geweldig

zeer goed ervaren zo wel telefonisch al mail

Makkelijk te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden en het was er snel

Altijd in orde

Altijd het juiste product voor de juiste prijs. Em snel geleverd.

Goede producten tegen redelijke prijs, helaas lange levertijd

Helaas vind ik de levertijd steeds erg lang duren, vooral het proces voordat het het bij de post wordt aangeboden!! Daarnaast komt het geregeld voor dat bij de optiview lenzen geregeld er een kapot springt en je ook sneller door je voorraad heen gaat. Dan is lang wachten op je lenzen niet prettig. Daarnaast zijn optiview lenzen erg gevoelig voor traanvocht en snelle temperatuursveranderingen door airco of verwarming.

Super snel met leveren en denkt ook voor de klant

Helemaal tevreden

Ik doe vaak een herhaalbestelling. Sinds jullie de website hebben aangepast en ik herhaalbestelling kan selecteren werkt het veel genmakkelijker dan voorheen. Wordt altijd netjes op tijd geleverd.

Goede lenzen, meestal snelle levering

Goede lenzen, meestal snelle levering.

Alles prima geregeld.

Jammer dat de prijs van de lenzen behoorlijk is gestegen.

Wat een geweldige service, top.

Binnen 24 uur thuis geleverd, wat een geweldige service. Top bedrijf.

Goed en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Zeer goede ervaring

Selle betrouwbare levering en indien mogelijk via een brievenbus pakket

Selle betrouwbare levering en indien mogelijk via een brievenbus pakket

Prima en snelle service

Contactlenzen vloeistof besteld was super snel en netjes geleverd zelfs tijdens de feestdagen.

Prima en snelle levering!

Snel geleverd!

Net als vorige keer. Snel en perfect!

Voor herhaling vatbaar!

Goede prijs en supervlotte levering.

Een stuk voordeliger

Prima ervaring. Snelle levering en een stuk goedkoper dan bij de opticien.

snelle service goede kwaliteit

Toppy!

Geweldig om te bestellen bij eylens, super snelle levering!

Verrassend goede service

Ik had verkeerde lenzen besteld, maar een deskundige belde mij om het te overleggen. Zelfs het teveel betaalde bedrag werd me meteen geretourneerd.

Goede lenzen tegen een fatsoenlijke prijs

De volgende keer zal ik zeker opnieuw bestellen

Wat langer moeten wachten op mijn bestelde lenzen maar dat was te verwachten in deze drukke tijden. Product is netjes aangekomen.

Beste Albert Vos Wij vinden het heel erg vervelend dat uw bestelling zoveel vertaging oploopt in de bezorging met PostNL, echter door de Kerst drukte en de lockdown zijn er extreme vertragingen in de bezorging. Helaas is er op maandag normaal gesproken geen bezorging brievenbus post. Informeer even voor de zekerheid bij de buren of de bezorger het niet per abuis in de verkeerde brievenbus heeft bezorgd. Wij vragen hiervoor nog even geduld en begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Met vriendelijk groet, Klantenservice

Prima site. Gemakkelijk.

Gemakkelijk besteld. Deze keer (mijn 1e bestelling) later afgeleverd dan gewenst. Hopelijk volgende keer beter.

Handig te bestellen, levering duurde i.v.m. Kerstperiode wat langer, maar daar kan Eyelens niets aan doen!

Prima levering,

Alles volgens bestelling geleverd. Duidelijke webshop