Ik ben veel beter gewend: het is een wir-war van robot, e-mailadres, korting, nieuwsbrief en geen be

Het is een wir-war van robot, e-mailadres, korting, nieuwsbrief en geen bestelling kunnen doen.

Fijne klantenservice en snelle bezorging

Elke keer telefonisch goed geholpen en daarnaast worden de bestelling snel verzonden!

Erg goede service

Moniss heeft een prettige en duidelijke website. Bestellen gaat makkelijk, levering is snel, aanbevolen! Top

Ook kleine aantallen bestellen en snelle levering

Superfijn dat ik als kleine ondernemer ook per 10 stuks kan bestellen ipv 50 zoals bij andere aanbieders het geval is. En ook nog es supersnelle levering. Dank! www.evelynephotography.com

Erg tevreden!

Zeer snelle levering en netjes verpakt!

Alles in orde! Bestelling na twee dagen in België!

Bestelling in orde!

Snelle service!

Snelle service! Ik had een kleine bestelling die wel in een enveloppe paste. Maar mijn bestelling werd toch in een grote verpakking als pakket gestuurd. Dat vond ik wel jammer. Het was niet nodig geweest.

Snelle levering, ook voor kleinere bestellingen

Moniss heeft een prettige en duidelijke website. Ook geschikt voor minder grote afnames. Bestellen gaat makkelijk, levering is snel, aanbevolen!

Snelle levering en netjes verpakt

Pakket is snel verzonden en netjes verpakt.

Goede kwaliteit tassen.

Snelle levering en een uitstekende kwaliteit.

Snelle levering!

Snelle levering en goede verpakkingsmaterialen

Yes helemaal prima

Super dank jullie wel

Super ervaring.

Al onze tweede bestelling, super snel geleverd deze keer, wij komen terug.

Geleverd op afgesproken tijd volledig conform bestelling en volgens verwachte productkwaliteit

Iets wat je 10 jaar geleden bij Blokker kocht, een zakkensluiter, is nu nauwelijks meer te vinden op internet en op de meeste plaatsen met nog een slechtere kwaliteit dan de oude Blokker Pritt Sealer. Bij Moniss een professioneel product voldoende klein voor huishoudelijk gebruik en tegen redelijke prijs.

Meedenken en met goede oplossingen komen

Hele fijne telefoniste aan de telefoon gehad!

Tot nu toe fijn bedrijf, heb alleen nog geen rekening gehad....

Snelle levering van bestelling.

Snelle levering van bestelling. De overdoos had de helft kleiner kunnen zijn.

Topzakjes

Fijne zakjes, super snel geleverd, topkwaliteit!

Supersnel geleverd tegen de scherpste prijs

Binnen 1 dag levering tegen de scherpste prijs die ik kon vinden op internet. Top!

Goede ervaring

Duidelijke website, snelle levering

Mijn pakketje snel ontvangen alleen erg jammer dat deze via pakketpost is gedaan,had makkelijk via brievenbuspost verzonden kunnen worden. Jammer nu onnodig extra kosten. Dat zorgt ervoor dat ik hier niet meer ga bestellen

Snele en adequaat geleverd, hetgeen ik zocht.

Zie hierboven!

Super netjes en snelle levering

Meer dan tevreden. Zeker in de toekomst ga ik er weer wat bestellen

Snelle levering en goede service

Twee afzonderlijke orders geplaatst op een dag. Ik werd gebeld met de mededeling dat ze er een order van maakte zodat ik 1x verzendkosten betaalde. Gewoon netjes en goede service.