Mooie kleden, fijne prijs!

Mooie site met prachtige kleden. Snelle levering en heel tevreden over de kwaliteit en kleur!

Prima uitleg

We zijn goed ingelicht hoe we met het kleed om moeten omgaan hoe te behandelen. Zeer vriendelijke verkoper

Super service, mooie producten

We hebben de winkel bezocht; grote keuze, top kwaliteit en vooral goed service. We hebben het voor ons mooiste kleed gekocht maar bij thuiskomst bleek hij er niet te passen. Gebeld en 2 dagen later konden we het kleed zonder problemen omruilen voor een beter passende kleur.

Prima zaak

Goed advies

Vloerkleden met een verhaal!

Een aanrader! Prachtige unieke producten met een verhaal! Heel prettig geholpen! Jammer dat zo'n mooie zaak verdwijnt, succes voor de toekomst!

Keurige zaak, fijn geholpen en absoluut top prijzen

Afgelopen weekend een 70-jaar oud vloerkleed gekocht. Kwamen via de website uit bij Seroza. Fijne zaak met vriendelijke eigenaars die ons keurig geholpen hebben. Ook nog geadviseerd over onderkleed en onderhoud. Heel tevreden met onze aankoop, door combi van kwaliteit, prijs en service een aanrader!

Mooie collectie vloerkleden en professionele hulp met de juiste keuze.

Mooie collectie vloerkleden en professionele hulp met de juiste keuze.

Duidelijke site, mooie kleden

Overzichtelijke site met duidelijke foto's. Snel geleverd en helemaal blij met het kleed! Prijzen zijn erg scherp voor de kwaliteit die je krijgt.

Vriendelijk en vakkundig

Ik werd vriendelijk geholpen. Er werd alle tijd genomen om vloerkleden te bekijken en ik werd vakkundig geadviseerd. Fijne winkel die ik iedereen aanraad!

Mooie kleden, goede prijs

Erg blij met mijn vloerkleed. Duidelijke site, snelle levering. Volgende dag had ik het al in huis. Prettige communicatie.

Zeer Klantvriendelijk

We kregen de mogelijkheid twee tapijten op zicht mee te nemen. Het was erg prettig om het tapijt in de eigen woonkamer te zien en te kunnen beoordelen.

Goede uitleg, mooie tapijten

Goede uitleg, en achtergrondinformatie. Keuze genoeg, mooie prijzen.

Heb de verkoper/eigenaar reeds gemeld tevreden te zijn en zie het nut van deze actie dus niet.

Meedenkende verkoper. Niet opdringerig.

Klantgericht

Klantgericht bedrijf, deskundig advies.

Klantvriendelijk en prima kwaliteit

Bijzonder kleurrijke tapijten met allemaal hun eigen verhaal.

Prachtige rozenkelim, voor een mooi prijsje!

Echt ontzettend blij met mijn mooie vloerkleed. Eindelijk is mijn kamer af! Zeer vriendelijke prijs.

Klantvriendelijk

Veel keuze in prachtige kleden in veel kleuren en maten. Heel vriendelijk geholpen met veel geduld.

Ik kom voor kwaliteit én deskundigheid!

Een tweede vintage kleed bij Seroza gekocht en weer fantastisch geslaagd.

Snel tapijt ontvangen. Zier er prachtig uit.

Topbedrijf. Betrouwbaar, snel. Ze verkopen mooie en authentieke tapijten.

Jammer dat Seroza tapijten ophoudt!

Goede verpakking, snelle bezorging, prachtig kleed waar ik ontzettend blij mee ben. Succes met jullie toekomst.

Super leuk, enthousiast en kundig geholpen

Onwijs vriendelijke verkoper met veel verstand van zaken. Prachtig kleed gekocht voor in onze woonkamer, wij zijn er erg blij mee!

bijzonder inspirerende zaak!

Helaas hebben wij deze winkel pas ontdekt nu hij al bijna gaat sluiten.... Prachtige authentieke kleden vanuit alle uithoeken van de wereld. Absolute aanrader!

Gastvrij met goed advies. Wij zijn erg tevreden met de nieuwe kelem.

2-de Kelim gekocht. Erg groot en mooi. Prima advies en hulp

Veel keuze, vriendelijk geholpen

Prachtige kleden. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd rustig de tijd genomen. Ben blij eindelijk mijn kleed gevonden te hebben.

Prachtig kleed met geweldig mooie kleuren! Snel geleverd. Zichtbaar kwaliteit en voor een hele vriendelijke prijs!