Snelle en correcte / bestellen en afleveren

Goed afgehandeld en goede hulp bij het uitzoeken en digitale bestelling plaatsen.

Brievenbus doosjes.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Supersnelle probleemloze levering

Zo wil je het als je op internet besteld. Duidelijke website, snelle levering, betaalbaar en voor mij was het heel fijn dat ik op rekening kon kopen voor het bedrijf waar ik voor werk. Echt top.

Zeer snelle levering

Producten zoals omschreven. Goede kwaliteit en snelle levering.

Super service!

Heel blij met het contact wat we gehad hebben, snel geregeld en meegedacht!

Snel en eenvoudig orderproces

Bij een verkeerde bestelling door ons. Werd er na een appje van ons, gelijk ingegrepen en de bestelling gecanceld. Goede service.

Keurig

Zag er netjes uit. Snel vezorgd

Alles correct verlopen! Geen problemen!!!

correct

snelle levering,behalve het bezorgen hebben ze op een ander adres gedaan,terwijl ik thuis was ,niet aangebeld,jammer,Linda

Super tevreden

Goede webshop, zeer overzichtelijk en nette prijzen, snelle levering en goed verpakt. Ik zal zeker nog vaker bestellen, echt een aanrader.

Prima verpakking voor waar wij ze vooor gebruiken

Prima voor ons doel

Snel geleverd.

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Geen retourbon of instructies

De gekregen artikelen bevalden me niet en ik wilde een retour maken. Er was geen retourbon of retourinstructies in het pakket. Ik had zelf voor mijn retour betalen.

Beste Karina, We hebben ervoor gekozen om retourinstructies op onze website te plaatsen in plaats van bij de zending, wat bijdraagt aan een milieuvriendelijke aanpak met minder papierafval. Bij een volledige retourzending vergoeden we eerder betaalde verzendkosten, terwijl bij een gedeeltelijke retournering de verzendkosten van de nieuwe levering worden verrekend. Dit beleid bevordert duurzaamheid in onze bedrijfsvoering. Onze excuses als u dit als vervelend hebt ervaren. We hopen u in de toekomst beter naar wens te kunnen helpen.

Great customer service

I was able to get a customer service agent in the chatbot very quickly and problem solved and received the order the next day.

Prima product en soepel bestelproces

Snelle levering, goede communicatie over de bestelling en leveringsgegevens, en het product is precies zoals omschreven.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd.

Goed en snel levering

Goed.

Snel besteld en snel geleverd

Uitstekende service en snel in huis. Dankjewel daarvoor!

Levering was prima

Ben wel een beetje geschrokken van een betalingsherinnering, We hebben inderdaad nog niet betaald dit is veroorzaakt door een fout bij de bank. Heel vervelend voor u maar ook voor ons. Maar om nu gelijk met een incasso te dreigen (4 dagen)vind ik wel een beetje ver gaan. Een betalingsherinnering sturen is prima, maar geef de klant dan ook even de tijd om uit te zoeken wat er is gebeurd, en tijd heeft om te betalen,

Ze doen wat ze beloven

Prima bedrijf. Doe wat ze beloven.

Goede snelle service

Goede snelle service, goed product ontvangen

Artikel zoals aangeduid

Perfecte artikel tegen een correcte prijs. De levering was heel snel, zoals beloofd..

Zeer correct, snel en klantvriendelijk

Persoonlijke service, denken met je mee. Heel fijn bedrijf!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.