goed en snel

IK had 3 speelmatten besteld. De informatie over de bestelling was goed en de geleverde producten waren van goede kwaliteit en niet duur.

Leuke speeltapijten!

Snelle en nette levering. Uitgebreid aanbod van leuke speeltapijten.

Autootjes netjes nagestuurd

Na contact via een niet zo'n positieve review omdat autootjes er niet bij zaten moet ik nu hierop terugkomen en zeggen dat Speeltapijt de ontbrekende onderdelen volgens afspraak snel heeft nagestuurd. Waar gewerkt wordt kan al eens iets fout gaan, maar het is naar tevredenheid opgelost. Dankjulliewel!

Hallo, wat jammer dat uw email niet aankomt. Er moet een klein foutje zijn gemaakt met het verzenden, onze excuses hiervoor. We sturen u zsm een setje auto,s na. Groetjes het speeltapijt.com team

Mooi kleed en hulp toen bezorging niet goed liep

Mooi speelkleed, lichtgewicht, en makkelijk contact en hulp toen bezorging met DPD niet goed verliep.

Toppers

Snel en netjes geleverd.

Prijs/ kwaliteit top en snelle levering

Geweldige kleden en service

Top, kleed is precies zoals aangegeven.

Goede service, mooi kleed en mooie kwaliteit.

In 1ste instantie niet geleverd. Na telefonisch contact, 2 dagen later geleverd met als extra een tractor + aanhanger.

Mooi kleed en erg functioneel

Mooi kleed en erg functioneel. Goede kwaliteit prijs verhouding. Het enige was dat ik geen track en trace had gekregen van de levering. Maar hij was opmaat gemaakt binnen 3 dagen binnen

niet enthousiast

Gisteren 21 januari aan onze kleinzoon het bij jujllie bestelde dubbelzijdig speelkleed 140x200 gegeven. Toen het eenmaal uitgerold op de grond lag, verbaasden wij ons over het feit, dat alle teksten, zoals hospital, station en dergelijke niet te lezen waren. allemaal in spiegelbeeld en ook de pijlen en de P's van parkeren staan in spiegelbeeld. Dit vinden wij toch een slechte zaak, gezien de prijs van het kleed. Gaarne horen wij van jullie hoe dit mogelijk is en wat er aan te doen. Mijn bestelling is 2412 van 10 januari 2023.

Gewoon prima

Prima snelle levering en goed product

fantastische.

keurig gedaan ,ze hadden een fout gemaakt.Belde netjes hoe we dat konden oplossen. Echt top gedaan, en ook nog snel geleverd,

Prima mat voor in de bouwhoek! Snelle service!

mooi en snel verzonden

Leuk en waard voor het geld

Me zoontje is er heel blij mee en levering was ook prima. Nog voor de kerst binnen

Heel mooi speelkleed

Het speelkleed was snel en goed bezorgd, zodat onze zoon nu goed kan oefenen met tijgeren en kruipen. Het kleed ziet er heel mooi uit, goede heldere kleuren en leuke plaatjes. Het kleed is lekker dik, waardoor het op onze koude vloer geen probleem is om een tijdje op te zitten en spelen.

Goede uitleg en levering.

Telefonisch duidelijk vragen over mogelijke afmetingen van de speelkleden beantwoord. (Speciale maten bleken in verhouding wel aan de prijs, daarom toch maar een standaardmaat besteld.) Correct geleverd en goede kwaliteit, wel jammer dat de anti-slipmat er apart bijzat, niet aan vast aan de onderkant van het speelkleed.

Duidelijke webwinkel - leuke en mooie kleden

Webwinkel mag wel wat bekender worden. Educatieve speelmatten-Cijfer zitmatjes 0-9 waren snel gevonden in de webwinkel, bestelling ging snel. Levering duurde iets langer, maar dat zal door de feestdagen komen (december).

Beetje triest

Tapijt betaald, besteld en wat later verkeerd tapijt toegestuurd gekregen. (Wel een redelijk vlugge levering). De levering van het fout tapijt gemeld maar tot op heden geen antwoord gekregen van jullie. Beetje triest dus.

Prima geregeld gewoon.

Prima geregeld gewoon.

Slecht

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Bij bellen blijkt dit nummer niet te bestaan. Bij een E-Mail die krijg ik niet verzonden. Krijg steeds meer het idee dat dit totaal niet klopt.

Gewoon goed

Een goede service

Gewoon goed

Een goede service

Direct telefonisch contact, korte lijnen en zeer plezierig overleg. Zeer snelle levering, de ene dag besteld en de volgende dag is het speeltapijt al bij mij thuis afgeleverd. Dit bedrijf is een echte aanrader.