Goede winkel

Ze hebben spykerbroeken die ik graag wilde hebben wrange broeken en nog mijn maat ook paste perfect.

Goed en snelle levering

Goed en veel keus

Zeer slechte levering

Bestelling bevatte verkeerde polo, verkeerde maat en de prijs was ook anders. Gewoon maar wat geleverd. Dus weer extra naar de winkel om te ruilen.

Beste klant, Allereerst onze oprechte excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Uiteraard had dit niet door onze kwaliteitscontrole heen mogen komen en willen we hier graag een melding van maken. We willen je vragen om een mail te sturen met jouw ordernummer zodat we hiervan een melding kunnen maken. Je mag ons mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Jeans Centre

Snel bezorgd

Goede service en cassière begrijpt je wensen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle en correcte afhandeling.

Na de bestelling werd dit in een paar dagen afgehandeld.

snel geleverd. Maat niet goed maar net zo snel en zonder gedoe omgeruild voor het juiste exemplaar. Aan te bevelen.

Goede ervaring

Je wordt altijd keurig geholpen. Online is de klantenservice bijzonder vriendelijk en doen hun best eventuele problemen/vragen op te lossen.

Maaten kwaliteit

Kwaliteit en maat precies hoe het moet zijn Nooit Problemen gehad in vele jaren

Levering op tijd en pasvorm goed

Bestellen en bezorgen Prima

Het valt me op dat verschillende kleuren ook verschillend passen.!?

snelle nette levering, wel jammer dat een van de bestelde broeken toch niet voorradig bleek, maar snelle stornering van de reeds aanbetaling

Goede service!

Leuke acties en een goede service.

Uitstekend shirts bestellen met pakketdienst

Uitstekend standaard shirts bestellen en standaard thuis laten leveren.

Prima geregeld

Alles Prima geregeld en verlopen

Ik heb online twee broeken gekocht waarvan de maat niet goed was. Twee keer naar de winkel geweest om te ruilen. Door een systeemfout werd de eerste bestelling niet doorgevoerd en bij de tweede bestelling werd er maar één broek besteld. In de winkel hebben ze het probleem voor mij opgelost en heb ik volgens afspraak gebeld met de uiterst vriendelijke medewerkster. Uiteindelijk heb ik nu twee Rachelles in twee verschillende maten en met allebei ben ik even blij.

Goed ervaring

3 broeken besteld, 2 terug gestuurd en per ongeluk het hele bedrag terug gekregen. Netjes een email ontvangen dat ze een fout hebben gemaakt, met de vraag of ik alsnog wilde betalen. Aangezien de broek die ik had gehouden inmiddels 5 euro goedkoper was, hoefde ik 5 euro minder te betalen. Daarnaast een extra kortingcode gekregen voor een volgende aankoop. Ik ben erg blij met de broek en zal vaker kopen bij Jeans Centre.

Top service!!Super snelle levering

Lekker vlot

de producten zijn vlot binnen. Bij retour, is het retourbedrag vlot op je rekening

Goede kwaliteit

De bestelling was snel in huis. De kleding is van goede kwaliteit en de maten kloppen. Fijn dat je bij Jeans Centre ook jeans met extra lange broekspijpen kunt bestellen.

Snel geleverd met de juiste prijs

Ik weet wat ik wil. Merk en maat. punt. snel binnen.

Fijne winkel, vriendelijk personeel, leuke kleding

Klantenservice helpen je goed

Goede kwaliteit kleding, fijn dat er lengte maten zijn en een snelle levering.

Minder

Heb al eerder besteld en toen ging het goed. Deze keer ging alles fout. Verkeerde maten, 2 verschillende pakketten, 2 verschillen behandelingen en 2 x fout. Fout bij het terugbetalen ivm korting! Wel, na telefonisch contact, snel opgelost. Maar waarom moet ik hierover bellen en voorrekenen hoe het wel zou moeten zijn?

Over Jeans Centre bv

Jeans Centre is 45 jaar geleden opgericht, opereert voornamelijk in het denim fashion middensegment en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de winkelstraten van heel Nederland. De ca. 100 fysieke winkels van het bedrijf en de snelgroeiende online webshop richten zich op een casual, trendvolgende maar ook loyale consument met focus op denim, aangevuld met een tijdloos, relevant en betaalbaar seizoen-modeaanbod voor dames, heren en kinderen.