Altijd correct.

Prima afwerking en behulpzaam

Te duur

Vind het te duur vergeleken bij de opticien en verzenkosten te duur omdat het gewoon in de brievenbus kan.

Snel

Verkeerd product ontvangen, nieuw product ontvangen na telefonisch contact

goed en snel

Zeer kort na de bestelling werd het product geleverd. Prima dus

Snel en keurig afgeleverd.

Klantvriendelijk en zeer snelle service

In verband met de lenzen die we nu nodig hadden moesten we noodgedwongen overstappen naar een nieuwe leverancier. Tijdens onze zoektocht hebben we als eerst contact opgenomen met Eyelens Dit contact verliep heel erg vlot en er werd fijn meegedacht en men was erg klantvriendelijk. We hebben de proeflenzen besteld en i.p.v. de verwachtte 5 tot 6 weken ivm op maat gemaakt kregen we bericht dat ze vandaag al aankomen. De levertijd is hiermee nog geen 3 weken. Tot nu toe zijn we erg tevreden en hebben we gelukkig een fijne nieuwe leverancier kunnen vinden.

Prima bedrijf

Levertijd zoals aan gegeven dus je weet waar je aan toe bent

Snel en mooi geprijsd

Specifieke contactlensvloeistof besteld voor een mooie prijs. Hij werd snel geleverd, kortom: geen enkele op- of aanmerking.

Goede service en snelle levering

Ondanks mijn verkeerd invullen van mijn adres toch snel alsnog geleverd op het juiste adres.

Fast service, good quality product

Ordered eyelid cleanser for my dry eyes and the product I couldn't find anywhere here NL. So glad I found it in Eyelens and they delivered without much delay and the product was in good condition and works amazing. Would recommmend both eyelens and the cleanser I bought from them!

Goede prijs en snel geleverd

Bestellen gaat snel en gemakkelijk en het werd snel thuisbezorgd.

Niet goed

Ik heb een abonnement op contactlenzen dat betekent dat elke 3 maanden contactlenzen krijgt toegestuurd. Helaas waren de lenzen niet op tijd en ze kunnen niet door de brievenbus. Gelukkig had ik een extra set lenzen.

Dag Agnes De lenzen worden telkens op dezelfde dag verstuurd, we hebben jou hierover een mailtje gestuurd over hoe we dit kunnen aanpassen. We zien je reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Eyelens

Product ‘zuignap voor harde lens’ ben ik minder tevreden over.

Uitstekend customer service

Uitstekend customer service

Goed assortiment en snel verstuurd

Lenzen zijn snel klaar en worden binnen een dag of 3 opgestuurd als brievenbuspakket. Jehoeft er dus niet voor huis te blijven.

Toporganisatie

Lenzen besteld in een periode van Kerst en Nieuwjaar dat het bijzonder druk kan zij en ondanks dit toch een zeer snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd.

Uitstekend.

Goede communicatie, directe adequate hulp toen ik er niet in slaagde de lenzen digitaal te bestellen.

Snel

Goede prijs en producten

Snelle goede levering.

Snelle goede leveeing. Goede kwaliteit lenzen.

Prima product

Heel tevreden

Anders is beter

Bij mij moet de vloeistof aangepast worden, want mijn ogen reageren niet goed op de 'normale' vloeistoffen

helemaal goed

helemaal goed blij mee

Goedkoop en snel

Was de eerste keer ,kende het bedrijf niet Maar alles is soepel en snel verlopen ben er blij mee

Kerkheide 13 5513 ND Wintelre