Top pet

Ondanks de kerstdrukte werd de pet, wat een kerstcadeau was, op tijd bezorgd. Mijn man kan nergens slagen voor een pet omdat petten altijd te klein zijn voor hem. De bestelde pet zit hem uitstekend.

Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Zeer goede service

Pakketje was zoek gemaild met de hoedshop kreeg gelijk netjes antwoord terug en drie dagen later werd er een nieuwe geleverd echt top.

Top kwaliteit en levering

Top kwaliteit en levering

Eindelijk een hoed naar mijn zin...

Na heel lang zoeken kwam ik op de site van de "Hoedshop.nl" terecht. En gelukkig maar: eindelijk een hoed naar mijn zin gekocht: Hij past perfect en ziet er heel leuk uit. Ik krijg van iedereen complimenten! PETJE AF VOOR DE HOEDSHOP!!!!

Ik heb wat langer op mijn bestelling moeten wachten. Er stond 1 a 2 werkdagen. Wij zitten in een van Kerst & Oud op Nieuw dan duurt het watl langer. Ik heb mijn pakket toch ontvangen.

Prachtige kwaliteit lederen handschoenen en snelle verzending

Prachtige kwaliteit lederen handschoenen en zeer snelle veilige verzending. Top! Frank, Breda.

Prima producten

Snelle levering. Erg blij met.mijn nieuwe hoed

Perfecte artikelen en perfecte afhandeling.

Wij kochten 2 flatcaps die helaas te groot bleken, maar werden uitstekend en vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Goede producten

Goede producten, snelle verzending Prima service

Uitstekende klantenservice

Uitstekende klantenservice

mooie hoed

Kwaliteit en vlot geleverd

Kwaliteit en vlot geleverd

Precies wat een cap moet doen

Perfecte pasvorm, heerlijk beschermd ook in winderige omstandigheden zoals varen, fietsen of cabrio rijden. Mooie open structuur, zodat warmte heen vat heeft.

Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam

Heel prettig zaken doen jij

Ik had eerst maat M besteld ,deze was toch iets te groot. Ik heb dus maat S. Besteld en die is goed Ik ben heel blij met deze pet en dat het zo kan,ben ik jullie heel dankbaar.groet wim van Kesteren ik ben 90 jaar

Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs. En: hoedje af! Ik hoop, dat ik met 90 jaar dit ook nog kan. Veel plezier met uw nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam

fantastisch

Heel groot assortiment en geweldige kwaliteit

Item of good quality, fast delivery.

Item of good quality, fast delivery.

Mooie hoeden

Prachtige kleur hoeden (rood en fuchsia) en snel geleverd

Prima hoed, conform verwachting

Levertijd langer dan verwacht door vrije dag in Duitsland. Mailtje daarover werd direct direct door de klantenservice uitstekend beantwoord, klasse. De hoed past prima maar ik mis een hoedveter tegen het afwaaien. Die heb ik elders apart moeten bestellen. Dat is de reden voor 4 sterren.

Snel proces, mooie collectie

Snel proces, mooie collectie

Gewoon erg goed

Gewoon erg goede kwaliteit

perfecte bestelling

ik heb de juiste bestelling ontvangen netjes ingepakt en precies zoals ik had verwacht. Het enige wat ik miste was de elatiekjes om een hoed kleiner te maken.

Helemaal precies goed

Fantastische pet, met en zonder flappen. Past precies, draagt comfortabel, kan een buitje hebben… die gaat niet meer af deze winter. Service hoedshop als altijd perfect.

Prima shop voor hoeden en pettenliefhebbers

Groot assortiment mooie merken. Snelle levering. Goed en duurzaam verpakt. Kwaliteit.

Top ervaring

Reeds meerdere malen goederen besteld steeds zeer goede service top.

Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs en wensen u veel plezier met uw nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Willy-Brandt-Weg 36

48155 Münster