Goedkoop, snel en volop keuze

Een pakket kost de helft van het bedrag bij mijn opticien: wel krijg je bij de opticien een uitgebreid advies. Service is ook prima: men was een klein flesje vergeten en dat werd direct nagestuurd. Qua prijs en levertijd is het dus gewoon uitstekend!

Snelle verwerking

op tijd bezorgd

ik heb nog niet zoveel ervaring met uw bedrijf. Zal wel de volgende keer weer een bestelling doen.

Service is perfect alleen jammer dat alles duurder word dus ook de lenzen

Ik heb jullie een 4 gegeven omdat mijn lenzen niet werden geleverd terwijl ik wel al had betaald.

Ik moest er zelf achteraan gaan waar mijn lenzen bleven. Jullie hebben het wel weer een beetje goed gemaakt door mij bij een volgende levering een extra paar lenzen te geven. Armando

Beste Bedankt voor je beoordeling. Bekijk zeker altijd de gemiddelde levertermijn van de lenzen alvorens je contact opneemt, want als de lenzen voor de gemiddelde levertermijn geleverd zullen worden nemen wij verder geen contact met je op. Fijn dat je tevreden bent met de oplossing! Met vriendelijke groeten, Eyelens

Heel goed geholpen en van alles op de hoogte gehouden.

Betrouwbaar

Zéér correcte service. Snelle levering en beste prijs

Snel antwoord, snelle oplossingen!

Service perfect, levertijden lang helaas.

Sinds de overname zijn de levertijden veel langer, maar ik moet zeggen dat daar goed mee wordt omgegaan d.m.v tussentijds een setje andere mensen op te sturen.

Gehele afhandeling netjes en vlot geregeld

Door een foutje van mijzelf was een bestelling niet goed gedaan. Florien van Eyelens heeft er uit eigen beweging voor gezorgd dat alles perfect werd verzorgd.

Hele snelle levering

Heb ervaring met Multifocal Toric lenzen die over het algemeen een erg lange levertijd hebben (lees in winkels) was bij eyelens de levering heel erg snel. Ook het bestellen ging erg simpel zeker ook weer omdat je veel specificaties moet opgeven met dit soort type lenzen, kon je makkelijk door de opties heen om de juiste lenzen te bestellen. Erg fijn en ben super tevreden.

Levert zoals besteld. Goede service

Bij alle bestellingen die ik plaatste ging het uitstekend, behalve bij deze. De lenzen werden zonder lenzenvloeistof bezorgd. Contact opgenomen met de klantenservice. Geen problemen en de lenzenvloeistof werd binnen enkele dagen nabezorgd.

Snelle service en klantgericht

Hele snelle levering ondanks er voor de op maat gemaakte lenzen een levertijd werd aangegeven van 5 tot 6 weken hadden we de lenzen ongeveer na 2 weken in huis. De klantenservice is ook super goed, vriendelijk en erg behulpzaam. Ze doen wat ze zeggen.

Fijn contact en zeer goede service, ze doen echt moeite om het tot een succes te maken !. Afleveren op mijn werklocatie was prima geregeld.

Top product en snelle levering.

Multifocal lenzen van Cooper Vision. Wat een uitkomst...!

Vriendelijke communicatie

Helaas vloeistoffen niet voorradig, maar wordt snel en netjes over gecommuniceerd om het in backorder te laten staan of te annuleren.

persoonlijke hulp

Ik ben zeer tevreden. de lenzenvloeistof die ik altijd gebruik is voorlopig niet meer leverbaar. Ik werd zeer goed geholpen door een medewerker. zij heeft mij een alternatief geboden. Ik heb het nog niet gebruikt omdat m'n reguliere vloeistof nog niet op is.

Keurig, snel en passend

Prima bestel mogelijkheden en idem dito levering

Prijs /kwaliteit goed, bezorging kan sneller

Informatie over bezorging is onvoldoende, levertijd is voor verbetering vatbaar

Makkelojk te bestellen en Eer snelle levering. De bestellkmg voldoet aan onze eisen en werkt perfect.

Jammer

Toen er na een week nog niets geleverd was heb ik maar eens gebeld. Excuses, we versturen direct. Duurde toen nog een paar dagen.

Prima bestelservice.

Levering duurde dit keer 5 dagen !!!

Goeie webshop, en snelle levering!

Goeie webshop, en snelle levering!

Lange verzendtijd helaas

Helaas bijna 5 dafenna bestelling ontvangen