Bestellt und unmittelbar geliefert worden.

Produkt entsprach der Beschreibung

Snelle bezorging

xxx

Snelle levering, product zoals verwacht

Duidelijke site, makkelijk bestelproces. Snelle levering van het bestelde product. Tevreden. Diamantzakken met bodem - 50 stuks 44cm

snel geleverd

Voor 17:00 besteld dezelfde dag verzonden… helaas niet waar…

Ik heb voor Moniss gekozen omdat er heel duidelijk stond voor 17:00 besteld dezelfde dag verzonden… erop gelet dat het product voorradig was en de countdown gaf keurig aan dat ik nog tijd had. 16:26 heb ik de bevestiging e-mail ontvangen en een dag later kreeg ik pas de verzend bevestiging… dus 2 dagen later pas het product… een dag later dan dat ik het product nodig had…

Beste Emiel, allereerst excuses dat u het pakket later heeft ontvangen dan u nodig had! We hebben deze norm helaas niet gehaald op dinsdag 2 april (de dag van uw bestelling), dit had te maken met het lange paasweekend ervoor, waardoor er die dinsdag niet 2, maar 3 dagen van bestellingen verwerkt en verzonden moesten worden. Hierdoor zat de vrachtwagen die dinsdag al vol en kon uw pakket helaas die dag niet meer mee. Ik snap dat dit vervelend is, maar hoop op uw begrip hiervoor. Wanneer u de producten niet meer kunt gebruiken, kunt u deze uiteraard retourneren. Nogmaals excuses, we hopen u in de toekomst weer te mogen helpen. Moniss

Snelle levering. Zeer goede klantenservice.

Was netjes verpakt en snel geleverd!

Snelle en correcte / bestellen en afleveren

Goed afgehandeld en goede hulp bij het uitzoeken en digitale bestelling plaatsen.

Brievenbus doosjes.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Supersnelle probleemloze levering

Zo wil je het als je op internet besteld. Duidelijke website, snelle levering, betaalbaar en voor mij was het heel fijn dat ik op rekening kon kopen voor het bedrijf waar ik voor werk. Echt top.

Zeer snelle levering

Producten zoals omschreven. Goede kwaliteit en snelle levering.

Super service!

Heel blij met het contact wat we gehad hebben, snel geregeld en meegedacht!

Snel en eenvoudig orderproces

Bij een verkeerde bestelling door ons. Werd er na een appje van ons, gelijk ingegrepen en de bestelling gecanceld. Goede service.

Keurig

Zag er netjes uit. Snel vezorgd

Alles correct verlopen! Geen problemen!!!

correct

snelle levering,behalve het bezorgen hebben ze op een ander adres gedaan,terwijl ik thuis was ,niet aangebeld,jammer,Linda

Super tevreden

Goede webshop, zeer overzichtelijk en nette prijzen, snelle levering en goed verpakt. Ik zal zeker nog vaker bestellen, echt een aanrader.

Prima verpakking voor waar wij ze vooor gebruiken

Prima voor ons doel

Snel geleverd.

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Geen retourbon of instructies

De gekregen artikelen bevalden me niet en ik wilde een retour maken. Er was geen retourbon of retourinstructies in het pakket. Ik had zelf voor mijn retour betalen.

Beste Karina, We hebben ervoor gekozen om retourinstructies op onze website te plaatsen in plaats van bij de zending, wat bijdraagt aan een milieuvriendelijke aanpak met minder papierafval. Bij een volledige retourzending vergoeden we eerder betaalde verzendkosten, terwijl bij een gedeeltelijke retournering de verzendkosten van de nieuwe levering worden verrekend. Dit beleid bevordert duurzaamheid in onze bedrijfsvoering. Onze excuses als u dit als vervelend hebt ervaren. We hopen u in de toekomst beter naar wens te kunnen helpen.

Great customer service

I was able to get a customer service agent in the chatbot very quickly and problem solved and received the order the next day.

Prima product en soepel bestelproces

Snelle levering, goede communicatie over de bestelling en leveringsgegevens, en het product is precies zoals omschreven.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd.