Direct telefonisch contact, korte lijnen en zeer plezierig overleg. Zeer snelle levering, de ene dag besteld en de volgende dag is het speeltapijt al bij mij thuis afgeleverd. Dit bedrijf is een echte aanrader.

super

Geen ervaring

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

snelle levering en redelijke prijs

Snelle levering en redelijke prijs!

levering is snel gedaan. goed verpakt en geleverd zoals omschreven

Mooi product voor een betaalbare prijs.

Netjes en compleet geleverd. Alleen maar blij mee.

Alles verliep heel vlot. Speeltapijt besteld en de dag erna al gelverd. De kindjes vinden het heel leuk om op het tapijt te spelen. Mooie kleuren.

Mooi product, snelle levering

Dit is de tweede x dat ik een tapijt bestel. Vorige jaren geleden gekocht en is van goede kwaliteit. Daarom nog een erbij. Opnieuw snelle levering.

tapijt is heel mooi, anti slipmat te klein en boerderijdieren ontbreken

speeltapijt is heel mooi jammer dat de boerderijdieren niet meegeleverd werden

top

vriendelijk, snel bezorgt en mooi goed ingepakt

Super mooi

Snelle levering, prachtig speelkleed van de boerderij

Fijn bedrijf

Prettig bedrijf met goede en snelle service. Direct oplossingsgericht bij probleem.

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen

Mijn email met een vraag waar de bestelling is, komt onbezorgd terug....

Snelle levering goede kwaliteit

Goed contact, snelle levering

Had het speeltapijt voor een bepaalde datum nodig. na sms contact verzekerde speeltapijt dat het product op tijd geleverd kon worden. Product had ik de volgende dag in huis.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit speeltapijt. Achter af had ik hem wel groter willen bestellen. Maar mooie kwaliteit en prijs is zeker niet te duur. Snelle goede levering en netjes verpakt. Top. Zeker een aanrader!

nylonstraat 8 8281JX Genemuiden