Heerlijke kraamtractatie met goeie chocolade.

Lekkere tractatie. Heerlijke chocolade. Snelle levering. Super!

Alles top en snel geleverd

Super snelle service

Ik had 2 bestellingen achter elkaar geplaatst. Ik kreeg binnen korte tijd ineens mail dat ze netjes 1x verzendkosten terug zouden storten aangezien ze zagen dat ik 2 bestellingen had geplaatst. Erg netjes en klantvriendelijk!

Snelle service en fijn contact!

Vanwege het warme weer iets langer moeten wachten op de heerlijke flikken, maar we werden goed op de hoogte gehouden wanneer de levering ging plaatsvinden!

Voor de eerste keer besteld. De snoepjes en slingers werden snel geleverd en waren netjes verpakt. De prijs was juist. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top service en snel bezorgd

Top service en snel bezorgd. Ook mn mail met vragen was snel beantwoord.

Klantvriendelijk en snelle levering

Ik zocht naar een leuk kraamkadootje en kwam al gauw op deze site terecht. Ruime keuze dus de beslissing was snel genomen.

Fijne snelle en duidelijke webshop

De spullen zijn leuk en de chocola en snoep is lekker.

Besteld volgende dag in huis

Duidelijke site. Besteld en de volgende dag in huis. Super

Super snelle levering en goede kwaliteit

Voor traktatie op kdv schuimpjes en spekjes besteld en ze zijn heerlijk, niet te zoet. Tevens super snelle levering. Aanrader!

Heerlijk en snel geleverd

Heerlijk

Snelle bezorging, goed verpakt. Leuk design

Snelle levering. Super goed verpakt.!

Super snel geleverd

Goed verpakt en snel in huis.

Makkelijk te bestellen, goede communicatie

Makkelijk te bestellen, op de site stond duidelijk aangegeven dat chocola later bezorgd zou worden ivm de warmte. Zodra het weer kon is de bestelling verstuurd en naar wens geleverd.

Alles was snel geleverd leuke spullen!

Snel en netjes!

De artikelen snel en netjes ontvangen.

Goeie service

Vlot geleverd. Foutje werd snel en correct opgelost!

Prima service en heerlijke chocolade

Wij hebben chocolade ‘beschuitjes’ met blauwe muisjes besteld ten behoeve van de geboorte van onze zoon. Wat een heerlijkheid en we kunnen niet stoppen met eten ;-) De service was goed en het product werd snel geleverd.

Prima levering

Alles goed duidelijk over wanneer levering

In 1 woord geweldig

Hele snelle levering en goede service!

Het bestelde snel in huis en dat in de Corona tijd. Echt top!

Makkelijk om te bestellen en te betalen. De bestelling is netjes afgeleverd volgens plan.

Ik woon in Nederland en dit is de enige site waar je suikerbonen kan bestellen via iDEAL. Erg tevreden met alles..