Snel besteld en snel geleverd

Uitstekende service en snel in huis. Dankjewel daarvoor!

Levering was prima

Ben wel een beetje geschrokken van een betalingsherinnering, We hebben inderdaad nog niet betaald dit is veroorzaakt door een fout bij de bank. Heel vervelend voor u maar ook voor ons. Maar om nu gelijk met een incasso te dreigen (4 dagen)vind ik wel een beetje ver gaan. Een betalingsherinnering sturen is prima, maar geef de klant dan ook even de tijd om uit te zoeken wat er is gebeurd, en tijd heeft om te betalen,

Ze doen wat ze beloven

Prima bedrijf. Doe wat ze beloven.

Goede snelle service

Goede snelle service, goed product ontvangen

Artikel zoals aangeduid

Perfecte artikel tegen een correcte prijs. De levering was heel snel, zoals beloofd..

Zeer correct, snel en klantvriendelijk

Persoonlijke service, denken met je mee. Heel fijn bedrijf!

Doen wat ze beloven

Besteld via website Duidelijk Makkelijk Gied

Prima aflevering van de bestelling .

Al was niet alles op voorraad; monist heeft dat keurig geregeld.

Geweldig en en zeer goede verpakking !

Snelle levering.

Simpel en snel

De tweede bestelling. Alles verliep vlot, simpel en snel.

Goede waren en snelle levering

Bestellen: perfect Levering: bijzonder slordig

Niet zoals ik gewend ben: bijzonder slordige adressering, alsvolgt Naam: H. Meijaard (waar is de rest??) Adres: "t Veld 3 (quote is fout, en ik mis de J in het nr.) Door stom geluk kwam ik de bezorger tegen die op het bedrijventerrein aan het zoeken was naar nr. 3 - dat bestaat nl. niet. Graag hier bijzondere aandacht aan geven, dit is werkelijk te slordig om los te lopen! En ik neem aan dat een volgende bestelling,-net als bij vorige leveringen- weer foutloos geadresseerd wordt.

Goedemorgen, excuses dat de adressering verkeerd stond. Ik heb het systeem meteen nakeken en hier is inderdaad iets verkeerd gegaan met het overnemen van de gegegens. Ik heb dit direct aangepast zodat het in de toekomst weer gaat zoals het hoort. Nogmaals excuses. Moniss

Zo als gewoonlijk netjes

Ijn meegedacht en snelle goede service

Om beter te kunnen kiezen werden verschillende verpakkingen opgestuurd als sample. Heel fijn.

Snelle levering!

Prima blokbodemzakjes!

Snelle levering van goede kwaliteit

Ruim assortiment, snelle levering en duidelijke communicatie. Van harte aan te bevelen!

Deze bestelling was perfect geleverd ( nu wel ! )

Mijn 2de bestelling ging gelukkig geheel prima . Juiste levering van produkten , prima verzend-verpakking : schoon en zonder schade . Bedankt voor de service .

Makkelijke website, snelle bezorging

Zie hierboven

Nog geen mening/ nog niet gebruikt

Afwachten

Vlotte afhandeling :-)

Eerste bestelling gedaan, alles vlot verlopen. Gaan hier zeker nog bestellen in de toekomst.

mooie verpakking

mooie verpakking, ruime keuze makkelijk met bestellen, snelle levering

snelle en correcte levering

Duidelijke website, snel geleverd

Alleen bezorgkosten wat hoog, verder alles perfect.

Prima en snelle levering

Goed product