Goede service en persoonlijk contact

Als ik iets bestel bij SchoolboekenThuis.nl, dan wordt er altijd snel geleverd. Ik had per ongeluk een verkeerd boekje besteld en snel een mailtje daarover gestuurd. Ze passen het meteen aan zonder probleem. Verder heb ik ook een keer twee bestellingen op een dag gedaan en ze zagen dat en hebben maar een keer bezorgkosten gerekend en de boekjes bij elkaar in de envelop gedaan. Dat vind ik echt super service!

Helder, snel en servicegericht.

Het is niet de eerste- en zeker niet de laatste - keer dat wij hier boeken bestellen. Wij worden altijd zeer professioneel geholpen. Wij zijn erg tevreden. Ga zo door!

Snelle en adequate dienstverlening

De bestelde boeken worden altijd snel en goed verpakt geleverd. Ook worden mijn vragen altijd goed beantwoord. Chapeau!

Super!!

Fijn les materiaal wat mn dochter helpt de sommen beter tebegrijpen! Was klein foutje met levering maar keurig netjes opgelost !

Top! De web side overzichtelijk. Fijn om er mee te werken. Levertijd snel. Informatie/contact met klant TOP. Bezorging netjes. TOP!

zeer goede service

Er was iets fout gegaan met de verzending van de bestelde boeken. Na dit gemeld te hebben, is het onmiddellijk hersteld. Prima!

Prima toetsboek voor de leerlingen van groep 8

Ik raad jullie aan .. mijn ervaring is heel goed

Super service!

Als ik bel word ik heel goed geholpen en te woord gestaan!

goeie leverancier

je hebt een ruime keuze in boeken en het voordeel je kan boeken los kopen mocht je te weinig hebben op school

Super snel levering en goed service. heel erg betrouwbaar.

Compleet aanbod en hele vriendelijke service

Ik heb deze website ontdekt toen ik op zoek was naar schoolboeken voor onze dochter. Omdat ik niet wist wat te bestellen heb ik telefonisch overlegd en dat was zó fijn. Er werd met me meegedacht, de man die ik sprak was super aardig en ik heb nu alle boeken die we nodig hebben. Leuk extra'tje: mijn laatste bestelling kwam verpakt in pakpapier bij ons thuis aan. Zo'n leuk detail - het maakte ook voor mijn dochter de aanschaf van nóg meer schoolboeken (niet haar favoriet, dat snap je wel) toch een beetje feestelijk!

zeer goede en snelle service

Prettig contact, snelle reacties, probleem snel en goed opgelost!

Snelle reactie en fijn meedenken!

Hele goede service

Zeer betrokken. Belde mij om mee te denken over mijn bestelling.

Wij zijn heel blij met de service, snelle levering en altijd op voorraad

Snelle levering.

Vriendelijke medewerker, neemt de tijd om iets uit te zoeken. Correcte afhandeling. Niet te vergeten De verpakking is verrassend,

uitstekend service!!!!

zeer behulpzaam verzameling van basisschoolboeken, overzichtelijk , op verzoek een advies te winnen, binnen een week alle bestelde materialen - thuis!

Top bedrijf

Ik ben tevreden met de bestelling. Alles op tijd .

geweldig

zeer snel en betrouwbaar. heel goede service. voor mij 5 sterren kwaliteit.

super service

wauw wat een service en ook nog is ingepakt als cadeau . onze zoon was echt super blij met jullie boeken en dat ook nog is ingepakt in cadeaupapier . hartstikke bedankt onze zoon kan weer verder met zijn rekenen .

snelle en vriendelijke service met goede communicatie

duideijk geschreven dat ze op valantie waren en dat de verzending iets later zou komen. Gebeld na hun vakantie en meteen dezelfde dag werden de boeken verzonden. Vriendelijke man, hij begreep dat ik de boeken snel nodog had ivm toetsen kind op school.

Super behulpzaam en een compleet aanbod

Ik ben enorm goed geholpen door SchoolboekenThuis.nl. Na een lange zoektocht naar de juiste boeken vond ik ze allemaal op deze website. Toen ik belde met een aantal vragen werd ik heel goed geholpen en enkele dagen later had ik alle boeken die ik had besteld in huis. Ik vind dit een top bedrijf.

Top service. Heel snel

Hi goedemorgen Al lange tijd maak ik gebruik van jullie diensten. Ik ben erg tevreden over jullie assortiment. Maar ik vind jullie website enorm ongebruiksvriendelijk. Het is een zoektocht om het juiste materiaal te vinden. Het kost te veel tijd. Hartelijke groet P de Hart