Goede ervaring

Leuk assortiment, snelle levering en heerlijke chocolade :-)

Keurig

Mooie traktaties kunnen maken! Lekkere chocolade, jammer dat ze stoppen.

zeker aan te raden

prima , klantvriendelijk en goede snelle service

Snelle bezorging

Nette prijs en snelle verzending

Snelle service, discreet en precies goed

Netjes verpakt en optijd binnen

Goede ervaring

Snelle levering en goede producten.

Jammer geen levering in Belgie

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding

Om bedankjes te maken voor kraamvisite heb ik een kilo pepermuntjes besteld om in kleine babyflesjes te doen. De pepermuntjes zijn netjes verpakt en bijna allemaal nog heel dus ook gewoon bruikbaar. Levering was snel dus dat is ook fijn.

Prima producten en snelle levering

De producten zijn goed en er werd snel geleverd. Ik vond alleen dat er erg veel mails waren voor 1 levering.

Goed product, snelle levering

Snel bezorgd. Lekkere chocoladeflikken in een stevige verpakking. Fijn.

Zoals beloofd dezelfde dag verzonden. Door een foutje van de post niet de volgende dag geleverd, maar daar kan de kraamfeestwinkel niks aan doen. Door extreem goede verpakking geen breuk (ongeveer 80 geboorteflikken) en duidelijke tht stickers.

Wederom zeer tevreden

Ook voor ons tweede kindje hier chocolaatjes besteld. Snel verzonden en zeer zorgvuldig verpakt.

Supersnelle service, topkwaliteit, altijd een feestje

Top! Voor de derde keer de geboortesnoepjes besteld, een groot succes, altijd enthousiaste reacties die we erop krijgen

Goede en snelle service

Goede producten en goed verpakt! Snelle levering!

Heel veel keus in superleuke en lekkere traktaties. Voor iedere beurs. Snel geleverd, goed verpakt en een persoonlijk berichtje erbij. Als ons tweede kleinkind geboren wordt, en we hebben niet genoeg over, bestellen we daar de traktatie weer.

Super snelle levering en heerlijke chocolade

snelle levering.goed verpakt.

snelle levering.goed verpakt.

Supet

Super snelle levering. Super tevreden over de producteb

Snelle levering en lekkere chocolade

Heel snelle service, en goed produkt!

Binnen 1 dag geleverd, goed op de hoogte gehouden met emails en track & trace, en goed verpakt. Zelfs nog een klein presentje erbij. Helemaal top!

Heerlijke chocola en snoepjes

Zowel bij de geboorte van onze eerste als bij de tweede hier onze chocolade en snoepjes besteld als traktatie en voor de kraamborrel.

Heerlijke chocolade voor tijdens onze kraamborrel

Vlotte bezorging

Bestelling gemakkelijk geplaatst en was snel bezorgd

Topservice en kwaliteit

Goede kwaliteit en klantgerichte service