Netjes

Snelle levering binnen een week Mooi speelkleed Netjes afgewerkt Anti slip is ook echt anti slip Had verwacht dat dit verwerkt was aan het kleed vast, werd los bij geleverd

Tot op heden nog niks ontvangen….

Ondertussen al 2 weken aan het wachten op men eerste bestelling….

ronduit geweldig

Gisteren kontakt via app gehad,voor een speelkleed op maat!Had rekening gehouden met ongeveer 10-14 dagen levertijd. Gevraagd of het zo snel mogelijk kon,vandaag al bij ons bezorgd!In 1 woord fantastisch! Complimenten, erg blij mee.

Top service!!

Vriendelijk telefonisch contact, top service!

Snelle service erg prettig geholpen

Oke

Goed kleed, snel bezorgd

Super goed!

Telefonisch contact gehad. Waardoor ik wist welke snel te leveren was. En vervolgens had ik het binnen 2 dagen in huis! Super goede kwaliteit ook!

Netjes speelkleed

Prachtige kleur

Mooie speelmat

Prima speelmat om te gebruiken in de klas in de bouwhoek. Goed afgewerkt.

Niet alles geleverd?

Heb de helft van de bestelling ontvangen, geen melding vooraf van bezorging. Wacht nog op een gedeelte van de bestelling.

Verkeerde bestelling ontvangen

Helaas nog steeds niet de goede bestelling ontvangen. Ik kreeg een verkeerd kleed bezorgd en retour gegeven aan de bezorger. Nu is het wachten op mijn bestelling van twee kleden die ik wel betaald heb

Materialen zien er goed uit.

De bestelling werd in de eerste instantie niet geleverd, maar was met 1 mailtje opgelost; top! De materialen zijn mooi diep van kleur, stevig en zacht.

ideaal!

Mooie speeltapijt. Goede kwaliteit. Zelfs met een stoffer is de tapijt goed te vegen. Kinderen kunnen er goed op spelen/bouwen etc.

Mooie speelkleden

Duidelijke site om speelkleden uit te zoeken en een snelle communicatie bij vragen. Het zou ook fijn zijn als de levertijd duidelijker vermeld zou worden.

Besteld en geleverd volgens afspraak

Gewoon goed. Communicatie, produkt, levering..... Gewoon alles goed.

de enige opmerking geen bericht van afleveren verder vlotte service

Het was een prettige ervaring.

Zeer behulpzame mensen en snelle levering.

kwaliteit top, betaalbaar en snel geleverd

Mooie kwaliteit, betaalbaar en snel geleverd.

Goede service, en mooie kleden

Netjes in contact, snelle service en hele mooie kleden. Heel blij mee.

Aangenaam verrast !

Ik had er zo’n mijn bedenkingen bij. Maar wauw wat is ie zacht ! Kwaliteit op en top ! De kleur ‘ZO mooi’. Op drie dagen tijd lag die bij ons in de living en we komen er in de toekomst zeker en vast nog !

Snel ontvangen en goede kwaliteit

TOP

snel en goed!

Goed bereikbaar en mooi tapijt geleverd

Ik ben zeer tevreden. Door een fout van de bezorgdienst werd het pakket op een verkeerd adres geleverd. Speeltapijt.com was goed telefonisch bereikbaar, reageert snel op mails en heeft het probleem zeer netjes opgelost. Het tapijt is van goede kwaliteit. Mijn zoontje is er erg blij mee.

Nog niets ontvangen

Vragen om mijn ervaringen!!!moet het nog steeds krijgen!!!