Goed.

Snelle reactie en keurig verpakt

Super snelle levering

Snel en goede levering

Snel en goede levering

Snel & duidelijk

Voor 13u besteld en echt de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag.

Snelle levering, producten precies zoals verwacht.

Producten werden snel en goed verpakt bezorgd. Heerlijke chocolade, een perfecte traktatie!

Genoeg keus en dezelfde dag nog geleverd!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering fijn als je dochter is geboren en je wilt zo snel mogelijk versiering in huis hebben. Goede producten alleen heel vervelend dat je 1 vlaggen lijn zelf in elkaar moest zetten... Veel werk en stond nergers aan gegeven voor me gevoel. 1 ballon had klein gaatje maar met plakbandje doet hij het nog steeds. Ballonnen doen het al een week uitstekend.

Goede en snelle service

Het was de volgende dag al in huis en precies zoals omschreven op de website. Wij zijn tevreden.

Grootte assortiment en snelle levering. Top

Lekkere chocolade. Snelle bezorging en alles kwam heel binnen

Lekkere chocolade. Snelle bezorging en alles kwam heel binnen

Heerlijke kraamtractatie met goeie chocolade.

Lekkere tractatie. Heerlijke chocolade. Snelle levering. Super!

Alles top en snel geleverd

Super snelle service

Ik had 2 bestellingen achter elkaar geplaatst. Ik kreeg binnen korte tijd ineens mail dat ze netjes 1x verzendkosten terug zouden storten aangezien ze zagen dat ik 2 bestellingen had geplaatst. Erg netjes en klantvriendelijk!

Snelle service en fijn contact!

Vanwege het warme weer iets langer moeten wachten op de heerlijke flikken, maar we werden goed op de hoogte gehouden wanneer de levering ging plaatsvinden!

Voor de eerste keer besteld. De snoepjes en slingers werden snel geleverd en waren netjes verpakt. De prijs was juist. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top service en snel bezorgd

Top service en snel bezorgd. Ook mn mail met vragen was snel beantwoord.

Klantvriendelijk en snelle levering

Ik zocht naar een leuk kraamkadootje en kwam al gauw op deze site terecht. Ruime keuze dus de beslissing was snel genomen.

Fijne snelle en duidelijke webshop

De spullen zijn leuk en de chocola en snoep is lekker.

Besteld volgende dag in huis

Duidelijke site. Besteld en de volgende dag in huis. Super

Super snelle levering en goede kwaliteit

Voor traktatie op kdv schuimpjes en spekjes besteld en ze zijn heerlijk, niet te zoet. Tevens super snelle levering. Aanrader!

Heerlijk en snel geleverd

Heerlijk

Snelle bezorging, goed verpakt. Leuk design

Snelle levering. Super goed verpakt.!

Super snel geleverd

Goed verpakt en snel in huis.