super snel binnen!

makkelijk te bestellen, en echt super snel binnen! helemaal goed.

Behulpzaam en vriendelijk

Top, snel geleverd !

Helder op de site. Super snel geleverd.

Snel geleverd en duidelijke site

Super service en snelle levering

Ik had een pakking besteld alleen dit bleek de verkeerde te zijn. Gelukkig werd ik gelijk na het plaatsen van de bestelling gebeld door het oplettende team Mercruiser onderdelen die de goede pakking bij mijn bestelling hebben gevoegd. Super blij met de snelle levering en service!

Goede producten, top service en snelle levering

Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle levering

Vlotte levering

Interessante website. Bestellen heel gemakkelijk en heel vlotte levering

Al meerdere malen onderdelen en olie besteld t.b.v. het onderhoud van mijn mercruiser 3.0 alpha one gen 2. Duidelijke site met ruim aanbod. Originele onderdelen, goed verpakt en snel geleverd!

Zeer goede service.

Zeer goede service.

Snel en betrouwbaar

Snelle bezorging

Schnell geliefert , top Qualität

Der Kontakt war 1a. Die Lieferung ging innerhalb von 3 Tagen. Alles bestens.

Snelle levering en hij weet waar over hij praat

Snelle levering en hij weet wat je moet bestellen. En hoe te gebruiken. Een serieus Mercruiser aders Top !

Sehr gut

Schneller Versand, angemessene Preise.Top

Bestelde artikelen zijn zeer snel geleverd. Dezelfde dag al op de post gedaan. Artikelen waren zeer goed verpakt. Website is duidelijk en overzichtelijk. Kortom erg blij met de manier waarop alles gegaan is. Ik heb mijn mercruiser onderdelen leverancier gevonden.

Snel

Heel snel geleverd

Prima service via app.

Juiste product gevonden. Goed advies gekregen.

Zeer snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prima levering , probleemloos

Snel en correct ontvangen. Alles past en prima prijs

Alles was goed en paste. snel in huis. Alleen bij na levering had ik een mailtje verwacht

Site is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en goede service

Voor onze boot uit 1981 waren de benodigde service onderdelen voor het staartstuk snel gevonden. Ik werd zelfs nog even gebeld ter verificatie van type en leeftijd. Levering was een dag later. Top!

Sehr schnelle Lieferung

Habe erst ganricht gesehen, dass die Ware aus Holland kommt. Sehr angenehmer Boots-Ersatzteilhandel -Händler. Wenn ich wieder was benötige , bestelle ich hier wieder. freundliche Grüße

Alles netjes geleverd zoals afgesproken dank u

Keurig optijd en betaalbaar

Voor het weekend besteld, in het weekend bevestiging en onderweg en begin week geleverd, zonder poes pas.