Het kraampakket was echt een cadeautje.

Alles was prima in orde, keurig opgestuurd en het contact was ook goed. Ik raad de Kraamfeestwinkel.nl aan toekomstige ouders en grootouders voor 100% aan.

Prima service en levering!

Snelle en correcte levering

Duidelijke site met heel leuke items voor bijv. een babyshower. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Niet alle artikelen geleverd

Ik heb helaas niet al de bestelde artikelen geleverd gekregen. Het gaat ‘maar’ om een zakje ballonnen, maar heb er natuurlijk wel voor betaald. Rest van bestelde artikelen waren wel goed.

vlotte levering.

Ook in de drukke kersttijd kwam de bestelling zonder vertraging aan.

Slecht, verkeerde bestelling geleverd en geen communicatie

Bestelling geplaatst, redelijk snel geleverd. Dit blijkt echter niet het bestelde product te zijn, direct een mail gestuurd maar na 3 dagen nog geen reactie ontvangen. Wel na 1 dag een dag een mail gehad met het verzoek een recensie te plaatsen. Daarom hierbij mijn recensie.

Geen problemen

Snelle afhandeling en netjes geleverd

Hele goeie ervaring.

De levering van de chocolade munten en geboorte stickers waren erg snel. Helaas bleek dat de stickers niet degene waren die ik besteld had maar na een mailtje kreeg ik al de volgende dag de nieuwe binnen. Erg snelle en nette service.

Snelle levering en goede kwaliteit.

De bestelling (chocoladebeertjes) werd snel geleverd en was prima verpakt. Kwaliteit is uitstekend.

Snel geleverd en precies geleverd zoals op de afbeelding.

prima service, snelle levering!

Duidelijke omschrijving.

Netjes

Chocolade was lekker. Bestelling werd netjes bezorgd en was goed te volgen met track en trace.

Overzichtelijk site Ruime keuze Snelle levering en netjes verpakt.

Fantastisch!

Super snel in zowel mailcontact als levering, perfect verpakt!

Goed.

Snelle reactie en keurig verpakt

Super snelle levering

Snel en goede levering

Snel en goede levering

Snel & duidelijk

Voor 13u besteld en echt de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag.

Snelle levering, producten precies zoals verwacht.

Producten werden snel en goed verpakt bezorgd. Heerlijke chocolade, een perfecte traktatie!

Genoeg keus en dezelfde dag nog geleverd!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering fijn als je dochter is geboren en je wilt zo snel mogelijk versiering in huis hebben. Goede producten alleen heel vervelend dat je 1 vlaggen lijn zelf in elkaar moest zetten... Veel werk en stond nergers aan gegeven voor me gevoel. 1 ballon had klein gaatje maar met plakbandje doet hij het nog steeds. Ballonnen doen het al een week uitstekend.

Goede en snelle service

Het was de volgende dag al in huis en precies zoals omschreven op de website. Wij zijn tevreden.

Grootte assortiment en snelle levering. Top

Lekkere chocolade. Snelle bezorging en alles kwam heel binnen

Lekkere chocolade. Snelle bezorging en alles kwam heel binnen