Alles goed geregeld en zeer klantvriendelijk

Mooi tafeltje en snelle levering!

Mooi tafeltje, simpel in elkaar te zetten door de drie poten met schroefdraad einde in het blad te draaien. Stevig en stabiel met mooie vintage uitstraling.

Snelle service en heel mooi materiaal.

Na 2 dagen alles in huis ook tijdens deze coronatijd. Top service en mooi materiaal.

Snelle levering en perfecte service

Gewoon prima.

Er ging iets mis in het systeem dit aan gegeven meteen opgepakt en opgelost perfect.

Vaas stuk bij aankomst

Vaas stuk bij levering, reageren niet op retour verzoek

Product is exact zoals je het op de website ziet Levering: zeer snel en goed ingepakt (breekbare goederen)

Snelle levering en het aangekochte product is zoals beschreven.

De bloempotten zijn zoals beschreven. Levering was snel en correct ondanks de coronacrisis.

Hele goede service!!

Mijn potten en vazen zijn echt super mooi, aan de onderkant netjes afgewerkt met viltjes en ze waren echt heel goed verpakt... Eigen hand geschreven berichtje vond ik leuk... In het echt zijn ze nóg mooier dan op de foto’s....

Top communicatie en service

Leuke producten, goede service

Ik heb 2 mooie vazen gekocht. De prijs-kwaliteit is prima. Ik ben heel blij met de vazen. De vazen werden binnen 2 dagen bij mij thuis geleverd en waren zeer goed verpakt.

Duidelijke berichtgeving waar bestelling zich bevind.

Vooral persoonlijk briefje(handgeschreven!) viel bij mij erg goed !

Fijne webwinkel met een persoonlijke touch

Bij mijn bestelling zat een leuk, handgeschreven briefje.

Besteld, vond prijs aan de lage kant, was dus benieuwd wat het zou zijn. Was echt verrast toen ik de tafels uitpakte. Mooi, strak en stevig. Ben er blij mee.

Fast, Personal, good quality

Love your handwritten thank you note on the invoice. Very sweet and personal. It is much appreciated! Keep it up! 🙏🤗

Zeer positief

Mooie spullen, snelle levering en bij het pakketje een handgeschreven briefje. Erg leuk !

Uitstekend!

Heel plezierig contact met klantenservice, en levering volkomen naar tevredenheid.

Netjes verpakt en gezonden met een leuke brief erbij

Voor het eerst een bestelling geplaatst. De vaas is in het echt nog mooier dan op de site

Hele goede service

Na een bestelling van 7 potten bleek er 1 kapotte tussen te zitten. 1 telefoontje en ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd! Super blij met het eindresultaat!

Goed.

Mooie pot besteld. Snelle levering. Inmiddels weer wat besteld, dus erg tevreden.

Snel, vriendelijk, goede kwaliteit, zeer netjes ingepakt.

Ik had een glazen vaas besteld, snelle levering en geleverd in een stevige verpakking. De kleur van de vaas wijkt af van die online te zien is, maar ik vind deze juist nog mooier

Mooie decoratie

Snel geleverde hoge kwaliteit

Snel geleverd Hoge kwaliteit Bekend met deze fijne boom We hadden de zelfde maar dan kleiner