goede en betrouwbare service

Telefonisch goed bereikbaar en zeer snelle levering!

prima tapijt, goede service

prima tapijt, goede service

Helemaal niet tevreden.

Niet het tapijt gekregen dat ik besteld heb. Mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik heb wat effort moeten steken om het speelkleed thuis te krijgen.

Op de pakbon stond het juiste afleveradres genoteerd, echter op de verzendbon stond een verkeerde postcode. Het verschil was 1 letter. Gelukkig was het bij ons in de buurt en kon ik het daar ophalen. Dit is ook telefonisch besproken met Speelkleed.com en het is verder netjes afgehandeld.

Snelle service, prima product

Zeer tevreden van ons op maat gemaakt speeltapijt! We wilden graag dat deze perfect in de speelhoek paste dus hebben een tapijt van 220x240cm besteld. De prijs was zeer convenabel, de levering snel, het product is prima: mooie kleuren, vlot uitgerold zonder dat de randen nog omkrullen, geen gekke geurtjes, ...

Vlotte en nette service

Vandaag besteld morgen in huis. Top service en goede materialen

Kleed is zoals omschreven. Komt ook binnen de beloofde tijd aan.

Prima geregeld en snelle service.

Het product voldoet helemaal aan de omschrijving. Erg blij mee. Was ook snel geleverd.

Bestelling snel geleverd

Ik heb op 9/12 een bestelling geplaatst en direct betaald. Na een aantal dagen had ik verder nog niets gehoord. Ik heb toen contact opgenomen met speeltapijt via mail & bleek dat er iets misgelopen was waardoor mijn bestelling niet is doorgekomen. Rogier heeft dit snel opgelost & we hebben vandaag het speeltapijt ontvangen mét een set autotjes als goedmaker! Het tapijt is van goede kwaliteit, op de juiste maat gemaakt én van bijzonder hoogwaardige print. De kinderen zijn er dolgelukkig mee!

Goededag Robin, op maatwerk kleden zit een levertijd van minimaal 10 werkdagen. deze termijn is op schrijven van je bericht nog niet verstreken. We zullen ons best doen om je kleed z.s.m. te produceren en te leveren. mvgr het speeltapijt team

mooi en degelijk

is een prima speeltapijt. en mooi dat het in verschillende maten te krijgen is.

Gevraagd om een beoordeling terwijl ik nog niets ontvangen heb

Speeltapijt vraagt mij om een beoordeling. Op 3 december is het pakket aangemeld bij DPD. Op 11 december is het pakket nog geen stap verder. Dit maakt het beoordelen lastig. Even controleren of pakket aangekomen is lijkt mij wel zo handig als je om een beoordeling vraagt.

Probleem met levering, maar wel opgelost geraakt.

Mijn bestelling werd aan een andere persoon geleverd. Deze persoon heeft mijn bestelling naar mijn doorgestuurd. Alles is goed gekomen, alleen beetje met vertraging.

Ik kan geen beoordeling plaatsen want ik heb nog niks ontvangen

Als ik zou weten hoe het met mijn bestelling gaat zou ik mijn ervaring kunnen delen.

Mooi kleed en snel geleverd

Het speelkleed is van goede kwaliteit en zoals op de afbeelding. Ik had voor bestellen een vraag en ben telefonisch snel en goed geholpen. Het werd snel geleverd.

Mooi speeltapijt plus fijne afhandeling na vertraging

Er was vertraging in de aflevering bij DPD. Na contact met de firma (Speeltapijt) zelf snelle levering en prettig contact. Ook een lief extraatje voor de kleinzoon. Goed opgelost en blijde gezichten!

in het echt net zo mooi als de afbeelding

Mooie prijs, snelle levering en product lijkt goede kwaliteit te hebben.

Gedaan wat afgesproken is.

snelle levering met goede kwaliteit spullen.

Goede kwaliteit tapijt

Wij gebruiken de tapijten als speelkleed op een basisschool omdat deze lang meegaan en mooi blijven. Stevige kwaliteit en uitstekende prijs.

Perfect speeltapijt, past leuk in interieur

Perfect speeltapijt, past leuk in ons interieur, lekker zacht spelen voor de kinderen in de speelkamer, ziet eruit zoals verwacht en snelle levering

We bestelden blauw en kregen een grijs tapijt.

De aflevering was verder prima.

Lange levertijden

Jammer dat de levertijden best lang kunnen zijn.

Prachtig tapijt

Zeer tevreden.

Snelle levering!!

Ondanks vakantietijd zeer snelle levering, toppie!!

Goede snelle levering

Op de site is e.e.a. makkelijk te vinden. Heel fijn dat kleden op maat gemaakt kunnen worden. Snelle levering zeker wanneer je een mat op maat bestelt. Ik moet mijn mat vaak oprollen en wegzetten. Mijn tip zou nog zijn dat je een mat zou moeten kunnen bestellen met 'opbindlint'.

Leuk kleed

Verrassende invulling Educatief