Zeer blij met onze aankoop

De winkel begint al aardig leeg te raken, maar wat ze nog hebben is uniek, mooi en van goede kwaliteit! Voor ons zat er een prachtig kleed tussen, erg blij mee! Goed geholpen.

Prettig geholpen.

Zeer tevreden over aankoop kussens en tapijt, met certificaat van echtheid voor het fraaie tapijt. Prettig geholpen, en succes voor in de toekomst. B en J. Baks. Aalten

Prima contact, perfect product

Wij werden vriendelijk geholpen. Correcte afspraken. Het vloerkleed voldoet exact aan de verwachtingen.

Super! Fijn geholpen.

Erg blij met mijn aankoop! Succes met jullie toekomstige plannen!

Goed en reageert snel

Eerst gebeld , daarna thuis gemeten en besteld . Krijg je keurig de gegevens toegestuurd . Ook zit er een retourneringsformulier bij als het niet goed is. Het bevat ook nog een certificaat van echtheid. Mooi goed tevreden

mooie tapijten en goed advies

Prima bedrijf!, aardige en niet opdringerige hulp bij het uitkiezen. Eerlijke antwoorden en mooie tapijten.

Duidelijke site, snelle levering

Erg tevreden over de kwaliteit en kleur van het kleed!

Sympathieke mensen

Gedreven eigenaar met prachtige producten. Bijna alle rozenkelims samen uitgevouwen. Heel blij met de 4 die we gekocht hebben.

Super! Meneer heeft verstand van zaken.

Heel goed geholpen. Mooi product!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Prachtige kleden. Duidelijke site. Snel geleverd.

Zeer tevreden!

Op korte termijn een afspraak kunnen maken. Heel prettig geholpen en uiteindelijk geslaagd voor een mooi vloerkleed!

Mooie kleden, fijne prijs!

Mooie site met prachtige kleden. Snelle levering en heel tevreden over de kwaliteit en kleur!

Prima uitleg

We zijn goed ingelicht hoe we met het kleed om moeten omgaan hoe te behandelen. Zeer vriendelijke verkoper

Super service, mooie producten

We hebben de winkel bezocht; grote keuze, top kwaliteit en vooral goed service. We hebben het voor ons mooiste kleed gekocht maar bij thuiskomst bleek hij er niet te passen. Gebeld en 2 dagen later konden we het kleed zonder problemen omruilen voor een beter passende kleur.

Prima zaak

Goed advies

Vloerkleden met een verhaal!

Een aanrader! Prachtige unieke producten met een verhaal! Heel prettig geholpen! Jammer dat zo'n mooie zaak verdwijnt, succes voor de toekomst!

Keurige zaak, fijn geholpen en absoluut top prijzen

Afgelopen weekend een 70-jaar oud vloerkleed gekocht. Kwamen via de website uit bij Seroza. Fijne zaak met vriendelijke eigenaars die ons keurig geholpen hebben. Ook nog geadviseerd over onderkleed en onderhoud. Heel tevreden met onze aankoop, door combi van kwaliteit, prijs en service een aanrader!

Mooie collectie vloerkleden en professionele hulp met de juiste keuze.

Mooie collectie vloerkleden en professionele hulp met de juiste keuze.

Duidelijke site, mooie kleden

Overzichtelijke site met duidelijke foto's. Snel geleverd en helemaal blij met het kleed! Prijzen zijn erg scherp voor de kwaliteit die je krijgt.

Vriendelijk en vakkundig

Ik werd vriendelijk geholpen. Er werd alle tijd genomen om vloerkleden te bekijken en ik werd vakkundig geadviseerd. Fijne winkel die ik iedereen aanraad!

Mooie kleden, goede prijs

Erg blij met mijn vloerkleed. Duidelijke site, snelle levering. Volgende dag had ik het al in huis. Prettige communicatie.

Zeer Klantvriendelijk

We kregen de mogelijkheid twee tapijten op zicht mee te nemen. Het was erg prettig om het tapijt in de eigen woonkamer te zien en te kunnen beoordelen.

Goede uitleg, mooie tapijten

Goede uitleg, en achtergrondinformatie. Keuze genoeg, mooie prijzen.

Heb de verkoper/eigenaar reeds gemeld tevreden te zijn en zie het nut van deze actie dus niet.

Meedenkende verkoper. Niet opdringerig.

Klantgericht

Klantgericht bedrijf, deskundig advies.