 36 48155 Münster

0049 251 322 654 252