1 jaar

Goede service.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!

Bestel al jaren grootverpakking contactlensvloeistof Optifree bij Eyelens. Erg tevreden over de service.

Perfecte customer service!

Mijn bestelling liet wat op zich wachten, mijn mail werd keurig beantwoord, de leverancier had wat vertraging met leveren. Toen ik antwoordde dat ik dat wel spannend vond ivm vakantie, wederom een keurige mail met excuses en dat ze direct zouden laten weten wanneer de bestelling kwam. De volgende dag een mailtje ontvangen, dat ze goed nieuws hadden en dat de bestelling eraan kwam! En dat klopte! Perfect afgehandeld, mijn complimenten!

Prima lenzen, uitstekende service

Prima lenzen, uitstekende service

RUIM 2 MAANDEN MOETEN WACHTEN OP VOLLEDIGE LEVERING

Helaas heb ik, na tevreden bestellingen, nu een slechte ervaring waardoor ik niet meer mijn bestellingen bij Eyelens zal continueren. Gezien ik na 3 weken nog niets ontvangen had , zowel de bestelling als communicatie vanuit Eyelens , heb ik zelf contact met hen opgenomen. Na mijn contact met de klantenservice ontving ik een deel van mijn lenzen maar de lenzenvloeistof werd niet meegeleverd. Na Wederom contact opgenomen te hebben, ontving ik de lenzenvloeistof. En na diverse verzoeken naar de status van het resterende deel van mijn bestelling. Heb ik deze in Augustus ontvangen ( !!?! ) De reden bleek dat Eyelens nog in afwachting was op levering van het product. Indien een product out of stock is, dienen zij dit dit voorafgaand op de website te vermelden. En of de klant uit eigen beweging ( pro actief) te informeren dat het product niet voorradig is en een indicatie geven over de levertijd. Nadat ik meerdere malen contact had opgenomen is de optie (na 1,5 maand ) geboden om het bedrag van de betreffende ontbrekende producten terug te boeken. Gezien het gebrek aan communicatie- transparantie- afhandeling en service gerichtheid was dit mijn laatste bestelling bij Eyelens.

Beste Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent ondanks alle moeite die we gedaan hebben en de situatie meermaals uit te leggen alsook er alles aan gedaan om je lenzen te leveren. In het mailverkeer is duidelijk te zien dat wij verschillende keren alles uitgelegd hebben en continue achter oplossingen zochten. We hebben er alles aan gedaan, en we denken dat je dat ook wel kan beamen. Soms kregen we geen antwoord meer waardoor we er van uitgingen dat je akkoord ging met onze mails. We hebben heel wat kosten gemaakt om je telkens zo goed mogelijk te helpen, jammer dat je daar niet tevreden mee bent. We hopen je opnieuw te kunnen verwelkomen op onze webshop. Nog een fijne dag gewenst.

Lenzen zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Correct en plezierig voor de tel.

Nemen de tijd voor jou aan de telefoon als te iets wilt weten.

Snelle verzending

Lenzen te laat geleverd.

Levertijd van lenzen was 10 werkdagen ipv 4 tot 5. Dat betekende dat ze in mijn vakantie werden geleverd ipv ervoor. Erg jammer.

Dag Ge, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben er in ieder geval alles aan gedaan om u lenzen zo snel mogelijk te leveren. Momenteel is het zeer druk door de vakantieperiode waardoor uw lenzen mogelijks een kleine vertraging hebben opgelopen. Graag willen wij ons excuseren voor het ongemak. Team Eyelens

Snel en goed geleverd

Traag, slecht geïnformeerd

De bevestigings mail voor een order ziet er erg onprofessioneel uit. Er is moeilijk informatie uit te halen. Ook krijg je nooit een verzendings mail of word er aangegeven wanneer het geleverd gaat worden. Product kwam dan ook vrij traag aan. Zou 3/5 werk dagen zijn, na 5 dagen moeten bellen en toen kwam het ineens de volgende dag binnen.

Dag Ryan; Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij doen er in ieder geval alles aan om onze klanten tevreden te houden. Bij het verzenden van een pakje stuurt ons systeem een automatische bevestigingsmail. Van zodra je pakket onderweg is zal je een mail ontvangen met een track&trace code. Op onze website vermelden wij een gemiddelde levertermijn dit wilt zeggen dat het pakje gemiddeld 3-5 werkdagen onderweg is. Hierbij kan het pakje iets vroeger maar ook iets later geleverd worden. Hou zeker altijd rekening met vakantieperiodes waar het altijd drukker is. Graag willen wij ons excuseren voor het ongemak. Met Vriendelijke groet Eyelens Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen op onze webshop.

Goede service en aantrekkelijke prijzen

Heb deze vloeistof van Benu advanced nergens goedkoper kunnen vinden

super

snelle en nette levering

Scherpe aanbieding, wat later geleverd

Prijs OK, wat langer moeten wachten op de aflevering.

Bestelling was niet volledig maar na contact is het toch goed gekomen.

Super blij mee

Prima en origineel

Hele snelle correcte service

Vreselijk!

Lenzenvloeistof besteld. 6 flessen verkeerd geleverd. Teruggestuurd naar retouradres wat aangegeven staat op hun site. In België € 10 betaald en nog steeds de goede vloeistof na ruim een week niet binnen. e-mail word nauwelijks beantwoord. Ik hoop alsnog dat dit heel snel wordt rechtgezet.

Dag Marianne, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Er moet iets zijn misgelopen bij ons in het magazijn waarvoor onze excuses. Indien er fout is gemaakt bij ons in het magazijn en wij worden hiervan op de hoogte gebracht nemen wij de retourkosten volledig op ons. Wij doen ons uiterste best om alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden Graag willen wij ons excuseren voor het ongemak. Met Vriendelijke groet Eyelens Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen op onze webshop.

Top service, snelle levering

Mooie en duidelijke website waar je eenvoudig kan bestellen. Producten worden snel geleverd. Een aanrader dus!

Scherpe prijs , snelle verzending

Mijn bestelling werd netjes op tijd verzonden

Goede producten en snelle levering

De producten zijn goed te noemen evenals de prijzen.

Geen bevestiging van pakket

Duurt heel lang voordat het binnen is en in een mail die ik kreeg stond dat me pakket was opgehaald bij Post NL en dat was niet van sprake.

Dag Gaia, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben er in ieder geval alles aan gedaan om je pakje zo snel mogelijk te verzenden. Wij werken met een externe distributie, van zodra het pakje bij ons vertrekt kunnen wij jammer genoeg nog weinig veranderen. Graag willen wij ons excuseren voor het ongemak. Met Vriendelijke groet Eyelens Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen op onze webshop.

In principe goed.

Ik heb erg lang op mijn bestelling moeten wachten, maar de antwoorden die ik gekregen heb n.a.v. de e mails die ik daarom naar Eyeens stuurde waren snel en correct

Dramatisch geholpen

Vragen die ik stelde werden niet beantwoord of ontweken en er werden valse beloftes gemaakt. Product ontvangen later dan werd beloofd op de site. Waardoor ik extra kosten moest maken voor alternatieve lenzen

Beste Bedankt voor je mailtje. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent, terwijl we er alles aan hebben gedaan om de lenzen zo snel mogelijk bij jou te brengen. Hou zeker de volgende keer de gemiddelde levertermijn in de gaten om teleurstelling te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Eyelens