Prima service!

Hadden hier een prachtig kleed aangeschaft, maar het kleed bleek qua kleur niet goed te matchen met de rest van de meubelen. We konden het kleed terugbrengen en kregen ons geld zonder problemen teruggestort! Eigenaren van deze zaak zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooie producten. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle verzend v

Mooie natuurlijke producten. Vriendelijke, behulpzame mensen. Snelle en goede verzending. Ik mis alleen een was voorschrift. Bv bij vlekken in tapijt of kussen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst. Goed advies en ruime keuze in unieke karpetten. Mooi dat er een 14 dagen inruil garantie is. Gelukkig hadden wij dit in ons geval niet nodig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze. Mooie en unieke vloerkleden. Zeer klantgericht en vriendelijk. Er wordt goed meegedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een geweldig mooie zaak. Een goede en duidelijke site. Bij ons bezoek en koop van een tapijt uitstekend geholpen door een eigenaar verkoper met kennis van zaken!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne winkel: persoonlijk, kundig en integer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer correct en vriendelijk geholpen, echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 prachtige Ikat kussens besteld. Prijs/kwaliteit zeer goed. Snelle levering.

Misschien handig als je gelijk de binnenkussens erbij kunt bestellen via de site i.p.v. dat je hiervoor moet mailen/bellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ruime keuze, Goed advies, serieuze aandacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie Rozen kelims en ander tapijten, persoonlijke en oprechte service. Meet thuis eerst op hoe groot je tapijt maximaal kan zijn, en ga vooral in de winkel kijken, de kleuren zijn in het echt zoveel mooier dan op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze. Goede service in de winkel. Leuk dat elk kleed uniek is!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke site. Snel geleverd. Voldoet aan de verwachting. Voor ons was de kleur heel belangrijk, die kwam goed overeen met de foto op de site. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundig en klantvriendelijk.

Verruim de openingstijden, met bijvoorbeeld een koopavond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtig tapijt gekocht bij seroza! Hele vriendelijke mensen, met oog voor kwaliteit en willen dat je iets koopt wat past. Waardevol advies gehad over kleur en grootte van het tapijt. De aan huis service was dan ook super fijn! Absoluut een bezoek waard!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

luistert goed naar wensen klant,deskundig en goede service . tapijten mochten op zicht meegenomen worden. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke en mooie site. Snelle levering en communicatie. Kleuren op de site zoals in het echt. Heel blij met onze rozenkelim!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke behandeling. goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site. Unieke vloerkleden met een verhaal. Na bezoek aan de winkel, gekozen voor een vloerkleed op maat, omdat wij een unieke kleurencombinatie wilden. Kregen goed advies. Werden goed op de hoogte gehouden van het proces. Zijn erg tevreden over het mooie eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijke bediening en een goede uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gastvrije mensen Oog voor kwaliteit En duurzaamheid Zacht en mooi kleed

Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige kleden en goed advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Winkel is speciaal gisteravond voor ons geopend. Er werd ruim de tijd genomen om de beste keuze te kunnen maken. Veel keuze en stuk voor stuk mooie vloerkleden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Unieke kleden van mooie kwaliteit. Ontzettend veel keuze en fijne hulp om een keuze te kunnen maken. Het vintage vloerkleed maakt onze woonkamer helemaal af! Bedankt!

Tip: Neem een foto mee van je interieur, dit maakt het kiezen makkelijker!

Over SerozaTapijten.nl

Filter op Taal