Goede snel service

Goede contact gehad,levering binnen 3 dagen ,heel snel,boeken zijn top nieuw,aan te raden

Zeer goede service

Zeer goede service en afhandeling

Het uitzoeken ging goed. Jammer dat ik een week moest wachten, maar de producten zijn prima.

Zeer snelle levering.

Er is echt heel erg hard gewerkt om de werkboeken, op verzoek, heel snel bij mij thuis te krijgen.

zoekmachine is niet doelgericht

Bij het intoetsen van methode ( Veilig leren lezen Kim) kreeg ik allerlei andere boekjes te zien en pas op pagina 6 wat ik moest hebben. Dit is erg onhandig als je de link wilt doorsturen om het materiaal te bestellen.

Uitstekend!

Ik had aan het begin van de zomervakantie besteld. Schoolboeken Thuis stuurde een mail met het voorstel om pas aan het eind van de vakantie de boeken te versturen, wanneer de school weer open was. Dat is nog eens meedenken!

heel erg tevreden

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden. snelle levering. vriendelijke en behulpzame personeel (telefonisch contact is geweest)

Ideaal

Alles dat je als ouders nidig hebt qua methodes is hier beschikbaar per boek. Ook de snelle levering is fijn. Niks meer aan doen schoolboekenthuis.nl :)

snel

gezocht wat ik wilde, besteld, betaald en bestelling kunnen volgenlevering op tijd

Excellent

Jammer dat de bezorging op zich laat wachten.

Het is goed materiaal, maar ik zou het fijn vinden als de bezorging een beetje sneller zou verlopen.

Geweldig!!!!

Ik ben echt onder de indruk van mijn ervaring met schoolboekenthuis.nl! Het bestellen van schoolboeken is nog nooit zo eenvoudig geweest. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, waardoor ik snel de boeken kon vinden die ik nodig had voor het nieuwe schooljaar. De levering was ook snel en efficiënt, en de boeken waren in uitstekende staat. Bovendien waardeer ik de betaalbare prijzen en het brede assortiment dat ze aanbieden. Kortom, schoolboekenthuis.nl heeft de schooljaar een stuk gemakkelijker gemaakt. Ik zal zeker weer bestellen in de toekomst!"

Veel te dure verzendkosten

De verzendkosten naar België zijn onredelijk duur.

Dank voor jouw beoordeling. Goed dat je er melding van hebt gemaakt. De verzendkosten om naar België te versturen werden niet altijd correct berekend. Dit is nu aangepast. Het teveel aan verzendkosten is aan je terugbetaald.

Uitmuntende service en zeer klantvriendelijk

SchoolboekenThuis levert uitmuntende service, is zeer klantvriendelijk, levert snel, communiceert duidelijk, komt afspraken na en denkt mee in mogelijkheden. Ik beveel SchoolboekenThuis iedereen van harte aan!

Ging snel en duidelijk

Goede en snelle service

Heb boeken besteld ,volgende dag was de helfte al binnen, netjes de andere helft 4 dagen later ontvangen zoals het gesproken.dus ben heel tevreden met deze service.om aan te raden

Alles ging goed.

Snel bezorgd en fijn assortiment

Snel bezorgd en fijn assortiment

Snelle afhandeling.

Vriendelijk, correct, geduldig, medewerker neemt tijd om iets uit te zoeken en uit te leggen. Binnen een dag bezorging, ondanks er nog niet afgerekend is. Zelfs aan het inpakpapier wordt gedacht. Erg mooi. Dank u.

Supersnelle service, fraai assortiment.

Zie boven

uitstekend!

Alles netjes en snel ontvangen, top!

SchoolboekenThuis.nl heeft goede boekencollectie en heel goede service

Fijne service

Fijne website waar je makkelijk alles kunt vinden. Na het plaatsen van de bestelling is alles snel verzonden. Toen er toch iets niet helemaal bleek te kloppen heb ik fijn contact gehad en was het snel opgelost. Ik zou hier zeker nog eens bestellen

Makkelijke site. Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Overtoom 19 1054 HH Amsterdam