snelle levering en redelijke prijs

Snelle levering en redelijke prijs!

levering is snel gedaan. goed verpakt en geleverd zoals omschreven

Mooi product voor een betaalbare prijs.

Netjes en compleet geleverd. Alleen maar blij mee.

Alles verliep heel vlot. Speeltapijt besteld en de dag erna al gelverd. De kindjes vinden het heel leuk om op het tapijt te spelen. Mooie kleuren.

Mooi product, snelle levering

Dit is de tweede x dat ik een tapijt bestel. Vorige jaren geleden gekocht en is van goede kwaliteit. Daarom nog een erbij. Opnieuw snelle levering.

tapijt is heel mooi, anti slipmat te klein en boerderijdieren ontbreken

speeltapijt is heel mooi jammer dat de boerderijdieren niet meegeleverd werden

vriendelijk, snel bezorgt en mooi goed ingepakt

Super mooi

Snelle levering, prachtig speelkleed van de boerderij

Fijn bedrijf

Prettig bedrijf met goede en snelle service. Direct oplossingsgericht bij probleem.

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen

Mijn email met een vraag waar de bestelling is, komt onbezorgd terug....

Snelle levering goede kwaliteit

Goed contact, snelle levering

Had het speeltapijt voor een bepaalde datum nodig. na sms contact verzekerde speeltapijt dat het product op tijd geleverd kon worden. Product had ik de volgende dag in huis.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit speeltapijt. Achter af had ik hem wel groter willen bestellen. Maar mooie kwaliteit en prijs is zeker niet te duur. Snelle goede levering en netjes verpakt. Top. Zeker een aanrader!

Super tevreden

Snelle service,netjes verpakt

geweldig

Mooi kleed, snelle service

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen en super snelle levering!

niet geweldig

Ik heb 4 dezelfde matten besteld. Na een week, nog geen matten ontvangen. Ze waren bedoeld voor mijn kleuterklas. Contact via mail opgenomen en toen waren ze er na een dag gelukkig wel. Helaas waren de matten niet allemaal van hetzelfde formaat. Nog voor ik ze uitgepakt had, was duidelijk te zien dat 2 matten 10 cm. smaller waren dan de bedoeling was. Omdat ik geen zin had om nog langer te wachten, de matten toch in de bouwhoek gelegd. Kinderen mogen er alleen met sokken op. Toch zie ik nu na 2 weken spelen al schade aan een van de matten. Net naast de afwerkrand begint het al wat los te laten. Heel erg jammer, want de kleur en dikte is perfect.

Beste Lenny, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de speelmatten. let wel u hebt de "budget" varriant besteld, en deze afmetingen zijn ca. wat niet goed te praten valt is de schade aan de afwerkrand. Als u ons wat foto,s kunt sturen van dit probleem, zullen we dit bekijken en passend oplossen. Met vriendelijke groet, Speeltapijt.com

fijne montessorikleedjes!

Erg positief en snelle levering

Een leuk en kleurig tapijt waarop kinderen toch lekker hun fantasie de vrije gang kunnen gaan.

mooi kleed

mooi kleed

Uitstekend!

Het product voldeed heel goed aan de verwachting. Het tapijt is van hoge kwaliteit met heldere mooie kleuren, zeer geschikt als speelmat! Onze peuter is niet van het tapijt af te krijgen.

Snelle levering en goed product

Leuk kleed. Jarige Job was erg blij

Had een vraag over levertijden, na het lezen van reviews, kreeg dezelfde dag nog een mail terug. Super snel binnen goed verpakt en mooie kwaliteit speelkleed met straatjes erop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Super blij mee.

Oke

Het zou voor mij prettig zijn als er iets terug gemaild was over de te verwachten leverdatum

Helemaal top!

Sneller geleverd dan beloofd, zeer goede kwaliteit, mooie kleuren! Helaas niet de juiste tracking link gekregen (DPD), er werd uiteindelijk door UPS geleverd ;-)