Goed bedrijf

Snelle levering, goede klantenservice!

makkelijk te bestellen duidelijk mooie prijzen chapeau!

Bestelling was netjes verpakt en snel bezorgd.

goed,

Bedrijf stuurt gratis een monster op.

Snelle levering, goede kwaliteit

De zakjes die ik had besteld waren de volgende dag geleverd. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Fijne webshop.

Goed artikel en snelle levering

Veel keuze in de zakken voor kleding! Duidelijk weergegeven op de website en snelle levering! Aanrader!

Sample in goede orde ontvangen en daarna telefonisch kunnen bestellen. Zeer goed geholpen.

Precies de envelop die ik bedoelde

In mijn omgeving waren bankenveloppen met het venster links nergens meer verkrijgbaar. Online via Moniss gelukkig wel. De enveloppen zijn van prima kwaliteit en werden keurig op tijd bezorgd.

Fijne feedback.

Direct contact wanneer een levering niet compleet kan worden geleverd. Super service.

Perfect geregeld!

Vlot geregeld, bezorgd en ik heb voorlopig weer zakjes voor alle componenten van mijn bordspellen.

Sneller kan niet!

Wat een snelle levering. Goede service in het algemeen.

Bestelling geplaatst en daarna snel ontvangen!

Snel en goed geleverd

De order is snel en correct geleverd. En heel fijn dat betalen op rekening mogelijk is.

Super snel

Goede web site en makkelijk te bestellen en betalen. Heel snel bezorgd goed product en de prijs -kwaliteit ook inorde.

Top service en goede artikelen

Contact gezocht met Moniss vanwege klantenbrochures verpakking. Na ontvangst van enkele samples, viel onze keuze op item 9235, een perfecte keuze die goed past waardoor wij gelijk 700 stuks hebben besteld. :-)

Prima kwaliteit en snelle levering

De site is duidelijk, bestellen en betalen ging makkelijk en ik ontving mijn bestelling binnen de aangegeven tijd. Super!

Goede levering

Mooie productne

Ware bis heute nicht erhalten

Leider wurde die Lieferzeit nicht einhalten, ich warte bis heute auf mein Päckchen. Ich hatte mich darauf verlassen, da ich die Präsenttüten für einen Event benötig habe

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Liebe Annette, zunächst möchte ich mich dafür entschuldigen, dass die Sendung nicht rechtzeitig ankam und dass ich erst mit Verspätung auf Ihre Bewertung geantwortet habe. Es hat einige Zeit gedauert, dies mit unserem Versandpartner DHL zu klären. Leider ist dort bei der Bearbeitung des Pakets etwas schief gelaufen. Ich habe folgendes als Antwort erhalten: "Auf unsere Anfrage nach dem Grund für die Verzögerung dieser Sendung möchte ich Sie hiermit informieren. Es gab einige interne Probleme mit den Scans, die nicht angegeben wurden. Auch aus diesem Grund kam es zu einer Verzögerung beim Sortiervorgang. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten." Wir entschuldigen uns für die Verzögerung bei unserem Versandpartner. Wir hoffen, dass sich dies in Zukunft verbessern wird und wir Sie zu Ihrer Zufriedenheit bedienen können. Moniss

100 enveloppen klein duurder dan grotere bij de action.

Beste Erik, bedankt voor de reactie! Het klopt inderdaad dat de prijzen verschillen. Dit heeft te maken met de kwaliteit van de enveloppen. Bij ons zijn ze gemaakt van 80g/m² papier. En, belangrijker nog, bij ons zijn ze 100% recyclebaar en herbruikbaar. We hopen dat we je in de toekomst weer mogen helpen met kwalitatief goede producten. Moniss

Nice

Snelle levering, product voldoet aan de verwachting

Bestellt und unmittelbar geliefert worden.

Produkt entsprach der Beschreibung

Snelle bezorging

xxx

Snelle levering, product zoals verwacht

Duidelijke site, makkelijk bestelproces. Snelle levering van het bestelde product. Tevreden. Diamantzakken met bodem - 50 stuks 44cm

Kamerlingh Onneslaan 6

8218MA Lelystad