Site is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en goede service

Voor onze boot uit 1981 waren de benodigde service onderdelen voor het staartstuk snel gevonden. Ik werd zelfs nog even gebeld ter verificatie van type en leeftijd. Levering was een dag later. Top!

Sehr schnelle Lieferung

Habe erst ganricht gesehen, dass die Ware aus Holland kommt. Sehr angenehmer Boots-Ersatzteilhandel -Händler. Wenn ich wieder was benötige , bestelle ich hier wieder. freundliche Grüße

Alles netjes geleverd zoals afgesproken dank u

Keurig optijd en betaalbaar

Voor het weekend besteld, in het weekend bevestiging en onderweg en begin week geleverd, zonder poes pas.

Snelle levering, en denkt met de klant mee

Zeer snel geleverd voor een goede prijs. En er word met je mee gekeken of je ook wel het juiste hebt besteld. Top service!

Snel geleverd en prima webshop

super snelle en vriendelijke service

snelle persoonlijke reactie op mijn vragen, snelle levering.

Leveren snel en goed, goede beschermende verpakking.

Goede spullen en betaalbare prijzen, snelle levering

Perfecte ervaring, ook in ondersteuning.

Iedere vraag wordt correct beantwoord en goed uitgelegd.

Zeer goed...behalve de gebrekkige PostNL planning.

Nette en vlotte afhandeling..helaas was de beloofde PostNL planning niet van het dezelfde niveau.

Hoi Robert ik zie in de tracking dat het pakket de volgende dag in de avond is geleverd? groet Robert

bestelde was naar wens

Prima mooi opgevolgd

Mijn ervaring met poort watersport is al jaren uitsteken,,,, ben erg blij met de service

Aardig en behulpzaam met uitleg raad en daad.

Zonder meer goed en tevreden over.

Heel snel geleverd! Aanrader!

Top service, snel en goed advies

Ik zocht een Brandstofpomp voor mijn mercruiser 4.3 v6. Door het makkelijke contact via de button whatsapp. Had ik direct het juiste onderdeel gevonden. De volgende dag al in huis. Vervolgens kon ik ook terecht voor advies over de montage. Top ervaring in deze drukke tijden

Uitstekend geholpen

Op de chat word snel gereageerd en is men erg behulpzaam. Ook word er met de klant meegedacht. De onderdelen worden snel verzonden.

Geweldig service door uitleg via whatsapp

Geweldig ,via whatsapp uitgelegd wat ik nodig had en werd gelijk geadviseerd wat ik moest bestellen Binnen twee dagen alles binnen Echt een aanrader dit bedrijf

Rundum zufrieden.

Meine bestellte Ware wurde schnell geliefert, ich bekam umfangreiche Informationen über den jeweiligen aktuellen Stand der Bestellung und die Tracking Informationen haben prima funktioniert. Die Ware kam gut verpackt bei mir an und entsprach meiner Bestellung.

snelle en kloppende levering

het zoeken is niet altijd even gemakkelijk en de site kan hier en daar wat aanvulling gebruiken, wetende dat dit geen sinecure is. levering uitstekend en dat is waar het dan toch weer om gaat. De hulp van Poort is prima.

Snelle en goed communicatie, perfecte service

Aangename en vlotte verkoper die zijn goederen kent en snel verhandeld

Zeer vriendelijk

Wij zijn in NL op vakantie en hebben onze boot meegenomen. Helaas ging er na 1X varen vanalles stuk dus heb ik het zelf moeten repareren in de haven hier. De spullen heb ik besteld bij Mercruiseronderdelen.com De onderdelen werden mega snel verstuurd maar helaas deed de motor het nog niet. Omdat de verkoper doorvroeg wat de motor van de boot wel of niet deed, kreeg ik het advies om een elektrische spoel te vervangen in de ontsteking. Dit was dus overduidelijk het probleem waar ikzelf niet was opgekomen. Een dag later ontving ik het juiste onderdeel en de motor doet het weer. De verkoper is vriendelijk, denk mee met het probleem en verstuurd mega snel. Top dus! Prijs en kwaliteit is prima.

goede avond Eddie, dank voor je beoordeling. Ik ben ook maar een mens en ben niet altijd even vrolijk gelukkig. Het is druk, desondanks probeer ik vriendelijker naar klanten te zijn maar lukt niet altijd. Veel vaar plezier! met vriendelijke groet Robert Poort

Startmotor goed en goedkoop

Mooi product Snel geleverd ziet er goed uit

prima en snel geleverd

En geeft ook nog tips over hoe het onderdeel te installeren.

Correct en snel

Goed bezig.