Vlot besteld en geleverd

Handig om boeken per stuk te kunnen bestellen.

Excellent service!

Delivery was fast. Packaging thoughtful and beautiful. After care service is excellent. Thank you! I can order with confidence from you!

De beste website waar je kan Schoolboeken bestellen

Ik ben heel erg tevreden

Goed en vriendelijke

Snelle levering en veel keus

Goede klantenservice, snel geleverd

Dikke prima

De bestelling kan gemakkelijk via de website worden geplaatst en deze wordt vervolgens zeer snel en netjes verzonden. Een aanrader!

Trage bezorging, slechte communicatie

Trage bezorging en slechte communicatie

Super service!

Ik heb boeken besteld om thuis te oefenen met mijn kinderen, maar ik bestelde het verkeerde boek. Hierover heb ik gemaild. Ik ontving direct een antwoord dat ik het boek terug mocht sturen en dat het goede boek al onderweg was. Het oefenen met mijn kinderen is een plezier. Ik heb met ze afgesproken dat we 1 bladzijde van begrijpend lezen maken per dag. Mijn dochter wilde gisteren heel graag nog een bladzijde maken, omdat het zo leuk is!

Blij met de boeken

De boeken kwamen super leuk ingepakt. Bij het openen van de boeken werd mijn dochter vrolijk. Bedankt!

Leerzaam

İk leer Samen met mijn kind

Top!!

Top service : )

Zeer tevreden.

De boeken zijn altijd netjes ingepakt.De bestelling wordt vlot bezorgd.

altijd vriendelijk en behulpzaam

altijd vriendelijk en behulpzaam

Betrouwbaar

Als ik iets bestel ontvang ik het binnen 2 dagen, lekker in de brievenbus, in een stevige envelop. En er is veel keuze.

Group 5 school books

Arrived in a very bad status Box partially open books partially ruined and Wrinkled. This happened because they were not properly wrapped. Fortunately still usable so I didn’t bother to return them.

We vinden het vervelend dat uw zending niet goed is verlopen en dat u uw bestelling in slechte staat heeft ontvangen. Onze excuses voor dit voorval. We streven ernaar dat alle producten correct verstuurd en zonder schade geleverd kunnen worden. Omdat er meerdere partijen betrokken zijn bij de verzending en bezorging kan het ook ergens in deze keten misgaan. Daarom is het van belang dat, bij ontvangst met een dergelijk resultaat zoals u beschrijft, wij wel geïnformeerd worden. We betalen (en u ook) voor deze dienstverlening en vinden dan ook dat we moeten kunnen vertrouwen op een correcte verwerking. Wat overigens bij de meeste verzendingen gelukkig ook het geval is. Dus bij ondeugdelijke bezorging: informeer ons, liefst met foto, zodat we kunnen reclameren. We hebben u per e-mail bericht over onze tegemoetkoming.

Werkboekjes los (niet in set) te bestellen. Vlot geleverd.

Ik bestel voor thuis de oefenboek. Makkelijk via de site te bestellen en snel in huis.

Ik ben een zeer tevreden klant, ik bestel al jaren bij hun. Super snel ingeleverd en heel netjes ingepakt. Echt leerzaam boeken, hebben mijn kinderen veel geholpen. Bedankt schoolboekenthuis.nl

top boeken

alles is uitstekend

Vriendelijk en behulpzaam

Altijd snelle service

Super snel ontvangen

Vandaag besteld en letterlijk morgen thuis.

alles naar wens

uitstekend service.

Goede snel service

Goede contact gehad,levering binnen 3 dagen ,heel snel,boeken zijn top nieuw,aan te raden