Klantvriendelijk

Veel keuze in prachtige kleden in veel kleuren en maten. Heel vriendelijk geholpen met veel geduld.

Ik kom voor kwaliteit én deskundigheid!

Een tweede vintage kleed bij Seroza gekocht en weer fantastisch geslaagd.

Snel tapijt ontvangen. Zier er prachtig uit.

Topbedrijf. Betrouwbaar, snel. Ze verkopen mooie en authentieke tapijten.

Jammer dat Seroza tapijten ophoudt!

Goede verpakking, snelle bezorging, prachtig kleed waar ik ontzettend blij mee ben. Succes met jullie toekomst.

Super leuk, enthousiast en kundig geholpen

Onwijs vriendelijke verkoper met veel verstand van zaken. Prachtig kleed gekocht voor in onze woonkamer, wij zijn er erg blij mee!

bijzonder inspirerende zaak!

Helaas hebben wij deze winkel pas ontdekt nu hij al bijna gaat sluiten.... Prachtige authentieke kleden vanuit alle uithoeken van de wereld. Absolute aanrader!

Gastvrij met goed advies. Wij zijn erg tevreden met de nieuwe kelem.

2-de Kelim gekocht. Erg groot en mooi. Prima advies en hulp

Veel keuze, vriendelijk geholpen

Prachtige kleden. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd rustig de tijd genomen. Ben blij eindelijk mijn kleed gevonden te hebben.

Prachtig kleed met geweldig mooie kleuren! Snel geleverd. Zichtbaar kwaliteit en voor een hele vriendelijke prijs!

Meedenkend en empatisch

Er werd tijd voor ons gemaakt, en wij hebben in alle rust geweldige, unieke tarpijten uitgezocht.

Wat een prachtige kleden. Mooi verhaal bij het kleed uit Moldavië....een prachtig handgemaakte rozenkelim. Fijne hulp en heerlijke koffie. Ben heel gelukkig met het gekozen kleed. Foto volgt nog voor hun website

Prachtige kleden, persoonlijke service

winkel ging speciaal voor mij open. Mooie collectie tapijten, helaas opheffingsuitverkoop (maar daardoor wel een paar hele mooie dingen kunnen kopen). Aardige en deskundige eigenaar.

Prachtige kleden en uitstekende service

Graag zagen we de kleden die we op internet zagen in het echt. In de makkelijk bereikbare winkel in Twello waren ze al voor ons apart gelegd. Na zeer deskundig te zijn geholpen gingen we met een prachtig kleed naar huis.

Prima service!

Hadden hier een prachtig kleed aangeschaft, maar het kleed bleek qua kleur niet goed te matchen met de rest van de meubelen. We konden het kleed terugbrengen en kregen ons geld zonder problemen teruggestort! Eigenaren van deze zaak zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooie producten. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle verzend v

Mooie natuurlijke producten. Vriendelijke, behulpzame mensen. Snelle en goede verzending. Ik mis alleen een was voorschrift. Bv bij vlekken in tapijt of kussen.

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst. Goed advies en ruime keuze in unieke karpetten. Mooi dat er een 14 dagen inruil garantie is. Gelukkig hadden wij dit in ons geval niet nodig.

Pluspunten

Veel keuze. Mooie en unieke vloerkleden. Zeer klantgericht en vriendelijk. Er wordt goed meegedacht.

Pluspunten

Een geweldig mooie zaak. Een goede en duidelijke site. Bij ons bezoek en koop van een tapijt uitstekend geholpen door een eigenaar verkoper met kennis van zaken!!

geen

Pluspunten

Fijne winkel: persoonlijk, kundig en integer

Pluspunten

zeer correct en vriendelijk geholpen, echte aanrader!

geen

Pluspunten

2 prachtige Ikat kussens besteld. Prijs/kwaliteit zeer goed. Snelle levering.

Misschien handig als je gelijk de binnenkussens erbij kunt bestellen via de site i.p.v. dat je hiervoor moet mailen/bellen.

Pluspunten

Ruime keuze, Goed advies, serieuze aandacht

Pluspunten

Mooie Rozen kelims en ander tapijten, persoonlijke en oprechte service. Meet thuis eerst op hoe groot je tapijt maximaal kan zijn, en ga vooral in de winkel kijken, de kleuren zijn in het echt zoveel mooier dan op de website.

Pluspunten

Veel keuze. Goede service in de winkel. Leuk dat elk kleed uniek is!